Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny sesong med Everton, 2020 sesongen. Hentet tilbake Schürrle på free transfer, skal være cover for Bernard. Ellers klarte jeg å miste mitt danske keepertalent til free transfer, så måtte hente han tilbake :p akward xD.

 

Hadde ikke tenkt å kjøpe noen spillere. Prøver å spare penger så styret vil bygge ny stadion. Bruker samme stall i år som vant alt foruten ligacupen forrige år.

 

Solgte 3 spillere også. Joe Gomez gikk for 55 mill + 30% resale (har ikke brukt han 1 kamp, han har vært på lån alle sesonger til nå :p. En engelsk ventreback regen ble solgt for 90 mill til Southampton som har lånt han de siste 2 årene for 90 mill. (var ikke plass for han) og en høyre back, midfield, wing som min head of youth whatever signerte 2 sesonger siden og har vært på lån siden da ble solgt for 130 mill + 30% resale til Zaragoza.

 

Får jeg enten ligaseier eller CL er jeg fornøyd med denne sesongen, men går selvfølgelig for begge heh.

Lenke til kommentar

Starta på nytt i lower leagues i England. (bytta maskin, glømte cloudsave)

Gjekk opp frå Skrill South med Dover i første forsøk. Eit par erfarne spelarar inn i tillegg til den unge stammen i laget, så ser det ut til at eg skal kunne kjempe om playoff i andre sesong. To 16-åringar spelar omtrent fast, ein av dei er keeper med potensiale til å bli brukbar i PL, så han må eg verkeleg berre halde godt fast i.

Lenke til kommentar

Ja er klar over at dei ikkje har det sånn frå start. FFP dei rauk på?

 

Litt over halvvegs i andre sesong med Dover. Serieleiar med fem poengs luke, noko som var temmeleg uventa. Hadde rekna med ei plassering midt på tabellen, men akkurat no er det ganske sannsynleg at det blir direkte opprykk igjen. Likar vanlegvis å bruke to sesongar per opprykk, slik at eg får skifta ut dei dårlegaste delane av laget i mellomsesongen og har eit godt nok lag til sikker posisjon i div over når eg rykker opp.

 

Økonomien vil nok bli den største utfordringa. Vi har lite pengar å rutte med, styret ser ikkje ut til å ville skyte inn så mykje og laget må forbetrast ein god del dersom vi rykker opp.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Tja må vel være det. Sto bare de ble ducked points pga administrasjon.

 

Helt syk start på sesongen nå. I Januar nå har 18 wins 1 u og 1 loss. Kunne sikkert lett vunnet alle 20, men hadde b og nesten c lag de matchene (have to play them youths) ble slått ut av Ligacup pga bare ungspillere, og skulle vunnet den kampen og heh. Tapte supercup da mot Milan. Skulle vunnet den også, men hey this is football. Vant vm for klubblag og (joke cup? er det mulig å tape?)

 

Skal ikke kjøpe noen i Januar vinduet pga vil ha penger for ny stadion ^^

Lenke til kommentar

Fikk ikke til å laste opp filer, men Marseille vil kjøpe en veldig god midtbanespiller jeg fikk gratis fra Porto et par sesonger bak. Han har spilt 7.59, 7,79 og denne sesongen (nettopp startet) 7.55 average, veldig gode stats and so and so. Helt greit, en god spiller de fleste vil ha, men... De byr 1/3 av det han er verdt... 1/3?!

 

Hva faen tror de at de er? Jeg har sykt go økonomi og laget spillet veldig bra, hvorfor tror de at jeg vil akseptere noe i nærheten av den summen?

 

Solgte nettopp Maxym Korval til Atletico for dobbelt av hans verdi, noen ganger begynner jeg å lure hva folk tenker med..

 

Edit: Fikk lastet opp når jeg redigerte

post-262771-0-69621900-1388952943_thumb.jpg

post-262771-0-86099700-1388952950_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

sesong 2 med pool gikk bra, ble liga seier med sensasjonelle 81 poeng!!!(året før hadde jeg 95 og chelsea på 2 med 91) vant cl finalen også 3-0 over bayern, hvor de scoret 2 selvmål i løpet av de første 10 minuttene hehe :D sturridge ble nok en gang toppscorer i ligaen og også delt toppscorer i CL ^^ forsterket laget i sommer med lukaku og wanyama og luke shaw , satser på å få en enda bedre stamme i laget nå :)

Lenke til kommentar

Min Everton save begynner å bli ganske kjedelig. Jeg vinner alt (I PL kjører jeg heavy rotasjonsystem og er komplett overlegen)

 

Tenkte jeg skulle begynne en ny save der jeg skal bare bruke spillere fra landet laget er i. I fm 13 gjorde jeg det med Leverkusen. Noen som har anbefalinger hvilket land jeg burde kjøre for? Ikke Norge pga boring! :p

Lenke til kommentar

Ingen som svarte så jeg valgte Tyskland igjen. Random number generated de lagene som var predicted sist og det ble Nürnberg. Driver med foregin purge på staff og spillere atm. Vanskelig å få solgt alle og må hente in ok replacements for å holde meg oppe i år hehe.

Lenke til kommentar

Første sesong med Nürnberg ferdig. Utrolig overrasket med en veldig fin 7ende plass, spesielt etter den horrible starten jeg hadde. Runner up i cupen også (eneste gode lag jeg møtte var Leverkusen og Bayern, bayern hadde nesten 70% possession og 20 mer skudd på mål enn meg, men vant heh)

 

Tyskifiseringen var hardt i starten, men de utenlandske spillerne spilte bra første halvdel så klarte å unloade dem til en decent pris (japanerne jeg hadde fikk jeg faktisk mer enn de var verdt for hehe)

 

Starter andre sesongen med ett 99% tysk lag(noen under 19 spillere som ikke er tyske. Lar fortsatt head of youth kjøpe hva han vil for bruker å låne dem ut og selge dem til en profitt noen år senere. Gjorde det med Everton heh.

 

 

post-262771-0-18715300-1389131349_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...