Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BAre jeg som får XML passing ERROR shitt..Invalid token bla bla bla..?????

 

Har avinstaller, FM og STEAM, installerte det tilbake, fikk samme dritt beskjed igjen..

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

når jeg fikk det problemet så startet spillet fordeom, er bare å trykke på ok, skal fungere, men husker ikke helt hva jeg gjorde for å fikse det :/

 

forøvrig, google det, dette gjelder for fm10 men fungerer sikkert på nyere versjoner av fm14:

 

http://www.neoseeker.com/forums/45152/t1444695-known-issues-solutions-thread/

 

søk på xml så finner du litt svar på xml parsing problemene

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Skal prøve dette når jeg kommer hjem..Takk :)

Viss ikkje de går, så trykker du på windowsknappen på tastaturet og "R" samtidig. også skriver du "appdata" i den "kjør" ruta som kommer opp også "ok" :) så går du innpå mappen "Local" også sletter du den "Sport Interactive" mappen som ligger der.

Lenke til kommentar

Eg får faktisk ikke til dette spillet. En stor gjenganger er at AI er LANGT bedre foran mål enn mitt lag. Dette irriterer meg grenseløst, virker ikke tilfeldig en plass. Spilt 26 kamper med Roma, ligger på nedrykk. Spillemessig bedre i nesten samtlige kamper men AI scorer på på hvert tredje skudd mens laget mitt trenger 20 skudd for å score et mål. Gjerne kom med tips om hovrdan man scorer flere mål...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo, får hele tiden vite at spilleren er missfornøyd med treningsbelastning, og skjønner virkelig ikke dette.

har endret intensitetsnivået alt mellom svært høy til svært lav, og får de samme klagene..

ca 50 av spillerne min er missfornøyde med treningen, hvorfor?

 

har mange hundre timer på fm, men har aldri hatt dette problemet.

Lenke til kommentar

hadde en vanvittig straffekonk mot stoke i charity shield! ble 10-11, etter at første straffetaker måtte ta straffe igjen så bomme de :D sykt!, alle traff utenom 3 stk, suarez var den ene som bommet for meg ::o

 

edit:

seff så klikka spillet etterpå så fikk ikke savea :( vant kampen på nytt men ble ingen ulidelig spennende straffekonk denne gang :(

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Er det ingen som spiller Classic? Jeg har mistet mer og mer lysten på FM for hver utgivelse. I fjor spilte jeg rundt 80 timer etter Classic mode kom, og 14 har passert 100 timer allerede. Må si at det er det beste som har skjedd serien på mange år for min del. Men er litt lei av alle feilene i kampmotoren nå, håper de får orden på det til neste års utgivelse. De burde strengt tatt gi ut nye spille sjeldnere og heller selge års oppdateringer som DLC.

Lenke til kommentar

Er det ingen som spiller Classic? Jeg har mistet mer og mer lysten på FM for hver utgivelse. I fjor spilte jeg rundt 80 timer etter Classic mode kom, og 14 har passert 100 timer allerede. Må si at det er det beste som har skjedd serien på mange år for min del. Men er litt lei av alle feilene i kampmotoren nå, håper de får orden på det til neste års utgivelse. De burde strengt tatt gi ut nye spille sjeldnere og heller selge års oppdateringer som DLC.

Har egentlig ikke testet så mye Classic mode. Men siden jeg har sliter litt med motivasjon for å spille FM for tiden så skal jeg nettopp prøve Classic mode!

Lenke til kommentar

Er ingen team talk nei, trening og andre ting rundt laget er strippet ned eller fjernet. Du har taktikk, kjøp og salg samt lag uttak, akkurat så basic som det var i gamle dager. De burde egentlig lage en mer modulær utgave av classic, hvor man kan bestemme mer selv hva man vil drive med. Personlig ble jeg gal av team talk og presskonferanser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...