Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaterer nå. Merket også at wifien var merkbart dårligere på Z1 kontra S4. Men batteriet er det beste jeg har hatt. Etter en dags trykking er jeg på 50%. Og jeg trykker MYE.

 

Oppdaterer nå. Merket også at wifien var merkbart dårligere på Z1 kontra S4. Men batteriet er det beste jeg har hatt. Etter en dags trykking er jeg på 50%. Og jeg trykker MYE.

Jeg har blitt glad i denne Z1, men var skuffet over en ting, og det var Wifi. Langt dårligere rekkevidde og kvalitet enn på tidligere tlf. - HTC One, - men etter oppdateringen nå kan det se ut til at den har bedret seg en god del.

Kjøpte faktisk ny router for å bedre forholdene, men nå kan det se ut til å ha vært unødig....

Lenke til kommentar

Dekning på både mobil og wifi etc. virker å ha vært en generelt problem for Sony telefonene i flere år. Om det kommer av antennedesign eller husdesignen hadde vært interesant å vite. Selv om Z1 er vakker hadde jeg nok da heller valgt LG G2 (dog har den også kjedelige mangler).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg ser at denne telefonen nå stadig faller i pris.

Expert/Elkjøp for 4495,- fra nå av.

 

Men jeg har litt problemer med dette da kamera er veldig prioritert hos meg.

Derfor har jeg fremdeles Nokia 808 purewiev. Med det nå nærmest nedlagte operativsystemet Symbian, men likefullt fortsatt det aller beste mobilkamera.

 

Derfor...når det gjelder Z1.

Tester skryter kameraet opp i skyene. Brukere (mange, men kanskje ikke alle) dømmer kameraet bånn i bøtta.

Hva er riktig?

Er kameraet fremdeles dårlig "ut av esken"?

Har noen SW oppdatering gjort det bedre?

Er det bare i "auto", det tar dårlige bilder og man får de bedre ved manuell innstillinger?

 

Har tatt en del bilder nå i jula med min 808, som er helt rå.

Men, skulle gjerne hatt android, med de mulighetene det har.

Og kunne derfor kanskje senket kravet bitte litt....

 

Hva mener dere?

Kom gjerne med bildeeksempler.

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Her er ihvertfall en rekke bilder tatt med Z1 fra lansering av og utover:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2438859

 

Jeg må ærlig inrømme at jeg tar veldig lite bilder med mobilen, av en eller annen grunn er det kun med iPhone eg er flittig bruker av kamera ;) Er bare noe med den telefonen som gjør den super til slike "plutselige bilder".

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med min telefon. Når jeg blar nedover på feks VG artikkel med hele tommelflaten så begynner telefonen å zoome inn. Er dette normalt

Greide å fremprovosere problemet her også. Men jeg scroller aldri på den måten så det er ikke noe problem her. Bruker Chrome beta, som forøvrig er litt buggy etter jeg oppdaterte til 4.3

 

Sorte faner når man åpner nettleseren, så blir de normale når man begynner å scroller/ tar på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...