Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

I lower league så er spillere med bra Physical stats som regel vinnere. Prøv å finne de, de andre attributes er ikke like sterke, iallefall det jeg har opplevd heh

 

Førstelaget til mitt Everton er nå verdt tilsammen 3625 millioner kr :p

Endret av Syncz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I lower league så er spillere med bra Physical stats som regel vinnere. Prøv å finne de, de andre attributes er ikke like sterke, iallefall det jeg har opplevd heh

 

Førstelaget til mitt Everton er nå verdt tilsammen 3625 millioner kr :p

Hva slags formasjon kjører du for Everton? Spiller stadig uavgjort. Og de dårligere lagene og sliter med å score mål

Lenke til kommentar

Rullerer som regel etter noen sesonger. Atm kjøerer jeg 4-1-1-3-1 formasjon med Anchor man, CM, IF på vingene og AM. Slipper så og si ikke inn mål og scorer 2-3 hver kamp. Etter 20 kamper (united på topp har 5 kamper mer spilt :p pga VM for klubblag) har jeg 54 mål scoret, 5 sluppet inn.

Lenke til kommentar

Jaja da ble det 4. plassen i PL for mitt Arsenal lag denne sesongen 2014/2015, tapte siste kampen mot Newcastle 1-0 og havnet bak Tottenham med ett poeng :/ Chelsea vant serien for andre året på rad btw og slo meg ut i CL semi finalen også :( Røk ut av ligacupen og FA cupen i første deltagende runde, skuffende for min del.

 

Legger ved bilde av tabellen etter endt sesong og ett bilde av spillerstallen min.

 

Fikk forresten årets toppscorer i sesongen med Benteke's 16 mål i PL :D

post-55687-0-07007100-1389908162_thumb.png

post-55687-0-71436800-1389908171_thumb.png

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at en spiller "sitter fast" på internasjonal tjeneste? Har en spiller som gjør det...

Har prøvd å lage en manager, ta over den nasjonen og frigi spilleren, men selv om jeg trykker "fjern fra tropp", så står spilleren fortsatt som på internasjonal tjeneste.

 

Noen som har tips? :)

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at en spiller "sitter fast" på internasjonal tjeneste? Har en spiller som gjør det...

Har prøvd å lage en manager, ta over den nasjonen og frigi spilleren, men selv om jeg trykker "fjern fra tropp", så står spilleren fortsatt som på internasjonal tjeneste.

 

Noen som har tips? :)

haha nei aldri hørt om det problemet! leit problem!

Lenke til kommentar

Det vart opprykk til Premier League etter to sesongar i Championship. Nottingham Forest var ganske overlegne på topp, mens vi hadde få problemer med å sikre andreplassen og direkte opprykk. Det fører til at eg er uten eigen stadion i nesten ein heil sesong under ei kraftig påbygging, som likevel er altfor lite til å utgjere ein forskjell. I mellomtida skal eg låne ein stadion som er dobbelt så stort som den eg skal flytte tilbake til.

 

Det største problemet er framleis fasilitetar, med treningsfasilitetar som passar i League 2 og ungdomsfasilitetar som ikkje høyrer heime i norsk 7. divisjon. Blir voldsomt med klaging for eit lag som har fem opprykk på seks sesongar. :p

Lenke til kommentar

Er en stund siden sist jeg spilte men det skal vøre mulig å finne innpå spillerprofilen til den spilleren du vil si noen ord om. Tror det enten ligger i margen over spillerstatsene hans eller den lille "menyen", hvor du kan se kontrakten hans, posisjoner, historikk osv...

Lenke til kommentar

Veldig ny? FM og CM har hatt online så lenge jeg kan huske... Og jeg begynte i 99.

 

EDIT: Men har spilt det maks tre ganger fordi det var forferdelig dårlig. Mulig at de har endret det, og at det er det som er nytt? :p

Håper det kom et slikt svar, for jeg er ikke sikker selv. Men før måtte man vel spille via Hamachi elns? Men joda, skjønner.

Lenke til kommentar

Må si jeg savner FMLive litt, selv om det hadde sine problemer..

 

Men over til noe annet. Er det noen av dere som spiller FM14 på en laptop uten dedikert skjermkort? Og hvordan kjører det isåfall? Vurderer ny laptop, og kunne tenkt meg en ultrabook, men det er alfa og omega at den klarer å drive FM, så da er det mulig jeg må slå fra meg den drømmen og heller gå for en større laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...