Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Det er jo bare helt fantastisk! Grensen som er nå, er jo latterlig lav!

Kan vel si det slik at Norge er et veldig tradisjonelt land.

Denne regelen er jo nesten 40 år gammel. For ikke å snakke om grunnloven som er vel 200 år gammel and still going strong. Hurra for pottitt folket som ikke liker forandringer men lar seg snik kommunistiseres med regler som blir tredd nedover hodene våre i et liksom demokratisk samfunn. Gleden min er stor over at vi skal få en forandring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er snakk om å heve tollgrensen fra 1975 Kr. 200,- til Kr. 1000,-

 

Den blir neppe hevet så mye. Den burde bli hevet minst så mye, med tanke på prisstigningen som har vært på alle disse årene, men det skjer garantert ikke. Frp ønsket vel 1000,-, mens H foreslo 400,-. Skal det bli politisk enighet, tipper jeg det ender på kr 500,-. Og det kommer ikke til å skje før på nyåret en gang - hvis det skjer. Ingen burde bli overrasket over evt løftebrudd.

Lenke til kommentar

Denne appen var litt grei å installere for dere som ønsker å få en god tutorial (med interaktiv trykk og lær) på hvordan du skal bruke en del av den medfølgende programvaren på note 3.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=kr.dinosoft.android.ExperienceG3Note_gl&hl=no

 

"Beskrivelse

Thinking about taking home a GALAXY Note 3?

Find out everything about the Note 3's amazing features through this
easy to use interactive application. The app intuitively recommends
3 key features and lets you Interactively Experience them so you too can
'Design your Life.' Watch Hands on Video and see what accessory
options are available, when you take home a new GALAXY Note 3.
Even learn about the GALAXY Gear!

Are you already to be a GALAXY Note 3 User?
Download the Free GALAXY Note 3 Experience app to learn and experience
more about all of the amazing features in your new Samsung GALAXY Note 3.

Recommended -
1920x1080 Resolution
Android 4.1
1.4 Ghz CPU
At least 1GB Free Memory

Keyword
GALAXY Note3 Experience, GALAXY Note3, Note3, GALAXY Gear, Gear,GALAXY"

 

Lenke til kommentar

Da var endelig Note3 i hus. Hadde Note2 som jeg byttet ut mot en S3. Det var en forferdelig opplevelse da S3 faktisk er for liten og helt utrolig treg. (RAM har tydeligvis en del å si. Note 2 og S3 har jo ikke veldig ulike prosessorer)

Men nå er altså Note 3 på plass, og FOR en oppgradering. Det er jo INGEN forsinkelse ved bruk! Det eneste som jeg ikke likte var "mitt magasin". Har fått disablet pop-up ved bruk av "home-button" så da får jeg leve med at den kommer når jeg sveiper oppover...

Den første kommentaren jeg fikk var at den ikke kan betjenes med en hånd. Et idiotisk argument jeg ikke skjønner noe av. Hva er viktigst: Betjene telefonen med en hånd, eller å ha en stor skjerm som gir best opplevelse ved bruk av multimedier, sosiale medier og nyheter? Primæroppgaven for min telefon er ikke lenger å ringe å skrive meldinger, men å holde meg oppdatert på ALT. Da skal jeg vel ikke gå rundt med et lite frimerke av en skjerm?

Det jeg trenger nå er en beskyttelses pose som sørger for at jeg kan ta med meg vidunderet ut på fjell og vidde. Noen som har forslag til hvor noe slikt kan skaffes? Jeg skal altså ikke ha en bumper eller stor kasse e.l. Kun en vann-tett beskyttelse som ser litt mer fancy ut enn en zip-lock pose :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det jeg trenger nå er en beskyttelses pose som sørger for at jeg kan ta med meg vidunderet ut på fjell og vidde. Noen som har forslag til hvor noe slikt kan skaffes?

En brukt isboks fra butikken eller noe bør kanskje være stor nok? :tease:

 

Du skriver litt om størrelsen. Kan den brukes i lomma på en ola-bukse? Har ofte selv min S3 i bukselomma, men ser ut til at Note 3 kan bli litt vel svær?

Lenke til kommentar

Livet er for kort til å vente flere mnd for å spare 500,- fikk min igår oppgraderingen fra Note 2 er ikke så stor synes jeg. Skjermen er en god oppgradering samt jeg liker designet klart bedre.

Det er klart. Nå er det sånn at S3'en jeg har nå sikkert duger i laaang tid fortsatt, så jeg_må_ikke ha ny tlf - dog, det frister jo alltids å få nyere/bedre ;)

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med GoPro Hero3 og Samsung Galaxy Note S3?


Jeg får ikke se filmen mens jeg filmer, og får heller ikke se film etterpå i mobilen. Ser bare icon`er som ikke er støttet av mobil app`en. Etter filming som er startet/ styrt av SGN3 og kobler opp GoPro til PC så får jeg se alt uten problem.


Det er sikkert noe problem med mobilen, eller mobil app`en(til SGN3) men mobilen er helt oppdatert til seneste oppdateringer.



Så hva kan være galt? Feil med mobil app? Feil med mobilen? Tror ikke det er noe galt med GoPro da dette fungere på Samsung Galaxy S4(både se filmene etterpå og mens man ser hva man filmer)


Lenke til kommentar

BTW


Er kjempe fornøyd med mobilen. Men av og til når jeg skal laste ned ifra Tubemate(youtube filmer), så kan det gå virkelig tregt, er usikker på om det er mobilen, telenor(4G) eller appen som gjør det. Ved nedslastning så hadde jeg H+ eller 4G.


Og når jeg sier tregt, så er det under edge fart, om ikke mindre....


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...