Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Polarised office 5 synkes mot Dropbox. Denne er gratis via Samsung aps. Du kan fortsatt bruke sg note 2 ladekabel, jeg bruker min sg s3 og sg good kabel til og lade via pc eller annet strøm greie. Det som er spesielt med den som fulgte med I pakka, er at det er USB 3.0 kontakt, som Gjør overføringer av data kjappere fra pc til mobile (dette fordrer at du har USB 3.0 påbegynt pcen også)

Ok. Kies skal fungere mot mac, og da er det spennende prøve det.

Lenke til kommentar

 

Setter du norsk simkort i den , da blir sperren fjernet og du kan reise til usa og sette inn f.eks verizon sim og det funker fint.

 

Dette fungerer tydligvis ikke for alle. Flere brukere har meldt fra om at telefoner som er aktivert slik Samsung krever, likevel ikke fungerer med sim-kort i andre regioner. Så svaret er vel egentlig at man vet det ikke sikkert før man har prøvd.

Lenke til kommentar

Jeg har nettop kjøpt meg Note 3 og har noen spørsmål:

 

- Jeg finner ikke kalkulatoren, den finne ikke under programmer, hvor er den?

 

- Tidligere på S3 fantes det "Søk" funksjon under venstreknapp siden av homeknapp. Er den fjernet? Andre seteder jeg kan søke (f.eks søke ette kalkulatoren)?

 

- Hvordan får jeg hotmailen min til å hente flere enn 2-5 eposter. Noen ganger finner den bare 1 epost.

 

- Kodelås, er det mulig å gjøre så den logger rett inn uten at man bør trykke "Ok", akkuratt som på iPhone?
Flere tastetrykk man sparer jo bedre.

 

Er veldig takknemmelig om noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar

Jeg har nettop kjøpt meg Note 3 og har noen spørsmål:

 

- Jeg finner ikke kalkulatoren, den finne ikke under programmer, hvor er den?

 

- Tidligere på S3 fantes det "Søk" funksjon under venstreknapp siden av homeknapp. Er den fjernet? Andre seteder jeg kan søke (f.eks søke ette kalkulatoren)?

 

- Hvordan får jeg hotmailen min til å hente flere enn 2-5 eposter. Noen ganger finner den bare 1 epost.

 

- Kodelås, er det mulig å gjøre så den logger rett inn uten at man bør trykke "Ok", akkuratt som på iPhone?

Flere tastetrykk man sparer jo bedre.

 

Er veldig takknemmelig om noen kan hjelpe meg :)

Kalkulatoren er under Mappen Samsung ved programmer. Hvis du skal søke etter ting som kontakter, kontakter, programmer OL hold inne den venstre touch knappen (meny knapp tingen). Det siste spørsmålet kan jeg dessverre ikke svare på. ?

Lenke til kommentar

Kalkulatoren er under Mappen Samsung ved programmer. Hvis du skal søke etter ting som kontakter, kontakter, programmer OL hold inne den venstre touch knappen (meny knapp tingen). Det siste spørsmålet kan jeg dessverre ikke svare på.

Supert, takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

 

Eg gjorde det samme, våknet til 97%. Så noe sluker strøm hos deg.

Jeg gjorde det samme natten før og oppleve det lignende som deg. Nå ha vært noe jeg har installert i går. Etter litt leting fant jeg ut at jeg har installert HJELP 113 som hele tiden går i bakgrunnen. Kan være at den hele tiden samler GPS data. Prøver det samme i natt.

Lenke til kommentar

Pr. dato er det veldig lite av tilbehør til Note 3 å få kjøpt. Man kan benytte kabel med vanlig micro-USB plugg, men for effektiv ladning og USB-3 hastighet bør "original" type kabel (følger telefonen) brukes. Men hvem har en original kabel i salg? Samme med futeraler og vesker. Samsungs egne modeller er ikke i butikkene før etter 15 oktober stort sett. Har sjekket på nettet for Sverige/Danmark/England/USA/Tyskland.

 

Tips?

Lenke til kommentar

Pr. dato er det veldig lite av tilbehør til Note 3 å få kjøpt. Man kan benytte kabel med vanlig micro-USB plugg, men for effektiv ladning og USB-3 hastighet bør "original" type kabel (følger telefonen) brukes. Men hvem har en original kabel i salg? Samme med futeraler og vesker. Samsungs egne modeller er ikke i butikkene før etter 15 oktober stort sett. Har sjekket på nettet for Sverige/Danmark/England/USA/Tyskland.

 

Tips?

 

Hvor kopler du til Micro-USB...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...