Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk fire legendaries, Rhonin, Aviana, Chillmaw og The Skeleton Knight. Har råd til to til med dust, men ikke sikkert på hvilke jeg skal crafte.

 

Mange pakker kjøpte du?

 

Du burde vente en liten stund før du crafter noen, se hvordan metaen utvikler seg så du ikke crafter noe som aldri bli brukt, som Troggzor...

Lenke til kommentar

Åpnet 34 pakker og 1 legendary..

Ikke akkurat kjempefornøyd. Syns også jeg fikk mange av de samme kortene og DE 45 commons og 5 rares i etterkant.

 

Er synd at ikke Blizzard gir mer tilbake i form av dust. Slik som det er nå så blir de av oss med uflaks brutalt straffet, iom at vi får et fåtall nye kort fra packs og heller ikke nok dust til å kunne lage noen av de kortene vi gikk glipp av. Det er litt spesielt å ha et såpass urettferdig system ved kjøp av kort, og også litt spesielt at folk bare finner seg i det. Hadde jeg brukt penger på dette og fått såpass dårlig uttelling så ville jeg følt meg skikkelig snytt.

 

RNG i selve spillet er en ting. RNG når du bruker penger eller tjent valuta er en skikkelig uting, og selvfølgelig der for at Blizzard skal tjene enda mer.

Lenke til kommentar

Litt enig. Arena er uten tvil det jeg liker aller best. Men når pakken man får som reward er helt vilkårlig, så ødelegger det ganske mye for meg. Belønningen man får for et arena run er for dårlig.

 

Nå bruker jeg heller gull på å kjøpe pakker direkte, og det er veldig synd. Nå må jeg velge mellom det jeg synes er morsomst i HS (arena), og det jeg synes er nest morsomst (samle kort). Før gjorde jeg begge deler samtidig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Skal være bekreftet ja. De tenker nok å gjøre det så vanskelig som mulig for folk å få det de ønsker fra packs. Det er allerede RNG når du åpner en pack, og nå er det RNG om du får den packen du ønsker også (i arena). Ergo er det større sjanse for at spillere kjøper flere packs.

 

Har forresten spilt noen kamper som control warrior og lagde meg Varian Wrynn. Og det kortet virker utrolig op selv om jeg kun har prøvd det noen kamper til nå. Motstanderen gir opp med en gang jeg spiller det, og det har også avgjort 2 mirrors. Den som spiller det først vinner, med mindre du er uheldig og kun får ut små dudes. Men selv det å spille Varian og få ut en acolyte, armorsmith og feks en 5 mana minion er jo litt av en runde.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte mine 3 første TGT card packs idag. Fikk 5x Shado-Pan Rider :/

 

Skal ikke klage, kjøpte 3 packs, fikk en legendary (whilfred fizzle, tror ikke jeg kommer til å bruke den, men ikke settets verste)

 

AtW

 

Fizzle i et deck med Fencing Coach kan jo gi interessante muligheter da:

22378.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...