Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Det jeg synes er værst er egentlig at de budene jeg får på spillere som ikke er transferlista er på 25-50% av spillerens verdi. Er jo helt fjernt at jeg selger de viktigste spillerene mine for en så lav sum.

Agreed. Fikk forresten bud på 100M for en spiller (verdi 8,5M). Vil gjerne ha han enda, så ga han ny kontrakt. Valgte meg over Pescara. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan forklare meg det med arbeidstillatelse? Hender ofte at jeg speider på en spiller der det står at han sannsynlig vil få innvilget arbeidstillatelse, men når jeg prøver å signere han, får han det ikke. Og da står det i rapporten at han neppe vil få innvilget. Så byr andre klubber på han i samme liga som meg og da får han plutselig innvilget. Hvor er logikken i dette?

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Ble litt lei Nürnberg saven min så loadet everton saven min. Vunnet alt jeg kunne vinne sålangt (FA cup finale mot Arsenal og CL mot Atletico) og har brukt halve b laget mitt de meste PL kampene.

 

Deulofeu vil bort fra klubben, vil ha nye utfordringer, veldig lei meg for den, har vært her i 9 år allerede :( men men vil ikke holde han tilbake. Ser ut at jeg må finne meg en ny høyreving.

 

*edit Vant alt nå, 6-2 i CL finalen :p

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

noen som gjør det bra med norge? karret meg såvidt til em i tidenes enkleste gruppe, var helt flaut dårlig, akkurat som de er på ekte, kom forøvrig til VM med dem etter å ha slått sveits i siste kamp, veton berisha tok av og bare viste seg frem i debuten, min klart viktigste spiller.

 

i EMkval hadde jeg altså denne gruppa: hellas,makedonia,hviterussland,albania , og jeg lå unner 3-1 i siste kamp, trengte bare uavgjort for å sikre 2 plassen mot makedonia, Veton berisha kom til redning i de siste 10 min av kampen, fantastisk følelse overskygget en ellers flaut dårlig prestasjon.

 

Ellers går det bra med pool på samme save, vunnet PL 2 år på rad, vant også cl etter lykketreff mot bayern i finalen, signerte lukaku som har storspilt, sturridge som har vært den desiderte toppscorer for meg de foregående sesongene har slitt i skyggen av lukaku :/ men det begynner å komme seg nå etter en treg og dårlig start som det alltid blir, united er på første så er sikker på at jeg tar dem igjen, de er altfor ustabile :) city kom altså på 9 plass ifjor, vet ikke hva de gjorde men med det laget forstår jeg ingenting!

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen pointers om hvordan low league klubber skal spilles. Har smålig suksess med en 4-3-2-1 med control, retain possession, hassle og work into box. dvs at jeg ikke blir like mye rævpult som med en flat 4-4-2 eller flat 4-5-1. Spiller med Bury.

 

Slipper inn jevnt 1-2 mål, men scorer nesten aldri.

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...