Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

sturridge og lukaku scorer da mål de, sturridge er bare 3 stjerners men fortsatt har han vært toppscorer i PL de siste 3 åra, suarez scorer derimot ikke like ofte :p men enig at de trenge ufattelig mange 100% for å score mål er idiotisk.

dødball problemer har jeg sjeldent, slipper ikke inn mye mål der, scorer av og til men ikke så ofte

Endret av topvulture
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Uansett taktikk skjer det. Har trent defensive dødballer konstant i to sesonger.

 

 

Vil du ta skjermdump (screenshot) av formasjonen/taktikken din? Jeg er nysgjerrig på hva som forårsaker det, og hjelper gjerne om jeg ser noe muffins

 

 

Det gjelder faktisk uansett hvilken taktikk jeg bruker. Bruker cornersetup som har funket i alle år.

Lenke til kommentar

 

 

Det gjelder faktisk uansett hvilken taktikk jeg bruker. Bruker cornersetup som har funket i alle år.

 

Du burde kanskje prøve noe annet da, siden det ikke funker i år :p

 

Jeg hadde jo som nevnt samme problemet, men det ordna seg til slutt etter mye eksperimentering og triksing. For alt jeg vet, så er "uansett hvilken taktikk jeg bruker" to forskjellige :p

 

Men for all del, om ikke du har lyst å dele med oss andre, så får det vel bare være :)

 

edit:

Hva er en corner cheat? og hva "bugs" er det du snakker snakker om med cornere?

Endret av sjeve
Lenke til kommentar

Noen som har tips når du styrer lag i lavere divisjoner? Jeg har lastet ned en database og har tatt over lokal laget mitt, som er i 5 div. Startet med bare gråe spillere så måtte hente inn spillere til alle plasser. Men føler det skjer så mye random i kampene.

Vær fokusert på detaljene rundt taktikken, tilpass den og vær på hugget etterhvert som du møter forskjellig motstand. Taktikk er enormt viktig i lavere divisjoner. Det er oftere slik der at man må tilpasse taktikken etter hvilke egenskaper spillerne dine har, mens i høyere divisjoner så pleier man ofte å kjøpe/bruke spillere til taktikken man liker best.

 

Det er ofte mye random tull i bunndivisjonene, så man blir ikke alltid så klok på det, men knekker du "koden", så går det. Det er bare å eksperimentere mye og ikke bli gal :p

Lenke til kommentar

Siden Arsenal går over til Puma får neste sesong, så valgte eg og teste noe får første gang. Og lage drakter på photoshop siden det passet så bra, med tanke på att eg starter sesong 2 no..

fdoTRcl.jpg

Syns ikkje resultatet blei så alt får dårlig til 1gang... :p

 

Og ja, var dritt lei av Norsk manager hele tiden så lagte meg ein Engelsk...

Lenke til kommentar

Siden Arsenal går over til Puma får neste sesong, så valgte eg og teste noe får første gang. Og lage drakter på photoshop siden det passet så bra, med tanke på att eg starter sesong 2 no..

fdoTRcl.jpg

Syns ikkje resultatet blei så alt får dårlig til 1gang... :p

 

Og ja, var dritt lei av Norsk manager hele tiden så lagte meg ein Engelsk...

 

Hvilket skin bruker du her?

Lenke til kommentar

 

Siden Arsenal går over til Puma får neste sesong, så valgte eg og teste noe får første gang. Og lage drakter på photoshop siden det passet så bra, med tanke på att eg starter sesong 2 no..

fdoTRcl.jpg

Syns ikkje resultatet blei så alt får dårlig til 1gang... :p

 

Og ja, var dritt lei av Norsk manager hele tiden så lagte meg ein Engelsk...

 

Hvilket skin bruker du her?

 

Scorpio V2

Lenke til kommentar

 

 

 

Uansett taktikk skjer det. Har trent defensive dødballer konstant i to sesonger.

 

 

Vil du ta skjermdump (screenshot) av formasjonen/taktikken din? Jeg er nysgjerrig på hva som forårsaker det, og hjelper gjerne om jeg ser noe muffins

 

 

Det gjelder faktisk uansett hvilken taktikk jeg bruker. Bruker cornersetup som har funket i alle år.

 

 

Dødballer generelt virker helt koko på dette spillet. Slapp nettopp inn 6 dødball må i en kamp mot inter. Av og til serverer bare FM deg drit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...