Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Frister veldig denne telefonen, men vurdere å kjøpe den fra eBay for å spare litt penger.

Noen som tror denne karen er til å stole på?

http://www.ebay.co.uk/itm/Samsung-Galaxy-Note-3-SM-N9005-Latest-Model-32-GB-Jet-black-Unlocked-/200972474334?pt=UK_Mobile_Phones&hash=item2ecae497de

 

Snakket med han på mail og han sa jeg kunne få kjøpe den for 320£, noe som jo er et veldig godt tilbud.

Har hatt litt blandede opplevelser på eBay og dette virket jo nesten for godt til å være sant, så tenkte jeg skulle forhøre meg litt.

Lenke til kommentar

Hei. Frister veldig denne telefonen, men vurdere å kjøpe den fra eBay for å spare litt penger.

Noen som tror denne karen er til å stole på?

http://www.ebay.co.uk/itm/Samsung-Galaxy-Note-3-SM-N9005-Latest-Model-32-GB-Jet-black-Unlocked-/200972474334?pt=UK_Mobile_Phones&hash=item2ecae497de

 

Snakket med han på mail og han sa jeg kunne få kjøpe den for 320£, noe som jo er et veldig godt tilbud.

Har hatt litt blandede opplevelser på eBay og dette virket jo nesten for godt til å være sant, så tenkte jeg skulle forhøre meg litt.

Virker det for godt til å være sant, da er det som regel slik :nei:

 

Selv hadde jeg ikke handlet tlf fra ebay da der er mye svindel. Og hvordan er det med en eventuell reklamasjon ?

Lenke til kommentar

Virker det for godt til å være sant, da er det som regel slik :nei:

 

Selv hadde jeg ikke handlet tlf fra ebay da der er mye svindel. Og hvordan er det med en eventuell reklamasjon ?

Ja, er jo sant det... Fikk noen bilder tilsendt og sier det er 100% ekte, 100% sealed. Lovnader om 2 dagers forsendelse med DHL. Men vil ha betaling med Western Union. Noen som har erfaring med det? Evt. sikkerhetsmekanismer der.

 

Reklamasjon på samme måte som i Norge har du jo selvfølgelig ikke da. Kun Samsung sin garanti.

Lenke til kommentar

Ja, er jo sant det... Fikk noen bilder tilsendt og sier det er 100% ekte, 100% sealed. Lovnader om 2 dagers forsendelse med DHL. Men vil ha betaling med Western Union. Noen som har erfaring med det? Evt. sikkerhetsmekanismer der.

 

Reklamasjon på samme måte som i Norge har du jo selvfølgelig ikke da. Kun Samsung sin garanti.

Jeg ville holdt meg unna dersom vedkomende ikke er bruker av paypal.

Lenke til kommentar

Okei, takk skal dere ha! Blir elkjøp da! :) Kjekt å ha et sted å gå hvis noe går galt.

Det er veldig smart av deg så sant det ikke handles via godt kjente sikkerhetskanaler. Jeg har handlet fra utlandet i mange år og har aldri blitt snytt via paypal kjøp. Så pass potene,det er mange som vil prøve å svindle deg. I tillegg kjøper jeg bare fra ebay forhandlere som er veldig godt ratet av forbrukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...