Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Ikke dobbeltsporet men heller telefonen som registrerer tommelen som to fingre noe jeg synes er rart da ipaden ikke kjør det samme eller andre Sony telefoner jeg testet på

 

Har prøvd å få til problemet ditt på en S4. Men det er ikke mulig. Så det må være noe som er "feil" med telefonen din, så den registrerer et trykk før du drar. Eller så gjør du det på en litt annen måte enn jeg.

Men bruker du faktisk å scrolle på den måten der? Var skikkelig ubehagelig spør du meg :p

Lenke til kommentar

Noen tanker etter 20 timer med Z1:

 

De første jeg reagerer på med min nye Z1 er at skjermen mister litt plass i bunn når de tre knappene skal være en del av skjermen... Så da er egentlig skjermen på størrelse med en HTC One hvor knappene er utenfor skjermen. Og med tanke på hvor god plass det er mellom rammen på telefonen og yttersiden av skjermen er dette for dårlig etter min mening!

 

Mulig det er jeg som er på bærtur, men fargene på skjermen føles litt blasse/utvannet sammenlignet med HTC One som hadde en helt ekstremt god fargegjengivelsen etter min smak hvertfall.

 

Kameraet foran tar ganske bra bilder til å være et frontkameraet, men det er kun når det er perfekte lysforhold. Med en gang det er litt mørkt så blir det så kornete at man kan telle pikslene på en hånd.

 

Det positive jeg har merket meg etter 20 timer med Z1 er at designet er ekstremt bra, veldig fornøyd med hva Sony har gjort med Android, en dedikert kamera tast og dokken som følger med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med batteriet på min Z1:

 

1488111_10151774520710703_1745918484_n.j

 

Bruker Stamina-mode og Snapdragon Battery-guru.

 

 

:thumbup:

 

Det er noe galt med batteriet ditt, så det er ikke så rart at det er varierende erfaringer med batterilevetid. Selv er jeg veldig fornøyd og lader bare hver 2-3 dag. Men tilbake til batteriet ditt, jeg kjører ikke med noen av de sparemodusene og ved 40% lading, har jeg 16 timer levetid, noe som etter min erfaring stemmer greit. Skrur jeg på alt det du har på så får jeg 1 dag og 11 timer, ved 40% lading....

 

Det er en fyr med tilsvarende batteritid som meg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1535782&p=21194906

 

 

Endret av paul22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...