Gå til innhold

Så dyr PC må du ha for å spille Battlefield 4


Anbefalte innlegg

Intel i5-750 @ 3,8GHz og Geforce 670 holder vel greit til én skjerm? I hvert fall på medium/high.

 

Det er vel ca dobbelt så mye prosessorkraft der som anbefalt (Q8200 @ 2.33GHz, som er den dårligste desktopchippen med fire kjerner), og 670 er ca halvannen gang så kraftfull som et 660. Hvis man kan ta disse requirement-greiene bokstavelig burde det være mulig å levere brukbare framerates rundt medium/high.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234

Kjører BF3 på ultimate, AAx4, alt på maks. Har fra minimum 60-110 fps. Ligger på rundt 80 fps average. Håper jeg klarer BF4 med maks instillinger.

 

Intel i7 3930K stock, EVGA GeForce GTX TITAN 6GB, 16GB @ 1333mhz

Lenke til kommentar

Er litt skeptisk til mitt Radeon 7850 2 GB, og om det klarer høye instillinger på 1920x1080. Skjermen min støtter 144 Hz oppfriskningsrate også, men _det_ er vel helt uaktuelt?

 

Ellers har jeg i5 3750k og 8 GB minne.

 

Dette er jo et typisk spill som man virkelig vil ha god ytelse i. Hvert millisekund teller. Mon tro om dette blir første spill som får plass på SSD-en min? ;) Kan jo ikke la noe stå i veien for snikskytterens presisjon. :p

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Dette er jo et typisk spill som man virkelig vil ha god ytelse i. Hvert millisekund teller.

Det stemmer ikke i det hele tatt, med mindre de har endret netcode så hitdetection er serverside, hitboxene blir langt mer presise, og bruken av RNG for hitdetection reduseres med 90% av det den er i dag. BF3 er i aller høyeste grad et tregt FPS med forholdsvis lav skillcap, og jeg ser ingen antydninger til at BF4 vil bli spesielt annerledes :p

 

Nei, jeg liker ikke BF3 særlig mye.

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke i det hele tatt, med mindre de har endret netcode så hitdetection er serverside, hitboxene blir langt mer presise, og bruken av RNG for hitdetection reduseres med 90% av det den er i dag. BF3 er i aller høyeste grad et tregt FPS med forholdsvis lav skillcap, og jeg ser ingen antydninger til at BF4 vil bli spesielt annerledes :p

 

Nei, jeg liker ikke BF3 særlig mye.

 

Men det er fortsatt et FPS. Der teller hvert millisekund. Det KAN være forskjellen mellom liv og død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...