Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det smart slik jeg har gjort - hver gang jeg er overburdened drar jeg til Sanctuary og legger ifra meg all junk. Altså, alt blir lagt i en og samme arbeidsbenk fremfor å spre det rundt i spillet?

 

-Har ikke perksa ennå til å produsere de edleste rustningene ennå, så er litt i tvil om metoden min vil fungere.

 

Alle matrialer som omhandler en eller annen mod innen våpen og rustning er tagged-for-search. Tar aldri med meg noe annet.

Når det er sagt - siden alt allerede er tagget og det likevel dukker opp masse junk som ikke går innunder taggingen - hva er da dette ment for i spillet? Settlements?

Synes settlements er synd - jeg er av den typen som liker å gjøre alt i et spill, ellers føler jeg ikke at jeg har "runda det" - men settlements er fullstendig uaktuelt å bruke tid på :)

Lenke til kommentar

Avventer litt med AMD Crimson driver, har vært litt rusk ifølge internettet... Noen som har lagt den inn?

Installerte Crimson ja, og det var ikke smart mtp på Fallout 4. Eller det eneste jeg har lagt merke til så langt er at kompasset på skjermen er rett og slett ubrukelig, er delt opp og umulig å se hvor man er. Mange som har samme problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det norn som har tips til hvordan man kan tjene caps? Er det bare å gå rundt og håpe man finner det?

Hva skal du med caps? Bortsett fra de 2k man trenger for hus i diamond city har jeg ikke kjøpt noe siden jeg dasset rundt i startområdet. 

 

 

La meg reformulere; hvordan tjener jeg 2000 caps? :p

 

Det er nettopp huset i Diamond City jeg tenker på, og som virker nesten uoppnåelig med mine lusne 400. Jeg er fattig, selv etter Wasteland-standard :(

 

 

Forresten, hvordan får man gitt Nuka Cola-flasken til Sheffield? Jeg går bort til han, men han sier bare at han er tørst. Jeg får ingen mulighet til å gi han den. Jeg forsøkte til og med å legge en flaske i kjølebagen ved siden av han :p

 

Lenke til kommentar

Har det kommet en mod som fikser radar tilbake til 3/NV?

Tror ikke det nei. Kommer vel ikke noe som kan endre UI før vi får en Script Extender og Creation Kit. Neste år så blir det flere spennende mods. Nå er det mest ting som bare erstatter textures osv. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Fant en major bug i spillet.

Jeg tok et oppdrag, så får jeg melding om

at the castle blir angrepet

så jeg dro ditt for å fikse det. Men da fikk jeg feil på det første oppdraget.

Så jeg fortsetter litt til ettersom jeg hadde quicksave'et, jeg gjør da et fille oppdrag som jeg møter masse legendariske skapninger får bl.a

poisoned fat man

pluss masse andre godsaker. Når jeg er ferdig med dette oppdraget finner jeg ut at jeg er uvenner med en av gruppene. Så jeg loader tilbake quicksaven. Ettersom jeg fikk så mye stæsj så tar jeg fille oppdraget før jeg skal ta det oppdraget jeg feilet på. Men nå i dette fille oppdraget så er det ingen legendariske skapninger.

 

Det jeg har satt i spoiler kan avsløre noe som skjer i spillet og utstyr jeg har fått tak i.

Lenke til kommentar

 

 

Er det norn som har tips til hvordan man kan tjene caps? Er det bare å gå rundt og håpe man finner det?

 

Hva skal du med caps? Bortsett fra de 2k man trenger for hus i diamond city har jeg ikke kjøpt noe siden jeg dasset rundt i startområdet.

 

La meg reformulere; hvordan tjener jeg 2000 caps? :p

 

Det er nettopp huset i Diamond City jeg tenker på, og som virker nesten uoppnåelig med mine lusne 400. Jeg er fattig, selv etter Wasteland-standard :(

 

 

Forresten, hvordan får man gitt Nuka Cola-flasken til Sheffield? Jeg går bort til han, men han sier bare at han er tørst. Jeg får ingen mulighet til å gi han den. Jeg forsøkte til og med å legge en flaske i kjølebagen ved siden av han :p

Ang. Sheffield, har du rett Nuka Cola? Er det ikke Nuka Cola Quantum han skal ha?
Lenke til kommentar

La meg reformulere; hvordan tjener jeg 2000 caps? :p

1. Fyll opp ditt inventar og companion sitt inventar med alt mulig du kan finne

2. Se om du kan oppdatere noe av det du har funnet. Hvis du har mat's til overs. Lag noe matretter. Lage noen chems kanskje.

2. Reis til Diamond City. Ta på deg klær som øker charisma (dresser, briller, hatter..). Drikk også en øl.

3. Selg selg selg

4. Rinse and repeat

 

Du kan jo f.eks også kombinere disse turene for å fylle opp inventaret ditt med gjentagende oppdrag fra de to løkene i Cambridge Police Station (ikke Danse - de andre to). Da blir du sendt en plass (med FI) og du får XP og penger for oppdraget også. Vinn Vinn.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

 

 

Har det kommet en mod som fikser radar tilbake til 3/NV?

Tror ikke det nei. Kommer vel ikke noe som kan endre UI før vi får en Script Extender og Creation Kit. Neste år så blir det flere spennende mods. Nå er det mest ting som bare erstatter textures osv.
Script extender er på plass, dog i svært ung form, men er her. http://f4se.silverlock.org/.

Noen gode UI modder er det vel heller værre med enda.

Lenke til kommentar

Hvem er den beste companionen? Er level 17 og har bare hatt Preston, Dogmeat og Codsworth. Preston var helt ubrukelig med den laser-muskatten eller hva det er. Bikkja gjør ikke så mye skade i forhold til Codsworth. Codsworth har vært bra og føler faktisk at han er til hjelp.

 

Er det noen som er bedre og er det mulig å f.eks. utstyre Preston med et annet våpen? Er noob så aner ikke om det går ann.. :p

Lenke til kommentar

Noe vits med Fusion core? Har litt over 50stk elns. Vurderer å selge dem for litt caps, men har mer enn nok for øyeblikket.

 

Annet spm. er lvl 31. og angrer stort på noen av valgene, var litt noob og bare tok noe på anbefaling av noe jeg leste på nettet. mulig å nullstille de med en console command elns?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med å fullføre "Trouble Brewin" questen?

 

Drinking Buddy er sluppet ut av "holderen" sin nedi kjelleren på bryggeriet, men gjør ingen tegn til å dra til Goodneighbour. Han har ingen dialogvalg utover generiske høflighetsfraser etc.

 

Noen som har vært borti noe lignende?

På Xbox One.

Endret av TOREGILe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...