Gå til innhold

Hva er ditt favorittspill?


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Hva er ditt favorittspill?

 

Mine er;

Call of duty; Modern Warfare 2

The last of us

Crash bandicoot spillene

Super mario 64

Donald goin' quackers

Minecraft

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal bedømme favorittspillet mitt etter hvor mye tid jeg har brukt på det må det være World of Warcraft.

 

Forhenværende Championship Manager-serien, nå kjent som Football Manager har jeg brukt tusenvis av timer på også.

 

Portal 2 som er nevnt rett over her står HØYT oppe på listen, og det samme gjør Uncharted 2, Half-Life (1), Sid Meier's Civilization II, Command & Conquer: Red Alert, Transport Tycoon, Super Mario Bros. 3, Mass Effect 1-3, GTA: Vice City (og egentlig alle de andre spillene i serien med unntak av GTA IV)... Jeg kommer til å irritere meg grønn over alle spillene jeg har glemt.

 

Men tilbake til topic: skulle jeg valgt ut ET favorittspill måtte det blitt World of Warcraft.

Endret av melvin1907
Lenke til kommentar

Akurat nå så må det bli Battlefield 4. Spillet har enda endel bugs og crashes, men du verden hvor morro det er når man er 5 venner som spiller i lag :) Ellers spiller jeg Minecraft fra tid til annen, blir fort litt lei, men vender hele tiden tilbake. All time favoritt må være Transport Tycoon, selv etter snart 20 år så spiller jeg fortsatt dette spillet.

Lenke til kommentar

Godt og vanskelig spørsmål. For hvilke kriterier skal jeg bruke når jeg bedømmer? Hvor mye tid jeg har brukt på det? Hvor mye hakeslipp jeg fikk når jeg spilte det? Hvor mange tårer jeg felte? Hvor sint jeg ble?

Listen kan fortsette i det uendelige, men jeg baserer meg på hvilket spill jeg har hatt det mest gøy med summasumarum. Vinneren er:

World of Warcraft!

 

Ingen andre spill har gitt meg noe i nærheten av den opplevelsen å traske rundt som level 1 i området rundt Stormwind og ikke ha en anelse om hva man driver med til etter x antall dager med spilletid senere dasker løs på heroic raiding.

Lenke til kommentar

6 år og Gameboy: Super Mario og Pokemon

8 år og N64: Super Mario 64, senere Goldeneye og Duke Nukem

10 år og PS1/PS2: GTA 1(spilte det også på Gameboy), og GTA 2, Tekken, THPS, Crash Bandicoot, Spyro, Rayman

13 år og PC: CS 1.6, CS:S, Half Life 2, Max Payne, Project IGI, BF2, Portal, GTA 3, GTA: SA.

14 år og PSP: GTA Liberty City Stories og Vice City Stories

15 år og X360: PGR4, Skate 1,2,3, Mirrors Edge, Cod MW 1 og 2(+ WaW), Battlefield Bad Company 1 og 2, Forza 3

I dag: BF4 (PC), GTA V(Xbox 360), Skate 2 og 3 (Xbox 360) (stort sett de spilla jeg spiller om dagen)

Lenke til kommentar

Uten tvil Mass Effect serien, spesielt det første spillet. Ellers rangerer jeg CSS veldig høyt, da jeg har mange gode minner fra det oppigjennom.

 

1. Mass Effect Trilogien (Spesielt første spillet)

2. Counter Strike Source

3. Far Cry 3

4. GTA: San Andreas

5. Halo (første spillet)

6. Half Life 2

7. Heavy Rain

8. NFS: Underground 2

Endret av G27
Lenke til kommentar

1. Mass effect Trilogien (spesielt 2eren)
2. Dragon Age Origins
3. Witcher Serien
4. Fable Lost Chapters
5. Divinity 2
6. Bioshock Infinite
7. The Walking dead sesong 1 (telltale)

8. Mirrors Edge
9. To The Moon

10. TES V : Skyrim

 

Ingen presis liste overhode , men hva som kom opp i hodet mitt med det første. Er vel kun de 3 første jeg med garranti kan si hadde vært akkurat der de er hadde jeg tatt meg tid å gått gjennom alle tenkeligge jeg har spilt. Her dreier det seg stort sett om spill og spill serier som har virkelig gitt meg en opplevelsen og ført til at jeg har tenkt over ting , og gjerne gjorde meg nesten deprimert når jeg var ferdig med de for jeg helst ikke ville de skulle ende. Flere av disse titlenne har og satt et ganske kraftig inntrykk på meg. Om jeg skulle gå tilbake til barndommen å tatt i betraktning det jeg spilte der ville nok Zelda og Mario være en del av denne listen , men velger å droppe disse da det ikke er spill jeg kunne finne på å spille gjennom i dag.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...