Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste av alle dårlige spisser, som jeg pleier å si.

 

Gidder ikke å hore om det, men Giroud er faktisk veldig god. Toppspiller, men dog ikke i verdensklasse som f.eks Rooney og V.P.

7mål på 14kamper er ikke så dårlig, atterpå har han også 5 målgivende.

 

ENDRING: Benjo om det, men jeg synes at Januzaj er en meget spennende spiller.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Tsssk. Benbjo uttaler da seg stadig på bakgrunn av kamper han ikke har sett. Så why not this time?

Dette er falsifum.

 

Forøvrig så var mitt forrige innlegg ironi. At dere ikke forstod det når jeg mente at Adnan burde få gullballen er ikke min skyld :-P

 

Har sett to kamper med ham. Sunderland og Fulham

Lenke til kommentar

Hva tror folk om laget? Jeg tror startoppstillingen avgjør hvordan kampforløpet blir.


DDG
Smalling - Vidic - Rio - Evra
Afro - Jones
Giggs - Rooney - Young
Persie

 

Frykter dette. Med et sånt lag er det bare å gratulere Arsenal med 3p på forhånd. Håper Moyes har fått litt vett i hodet og lært noe av kampene mot City og Liverpool. Vi tar full pott med skadefrie spillere og riktig lag:


DDG
Rafael - Vidic - Evans - Evra
Carrick - Cleverley
Nani/Val - Rooney - Januzaj
Persie

Lenke til kommentar

Tipper Arsenal XI kan se slik ut mot United:

 

Polakk

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Flamini

Ramsey - Øzil - Cazorla

Giroud

Evt. så blir det enten Flamini eller Arteta, og Ramsey på midten, med Rosicky eller Wilshere (tviler) på høyre kant. Uansett så blir de ten sterk XI og vi har greie muligheter til å slå United om vi får til spillet vårt.

Lenke til kommentar

Dette må vel sies å være Uniteds viktigste kamp så langt. Her er det vinn eller forsvinn. Blir det tap på hjemmebane her, blir luken for stor, og håpet om seriegull begynner å svinne. Blir det derimot seier så hjelper det nok stort på selvtilliten, og det blir lettere å komme seg etter en landslagspause med 5 poeng bak, enn 11.

 

Håper og tror at Januzaj starter. Satser også på Valencia på kanten, da han har forbedret seg mye de siste kampene. Forsåvidt enig i lagoppstillingen over meg her. Med mindre RvP herjer fullstendig, så håper jeg han blir byttet ut for Kagawa, slik at vi får se Rooney på topp med Kagawa bak ham. Jeg er skråsikker på at de to sammen kan knuse ethvert forsvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...