Gå til innhold

Så dyr PC må du ha for å spille Battlefield 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Off topic dette men ser at Hardware.no ikke er fan av Adblocker..... Ta seg betalt for å være reklamefri også...

Vis respekt og slutt å bruke AdBlocker. Reklame er grunnlaget for svært mye av gratis internett-inhold!

Hvis de vil at vi skal lese artiklene og bruke deres nettsider så må de respektere oss såpass at de ikke legger til reklame som konstant flytter vinduet opp, ned og til sidene. Det var EN grunn til at jeg startet med adblock, og det var nettopp det. Det var helt umulig å manøvrere rundt på sidene og trykke på linker fordi de drev og flyttet på seg.

 

Det er såre enkelt. Hvis jeg ikke kan bruke adblock og annonser flytter på vinduet så slutter jeg bare å bruke HW.no, Finnes mange gode alternativer der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meget interessante kommentarer... "Jeg har ditt, jeg har datt, jeg kan spille det" - javel, fint for deg.

 

Disse pekepinnene er uansett rimelig vage, siden det finnes kjempegamle Intel CPUer med 4-kjerner. Såvidt jeg vet er det ingen spill idag som bruker mer enn 4 kjerner uansett, så hvorfor anbefaler de AMD 8 core? ...

 

Dragon Age serien bruker 6 kjerner pluss, og Origin er ikkje akuratt eit nytt spill der. men brukte alle 6 kjernene da eg hadde x6 1090.

 

Så trur nok att nyere spill skal klare og bruke 6-8 kjerner. PS4 og XBone har vel 8 kjerner, og spill er tross alt først laga til konsoll virker det som.

Lenke til kommentar

Så med i7-2600k, 16GB ram, W8, men også min beskjedne Asus gtx 650 ti boost 2GB så går jeg glipp av litt eyecandy pga sistnevnte? Hadde tenkt å kjøpe et likt 650 til SLI om jeg skulle trenge bedre grafikk, men da grafikkminnet ikke stacker, hjelper kanskje ikke det? Spørsmålstegn? :p

Sli vil gi deg flere fps, men ikke nødvendigvis så mye bedre spillopplevelse. Sli har sine svakheter. Du bør lese litt om det. Når resten av komponentebe dine ee ganske kostbare, så syns jeg at du kan kjøpe deg et bedre skjermkort. Speid etter et brukt 680/7970. Vil gi deg et større smil.
Lenke til kommentar

Så med i7-2600k, 16GB ram, W8, men også min beskjedne Asus gtx 650 ti boost 2GB så går jeg glipp av litt eyecandy pga sistnevnte? Hadde tenkt å kjøpe et likt 650 til SLI om jeg skulle trenge bedre grafikk, men da grafikkminnet ikke stacker, hjelper kanskje ikke det? Spørsmålstegn? :p

Vist det er rammen som holder deg tilbake vil det ikke hjelpe med sli, men jeg er ganske sikker på at du vil få bedre ytelse med 2x 650 selv om du fortsatt bare vil ha 2gb tilgjengelig.

 

SLI begynner desuten å virke ganske greit kontra for noen år siden. Vist ikke jeg husker feil så funker 650 meget godt i sli, og på 1 skjerm på 1080p burde 2gb holde i massevis for å kjøre meget pen grafikk

 

Hvilke av de nye Radeon HD 9000 kortene tror dere må til for å få god flyt på maks oppløsning?

Max oppløsning? Mener du max oppløsning, max detaljer osv eller bare høyeste oppløsning?

Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar

Slik jeg husket det så var problemet at man kom borti en tast eller noe så dukket meny opp og overtok mesteparten av skjermen.

Så da er det ikke så enkelt å overse metro selv om man kan koble ut enkelte taster på noen tastatur

Nok en gang, du tar feil og har ikke peiling på hva du prater om. Som alle dine innlegg om W8, som du prater nedenom og hjem uten å ha brukt det selv.

Lenke til kommentar

Hvilke av de nye Radeon HD 9000 kortene tror dere må til for å få god flyt på maks oppløsning?

Nå er det ingen som vet hva maksimal oppløsning for neste generasjon Radeon blir, men om vi antar at 11520x2160 er grensa tviler jeg sterkt på at det vil finnes et skjermkort i serien som er kraftig nok.

 

Tror dere jeg kan kjøre BF4 bra på disse specsa, 3rd. gen I7, 2,4ghz (3,2Ghz turbo boost), 8gb 1600Mhz ram, Nvidia Geforce 660M (2gb)

Ja, så lenge GPU Boost ikke throttler deg da.

Lenke til kommentar

Hvis de vil at vi skal lese artiklene og bruke deres nettsider så må de respektere oss såpass at de ikke legger til reklame som konstant flytter vinduet opp, ned og til sidene. Det var EN grunn til at jeg startet med adblock, og det var nettopp det. Det var helt umulig å manøvrere rundt på sidene og trykke på linker fordi de drev og flyttet på seg.

 

Det er såre enkelt. Hvis jeg ikke kan bruke adblock og annonser flytter på vinduet så slutter jeg bare å bruke HW.no, Finnes mange gode alternativer der ute.

Prøvde uten og fikk plutselig et nytt vindu med reklame med lyd poppendes opp. ER vell hakket før eg også gir opp hw.no...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...