Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg åpnet 29 pakker kjøpt for alt oppspart gull:
 

2 golden common

32 rare, hvorav 2 golden

7 epic, hvorav 1 golden

2 legendaries (Icemaw og Eadric the Pure)

 

Så var vel kanskje grei uttelling selv om jeg ikke tror jeg kommer til å bruke mange av dem i noen deck, og ikke har på langt nær mange nok fra TGT til å lage et skikkelig inspire deck.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet inn i det hele tatt, tross for å ha prøvd ca hvert 10. minutt siden kl 19:00. Ser på launcheren at Blizzard prøver frenetisk å rydde opp, prøver hardt å ikke være kynisk med hensyn til hva de faktisk holder på med.

 

EDIT: I steden for å kaste meg ut med en gang, fryser den nå på splashscreen. Framdrift  :w00t:

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Da har jeg åpnet 29 pakker kjøpt for alt oppspart gull:

 

2 golden common

32 rare, hvorav 2 golden

7 epic, hvorav 1 golden

2 legendaries (Icemaw og Eadric the Pure)

 

Så var vel kanskje grei uttelling selv om jeg ikke tror jeg kommer til å bruke mange av dem i noen deck, og ikke har på langt nær mange nok fra TGT til å lage et skikkelig inspire deck.

 

 

Det må jo sies å være veldig bra uttelling! 

Lenke til kommentar

11 pakker og én epic. Føler meg litt snytt.

 

Kjenner følelsen. 35 packs og 0 legendaries. Fikk noen epics, men nok en gang blir det et slit å skaffe seg mange av de legendaries jeg vil ha da jeg får langt under snittet dessverre, og har gjort det lenge nå.

 

Men jeg fikk i hvert fall endel av de gode shaman kortene, så det blir morsomt å prøve.

Lenke til kommentar

 

 

Tror de sa arena rewarder random av de 3 forskjellige packene.

Det er det jeg har hørt også, trist om det er tilfellet.

 

AtW

 

Veldig, veldig synd. Hvorfor ikke bare gi oss et valg om hvilken pakke man vil vinne?

 

Kommer til å bruke gullet på pakker denne gangen.

 

Helt latterlig, jeg har spart litt gull for å spille Arena som jeg foretrekker. Men vil ha nye kortpakker...

Lenke til kommentar

 

 

Heads up: På ipad hos meg koster en bundle på 7 tgt kort 29kr istedenfor 95!

Kom inn nå. Kan bekrefte at dette fungerer! I popupen spør den om du vil kjøpe "bundle 2" eller noe slikt, men du får 7 packs for 29 kr!
På Android fikk Bundle 2 for 21NOK.

 

På Galaxy telefon er det 2 packs for 21 kr eller 7 packs for 70 kr, har de endret det eller er det noe jeg ikke ser?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...