Woltox Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Kommer meg fortsatt ikke forbi første race mission... mhm prøvd 20ganger(og nei fleiper ikke) sendt en ganske forbannet melding til rockstar på facebook, der jeg klaget over ikke fungerende tjenester(som man MÅ ha), samt en skip knapp til den fucka tutorialen (beklager hvis jeg er litt for brutal men slikt ødelegger humøret) Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som i hele tatt er inne ? På ps3. Prøver gang på gang, men får opp "Timed out joining session" når jeg prøver gå til online-delen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Har et par kompiser på 360 som spiller fint, men enda flere som ikke får til. Er nok helt tilfeldig. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg fikk meg fordi første gang, måtte slette character'n min fordi den ble bugget. -.- Kunne ikke fullføre noen missions. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Har et par kompiser på 360 som spiller fint, men enda flere som ikke får til. Er nok helt tilfeldig. Hva er din mening, litt hyppet hele online? Leser på GTA forum at Online ikke var like bra som det kunne virke. Eneste eg fikk prøvd var "Free Mode". Det er ikke moro for min del, liker ikke å spille uten å ha noe fremgang. Når eg prøvde noe annet ble eg stuck i et løp som Lamar ba meg kjøre. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Såklart er det ikke omgamazing... Man må jo komme seg inn i deg for å kunne ta heists og få cashos, noe man tilsynelatende ikke kan gjøre fordi man ikke kommer seg gjennom starten, samt at folk er jo helt insane in game og skyter hverandre hånd over fote all over the place. Slikt jevner seg alltid ut etterhvert. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva er din mening, litt hyppet hele online? Leser på GTA forum at Online ikke var like bra som det kunne virke. Eneste eg fikk prøvd var "Free Mode". Det er ikke moro for min del, liker ikke å spille uten å ha noe fremgang. Når eg prøvde noe annet ble eg stuck i et løp som Lamar ba meg kjøre. Har ikke kommet meg inn personlig, men de andre liker det hittil. Jeg mistenker at det er like morro som forventet om man er flere venner ilag. Vi blir et crew på sikkert 10-20 personer som blir å spille fast, og da blir det gøy. Å spille alene er nok ikke så gøy, akkurat slik jeg synes andre online-spill er kjedelig uten venner. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 hva synes folk om online delen a? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Dette er et online-spill jeg faktisk gleder meg til! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 whoho etter mye om og men klarte jeg å komme inn. Nå står jeg med en Porche911 (husker ikke hva den heter i spillet) på toppen av fjell, med utsikt over byen... bare vakkert! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 hva synes folk om online delen a? jo den er jo grei den, helt fram til første race... der alt stopper. 2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Koooom igjen da forbanna PS3 servereeee!! Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Skulle starte GTA nå. Måtte installere en update, men når jeg gjør det går bare skjermen i svart. Og Playstation reagerer ikke på noe...hjelp? Hadde samma problem Hvis ingen andre har svart så: Avbryt oppdateringa, og sett den på pause i history mode, så gå til Online helt til høyre, så last ned. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva kan en loner gjøre i GTA Online? Alle vennene mine er på 360. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Så det fungerer fortsatt ikke? Det var jo overraskende... Som sagt før flere ganger: Et MMO vil aldri fungere smertefritt på launchdagen. At noen faktisk gidder bruke tid på å prøve å få spille fatter jeg ikke. Hvorfor sitte i timesvis og se på connection error osv, når man vet det ikke vil bli ordnet før tidlligst i morra? Og sannsynligvis ikke før om noen dager? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva kan en loner gjøre i GTA Online? Alle vennene mine er på 360. Du kan jo joine http://rsg.ms/1f8GTv2 Crew som er basert på diskusjon.no brukere for PS3 Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 hva synes folk om online delen a? Den fungerer ikke. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 ah funker vel snart. bare stor pågang Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Har møtt problemer med å logge meg på Online, og tidligere i kveld streika både Social club og crews i tillegg. Nå har jeg endelig fått joina et crew (Hail to The Kings, baby), og social club er også oppe og går. Men Online? Nix. Men hadde ikke kjempe forhåpninger om at det skulle funke så fort etter lansering - skjer nok mye de neste par dagene tenker jeg.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Sett en time tid på livestream. Ser ganske nice ut. Får se om det er oppe i morgen på fridagen. I needs to buy me a mask ASAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå