Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg savner FMLive litt, selv om det hadde sine problemer..

 

Men over til noe annet. Er det noen av dere som spiller FM14 på en laptop uten dedikert skjermkort? Og hvordan kjører det isåfall? Vurderer ny laptop, og kunne tenkt meg en ultrabook, men det er alfa og omega at den klarer å drive FM, så da er det mulig jeg må slå fra meg den drømmen og heller gå for en større laptop.

 

Går fint an å spille FM14 uten noe enormt med skjermkort. Jeg har en billig-laptop med Intel Graphics 3000 og det er ingen problemer å spille. Det eneste er at du bør kjøre med lav grafikk i kampmotoren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter at jeg snakket om CM 99/00 her om dagen, så tenkte jeg at jeg skulle finne frem spillet igjen. Startet en save med Arsenal, og har hentet inn blant annet en ung svensk 18-åring fra Malmø, kalt Zlatan. Og Figo fra Barca. :p

 

Mitt første Nord-London derby gikk forøvrig helt greit:

 

1554516_10152246698624529_1817796983_n.j

haha stilig, fristet å hente frem cm 01/02 nå :p

Lenke til kommentar

haha stilig, fristet å hente frem cm 01/02 nå :p

Spillet kræsjet halvveis igjennom den første sesongen (rett etter jeg postet det bildet..), og jeg fikk det ikke til å starte igjen. Siden jeg vet jeg har 01/02 en plass, så tenkte jeg å se om jeg fant det på nett så jeg kunne få testet det.

 

Veeel, turns out at Eidos har utgitt CM 01/02 som freeware og kan lastes ned direkte fra dere servere, her: http://eidos.http.internapcdn.net/eidos_vitalstream_com/cm0102/cm0102.zip

 

Det er bare å unzippe den filen, og enten brenne .iso-filen på en CD eller mounte det i Daemon Tools. Installer spilet på vanlig måte, men før du åpner spiller, høyreklikk på .exe filen som starter spillet, gå til egenskaper, kompabilitet og velg et eldre OS (jeg valgte XP Service Pack 3) og kjør som administrator.

 

:)

Lenke til kommentar

Kva må en gjøre for å få muligheten til å spørre styre om å la meg få tilgang til å signere nye trenere? Har prøvd å signere en trener, for så å få avslag fra styre siden dem mener eg har nok trenere og så spørre dem om å få tilgang til å signere nye. Men det alterative er blankt og får opp at "det har blitt tillatt å signere spillere". NEI, det er faen ikkje tilfelle.

 

Spiller fm 13, slik at folk er klar over det :)

Lenke til kommentar

Da har man fullført 2015/2016 sesongen og jeg endte igjen opp på en 4. plass med mitt Arsenal lag, litt skuffende for min del. Men fikk i en periode alt for mange tap så ble liggende alt for langt bak i en lengre periode en jeg hadde håpet :( Men noen av høydepunktene var at jeg endte opp med og vinne Capital One Cup, lenge siden Arsenal hadde vunnet den cupen :D Og selveste UEFA Champions League etter og ha slått Chelsea på straffer etter endte 2-2 ved full tid, pluss ekstraomganger. Herlig :D Også første gang Arsenal faktisk har vunnet den cupen :)

 

Legger ved to bilder av tabellen og spillerstallen som ble brukt gjennom denne sesongen. Som dere kan se så ble det scoret en god del mål :p

post-55687-0-25025300-1390598679_thumb.png

post-55687-0-71205800-1390598687_thumb.png

Lenke til kommentar

Håpper overgangssysteme blir forandret til FM 15.. Eg byr 150 mill på ein spiler som blir avslått. Så 5dager seinere leser eg att samme spiler er klar får Wolfsburg får 65mill...

 

Og det som flere har sagt her med skambud på våras spilere mens dei skal ha 200 får ein som er verdt 50-75...

Lenke til kommentar

Håpper overgangssysteme blir forandret til FM 15.. Eg byr 150 mill på ein spiler som blir avslått. Så 5dager seinere leser eg att samme spiler er klar får Wolfsburg får 65mill...

 

Og det som flere har sagt her med skambud på våras spilere mens dei skal ha 200 får ein som er verdt 50-75...

 

Hva med 200M for en spiller verdt 50.000?

Lenke til kommentar

Greit nok at andre klubber krever høye summer for de beste spillerne sine, men da må jo også de samme klubbene skjønne at du ikke selger dine beste for 30-40% av markedsprisen. Tragisk. Er alt i alt ganske skuffet over FM14. Det er fryktelig dumt, da jeg bruker fryktelig mye tid på disse spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...