Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har oppgradert Windows til 8.1 og opplever voldsom lagging på FM14?

Det har nemlig jeg, er bare usikker på om det er en sammenheng der.

Siden det er så mange som bruker ordet "lag" feil, så får jeg vel spørre:

Mener du dårlig FPS, eller mener du lag, som i dårlig ping/forsinkelse i spill over nettet?

 

Jeg har 8.1, og har ikke merket dårligere FPS eller dårlig ping/forsinkelse i spill over nettet (LAG)

Lenke til kommentar

Dårlig FPS. Bruker W8 fordi det var på maskinen da jeg kjøpte den.

Men anyways. Installerte spillet på nytt, etter tips fra Sega-support. Det funket dessverre ikke. Så jeg skrudde ned grafikken til middels, og slo av enkelte andre ting.

Nå går hvertfall kampene fremover uten at det ser ut som jeg spiller på en maskin fra 90-tallet.

Lenke til kommentar

 

Bruk W7, seff. Alle vet jo at Windows har annethvert bra operativsystem. W7 var bra, da vet vi alle hvordan W8 er.

Ikke gjennomtenkt, og som jeg antok, fullstendig kunnskapsløst. Skjerpings! Ikke gi råd om ting du ikke aner noe om, kompis.

 

 

Haha. Svært så snurten du skulle bli da.

Lenke til kommentar

FA har virkelig vært generøse med kampoppsettet i min første PL sesong med Watford. Aldri vært borti lignende, og dette er min første PL sesong på FM14 etter evig mange på tidligere versjoner!

 

Edit: Ja jeg har editor, ikke skyt meg. Kun brukt til Reyes9 sin firmaliga! :)

post-167348-0-83874200-1391032986_thumb.png

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Mangen av talentene eg signerer, føler eg stagnere når dem kommer til meg. Eg har ikkje noen trenere under 4 stjerner på noen av treningsfeltene, bortsett fra Fysikk/styrke der eg har 3 stjerne og Generelt/taktikk der eg har 3,5 stjerne. Eg følger tipsene til trenerene mine når det gjelder kva talentene mine må forbedre seg på, så lenge eg ikkje følere det er noe andre ferdigheter som er mer viktige. Men uansett så faller potensiale dems når dem er hos meg, så lenge eg ikkje låner dem ut. Når eg snakker med dem, så innrømmer dem at dem ikkje har vært gode nok på trening å skal skjerpe seg.

 

post-196918-0-97553400-1391341590_thumb.png

Denne spissen brenner utrulig mangen sjanser kvar kamp, har skåret greit med mål i det siste, men iforhold til kva sjanser han har så er treffprosenten lav. Vurdert å sitte han på enten avsluttninger eller ro, men avsluttninger har han jo en grei stats på, selv om under kamp så blir det mangen skudd før det bli mål. Å føler det bli feil å trene ro, når han under kamp må ha så mangen skudd før det resulterer i mål.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...