Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg stolt av å kunne si at savegamet mitt viser "6 days" og jeg er bare rukket å bli lvl25 :p

Jeg har surret rundt og kost meg fælt altså..

 

Må si stemningen i spillet er noe av det beste jeg har opplevd - i tillegg har jeg aldri vært borte i et spill med høyere motivasjonsfaktor hva angår level-up.

Det eeer så mye jeg har lyst til å legge det ene poenget i hver eneste gang...så mye jeg trenger - Elsker dette drivet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags level er folk i og er det noen måte man kan se ca hvor langt man har kommet i hovedoppdraget?

 

Og hva slags damage/armor har dere?

Lvl 52

 

1 Strength

10 Perception

4 Charisma

10 Intelligence

10 Agility

8 Luck

 

Locksmith 1

Rifleman 4

Sniper 3

Concentrated Fire 3

Lone Wanderer 3

Hacker 1

Scrapper 2

Sneak 4

Mister Sandman 3

Action Boy 2

Ninja 3

Gun Fu 3

Better Criticals 2 (snart 3)

 

Gauss Rifle 292 skade, men .308 suppressed combat rifle gir 160 skade ganget opp med mer ved sneak attack og avslører ikke posisjonen min. Stikker vel og kjøper den som skyter en ekstra kule senere i dag :)

 

For å gi mer i skade må jeg begynne å sanke poeng i Gun Nut og Science for å forbedre Gauss Rifle og Railway Rifle. Jeg tror man går fortere opp i skadepotensiale ved å gå den ruten enn det å demontere deler og heller gå for Snikekarakter-perks som jeg har gjort. Noen synspunkt her? Er det bare end level skadepotensialet som er større når man mekker våpen sjøl?

 

Jeg bruker Combat Armor med 20% movement speed bonus og totalt 30% reduksjon i VATS-kostnad + bedre AP refresh rate (men armene er av lær uheldigvis... Vi snakker epic level glass cannon)

Lenke til kommentar

Hei trenger noen tips til story questene. Tror jeg har klart og drite litt på leggen.

Forklarer kjapt hva jeg har gjort.

Var innom Railroad med den tingen fra Synth duden du dreper, glemte så og snakke med lederen der før jeg dro videre. Gjorde så første questet fra The Institute og har fått Battle of Bunker Hill.
Tenkte så og ta noen Railroad quests for og se hva de går ut på men ingen der vil snakke med meg.

Hvis jeg går berserk og dreper folk I Institute, vil da Railroad snakke med meg igjen?
Er ikke så intressert I The Institute akkurat og BoS virker midt på treet.



 

Lenke til kommentar

Hei trenger noen tips til story questene. Tror jeg har klart og drite litt på leggen.

 

Forklarer kjapt hva jeg har gjort.

 

Var innom Railroad med den tingen fra Synth duden du dreper, glemte så og snakke med lederen der før jeg dro videre. Gjorde så første questet fra The Institute og har fått Battle of Bunker Hill.

Tenkte så og ta noen Railroad quests for og se hva de går ut på men ingen der vil snakke med meg.

 

Hvis jeg går berserk og dreper folk I Institute, vil da Railroad snakke med meg igjen?

Er ikke så intressert I The Institute akkurat og BoS virker midt på treet.

 

 

 

 

 

Fant en fin rifle i dag - Overseer's Guardian, det dukket opp ei dame som solgte ting på et uvented sted, heldigvis hadde jeg cash med meg. Den skyter doble skudd - uten å bruke dobbelt med ammo :)

Lenke til kommentar

Jeg får ikke helt tak i hvordan forholdene mellom factions fungerer. Alle ramler jo borti minutemen og sanctuary først. Så de oppdraga har jeg gjort. Jeg holdt så litt med BoS, men ikke så mye. Tok deretter en del Railroad mission

 

 

og det er dem som vil analysere en eller anna duppedings slik at jeg kan komme til Institute

 

 

Men nå får jeg ikke noe oppdrag av BoS. Kommer liksom ingen vei med dem. Må kanskje gå videre i main story og "ta valget", men det er tydelig for min del at man ikke kan kjøre gjennom spillet uten å sammarbeide med flere factions. 

 

Det er ingen av gruppene som hater meg, men får inntrykk av at BoS "driter i meg". Jeg kan ikke lage settlement på flyplassen f.eks.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Du kan faktisk hoppe over Minutemen i starten, rett og slett gå forbi Concord, det er to andre måter du kan flytte main questet videre på. Som jeg syns er bra, men det er ikke godt nok vist i spillet. Litt skuffet over introen egentlig. 

 

Du må velge en faction, du kan ikke gjøre det selv. Men du leder jo Minutemen, så det er jo på en måte for de som vil være ledere. Uansett du må flytte hovedoppdraget videre for at det skal skje mer med factions, alle factions har unike quests og også repeterende quests. Brotherhood of Steel er mest for de som vil spille den typiske soldaten, jeg liker det. Tar ordre, gir dem ikke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...