Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Hvilken level er du? Jeg mister 2000 når jeg blir drept.

Det er nok sykehusregning. Hvis du går inn på internett på mobilen og velger banken (samme sted som du kan sette inn og ta ut penger uten å gå til en minibank) kan du velge transaction log. Der ser du hvor mye sykehuset kosta. Dette er en viss prosentandel av hvor mye penger du har i hånd+bank. Spilte hos en kompis her om dagen og han hadde litt over 30.000. Døde to ganger på rad og mista først ca. 1700 og så litt over 1600. Så kjøpte vi en garasje. Neste gang han daua etter dette (hadde under 5000 totalt) kosta sykehuset bare rundt 300.

 

Er det noen fordel å eie leiligheter annet enn at man kan gå til et "trygt" sted? Jeg visste ikke at man kunne ringe mechanic ogfå sin egen bil levert til seg før jeg tilfeldigvis kjøpte en garasje. Synes det var rart at de ikke skrøt av/reklamerte for dette for jeg hadde ikke noe planer om å kjøpe garasje før jeg gjorde det hos en kompis og vi fant den muligheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært reklamert med det jo.. Jeg visste iallefall om det før spillet kom.

 

10 bilers Garage og mekaniker er deilig å ha!

Det var nok litt dårlig formulert, men jeg mente ingame. Bl. a. Simeon driver å maser om at man må skaffe seg en garasje, men sier ikke noe om fordelene utover å holde bilene trygge, men sier ikke noe om at man kan få tak i bilen når som helst. Jeg mener å huske at det ikke sto noe om det når man kjøpte garasjen heller, men man måtte selv være nysgjerrig og prøve å ringe mechanicen for å se hva som skjedde.
Lenke til kommentar

Men hvordan tjener man mer enn 5000,- lapper? Jeg prøver og få tjent nok til Leilighet osv. Men den farten jeg er i så tar det vel noen år....

Jeg spilte mye survival og solgte biler innimellom. Når jeg hadde nok penger til leiligheten jeg ville ha, kjøpte jeg den. Da var jeg relativt skrapa for penger. Så jeg begynte å samle på Baller SUVene. Stjal dem og en etter en, proppa jeg full garasjen min. Da får de automatisk tracker og insurance.

 

Dermed har jeg et lager jeg når som helst kan få mekanikeren til å kjøre bort til meg når jeg står ved en LSC for så å selge bilen. Så spiller jeg andre missions eller survival inntil jeg kan selge en ny bil - ringer mekanikeren igjen og selger i LSC.

 

Stjeler alltid nye Baller straks jeg ser dem og jeg vet jeg har plass i garasjen.

 

Har inntrykk av at det er en liten memory glitch som i GTA IV på PC når man brukte modifiserte biler. De fleste kjenner kanskje til at det spawnet masse taxier.. Samme greia tror jeg skjer i GTA V.. Når jeg har vært i garasjen for å parkere en Baller og går ut igjen, er omtrent alle bilene rundt omkring på gata også en Baller. Jeg får dem i praksis servert på sølvfat og har et luksusproblem. :p

Endret av OlaHaldor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått ett bra oppdrag av lester som betaler 9k, men når jeg ringer han for en jobb får jeg bare samme dritt missionet der du har tid på deg å sprenge forskjellige politi kjøretøy, det gir ca 5k cash, men jeg ender med å bruke så mange sticky bombs at jeg går i minus uansett...

 

ellers så får jeg missions av gerald og simeon hele tiden, men disse betaler bare 2-3k. er rank 22, noen tips til hvordan jeg skal få bedre missions?

 

Edit: ikke engang tenk på å anbefale Lamar sine missions, hater han så jevelig pga alle shitmissions han gir.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Gir opp å ha et personlig kjøretøy. Nå har eg kjøptnforsikring og det som er 8-9 ganger. Hver gang skjer det samme. Eg blir angrepet av en drittunge som dreper meg og deretter dprenger bilen min. Synes folk dette er moro, fordi eg ser ikke moroa i det for å være helt ærlig. Er bare utrolig frustrerende for den det skjer med.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper du forsikring flere ganger? Jeg har sikkert ødelagt bilen min 30 ganger, men den er der alltid i topp stand når jeg kommer tilbake.

Eg har aldri sett bilen min igjen når en gjøk har sprengt den. Gått til garasjer og ringt til mekanikern men ingem biler. Kommer opp at eg ikke har kjøretøy. Stusset egentlig selv på dette at eg ikke får dem igjen. Veldig enkelt å ødelegge for andre spillere om man ikke får kjøretøyet igjen

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Jeg har det ti tusen ganger kulere med én kompis enn 15 randoms. 90% av randoms er 12-åringer som troller/griefer har jeg følelsen av. Tar meg bare bryet med å spille med ukjente på jobber via letefunksjonen sånn at jeg slipper dem etterpå.

 

Derfor er jeg stort sett bare online på friends/crew only eller invite only hvis jeg bare skal farme penger eller loke rundt uten å irritere meg over fjols.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...