Gå til innhold

Velkommen til splitter nye Gamer.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Når Ekstra-funksjonen kommer til Gamer og resten av Tek-nettverket, må man da betale 29 kr per side (Gamer, HW, Amobil etc.) eller gjelder abonnementet for alle sidene? Hvis ja på siste, blir prisen presset opp?

Lenke til kommentar

Når Ekstra-funksjonen kommer til Gamer og resten av Tek-nettverket, må man da betale 29 kr per side (Gamer, HW, Amobil etc.) eller gjelder abonnementet for alle sidene? Hvis ja på siste, blir prisen presset opp?

 

Det kan jeg svare på om et par uker - tror ikke noen vil bli skuffet :)

Lenke til kommentar

Joda, er jo helt greit dette. Samma som hardware i grunn.

Bare meg som savner en større 'siste på forumet/dette gjør brukerne nå' liste?

En kan jo selvfølgelig scrolle, men det er mindre oversiktelig/mer tidkrevende. Spesielt om en browser via telefon/nettbrett som sannsynligvis er noe som begynner å bli mer og mer normalt.

Brukeranmeldelses tabben skulle også blitt noe utvidet til å vise siste 5-6. Siste to blir noe skralt og lite oversiktelig. Og kan innebære mindre bruk da det er mindre sjangse for at brukere ser noe av interesse for dem. Med mindre brukeren klikker seg inn selvfølgelig, men som nevnt tidligere så bør ting være lettest mulig tilgjengelig.

Det kommer til å vises flere, men det finnes bare to akkurat nå :)

Dette gjelder vel da brukeranmeldelser?

 

Men hva med 'siste på forum' boksen? Vil den bli utvidet, eller blir den nåværende scrolleboksen værende?

Den delen var veldig oversiktelig tidligere, og er noe jeg savner på mobil enhet.

Lenke til kommentar

 

Dette gjelder vel da brukeranmeldelser?

Stemmer.

 

Hva forumboksen angår vil den bli værende, men vi skal se om vi ikke kan utvide den og gjøre den mer oversiktlig.

Nå inneholder den forøvrig ikke bare forumtråder, men også brukeranmeldeler og bruktmarked-poster om spill. Og planen er at det skal komme enda mer.

Lenke til kommentar

Savner en stor nyehtsaktør som tar for seg eSport på et gjevnt nivå. Pressfire og, de få enkeltartiklene på db/vg(som, hovedsaklig oppstår kun om Snute gjør noe stort) poster så få artikler om esport at man kan ikke ha basis i å lese på de nettstedene om du ønsker å holde deg oppdatert på norsk.

 

Vi har selvsagt flere mindre og nyere aktører, som esportfire og diverse andre, men jeg ønsker en aktør som allerede er godt etablert, som gamer.no, kan ta opp eSport og drive journalistikk innen det feltet dag ut og dag inn!

Lenke til kommentar

Savner en stor nyehtsaktør som tar for seg eSport på et gjevnt nivå. Pressfire og, de få enkeltartiklene på db/vg(som, hovedsaklig oppstår kun om Snute gjør noe stort) poster så få artikler om esport at man kan ikke ha basis i å lese på de nettstedene om du ønsker å holde deg oppdatert på norsk.

 

Vi har selvsagt flere mindre og nyere aktører, som esportfire og diverse andre, men jeg ønsker en aktør som allerede er godt etablert, som gamer.no, kan ta opp eSport og drive journalistikk innen det feltet dag ut og dag inn!

 

Da mener jeg; gamers paradise, og som alle andre som driver med esportjournalistikk, har for dårlig coverage, og er veldig selektivt i hva det skrives om. Det største FPS spillet pr dags dato(når det gjelder premieutdelinger, world wide coverage, playerbase etc) er Cod BO2, og kan ikke akkurat si at det er noen overflom av COD coverage, men masse CSGO coverage derimot. Som helt sikkert er en konsekvens av at Norge har et stort CS community som går helt tilbake til 1.6tiden.

Og så mye som jeg ønsker at eSport skal vokse, så er det grunnleggende viktig at man sprer opplysninger om både nært og fjærnt innen eSport, og da ikke kun de tradisjonelle spillene for Norge, som CSGO, WoW, SC2(Snute) etc.

Jeg vil gjerne lese litt om storlagene fra Kina og Sør Korea innen MOBAspillene, lese litt om de nye trenden som kinesiske shoutcaster tar nytte av; salg av effekter og stæsj indirekte igjennom spillet, som har gjort at en gjennomsnittlig kjent gaming shoutcaster nå tildags tjener oppimot millionene.

Det kunne ha vært interessant lesning, men er veldig lite å finne ut om det, grunnet en generell dårlig coverage i den vestlige verden når det gjelder kina.

Lenke til kommentar

 

Hvor lenge tar det før dere følger etter Hardware og starter å blokkere brukere som ikke ønsker å se reklame når de er på nett?

 

Hei

 

Man har to muligheter på Hardware: Lese siden gratis med reklame, eller betale 1 kr dagen for en reklamefri side.

 

Vi er foreløpig det eneste store mediehuset i Norge som tilbyr leserne våre et reklamefritt alternativ, og dette er en modell vi ønsker å ta videre til hele Tek-nettverket, inklusive Gamer.

Adjø.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Stemmer.

 

Hva forumboksen angår vil den bli værende, men vi skal se om vi ikke kan utvide den og gjøre den mer oversiktlig.

Nå inneholder den forøvrig ikke bare forumtråder, men også brukeranmeldeler og bruktmarked-poster om spill. Og planen er at det skal komme enda mer.

Jeg la merke til dette, og synes det er en direkte dårlig løsning. Om det skal komme enda mer i denne boksen blir det jo bare enda mer rotete en det nye systemet dere introduserte.

 

Vil jeg som bruker sjekke hva som foregår på forumet blir jeg nesten tvunget inn på forumet for å sjekke trådene som er relevante for meg, kontra det å bare klikke meg inn rett ifra hovedsiden. Noe jeg sannsynligvis bare vil droppe da jeg ikke gidder må navigere rundtom på diverse mobile enheter.

 

Dere har mange nye forbedrede løsninger på siden, så ikke alt er negativt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...