Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ute etter gjøre om dette til en salgstråd, men det er desperate tider. Jeg var en av de som sto i kø for PS3 fra 21 dagen før til åpning 10:00 dagen etter for så å finne ut av dem hadde 100 stk PS3'er stående på lager, og vi var 11 i køen. Derfor valgte jeg i år å hellermøte opp en time før åpningstid, uten hell som dere sikkert har skjønt.

Jeg bare legger ut en melding her om at jeg er villig til å betale litt ekstra for en konsoll om noen skulle være så heldige å ha en til overs grunnet forhåndsbestilling fra flere steder etc. Jeg skal ikke la de haiene på Finn.no tjene en krone av meg av prinsipp.

Et desperat innlegg av en desperat mann på 23 år - uten PS4...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk lagt inn bestillingen nå, men det funket ikke å betale. Den ville verken la meg velge faktura eller ta ta Visa-koret mitt. Får høre med support i morgen. Hadde vært herlig om den ble sendt 5. desember slik det står oppgitt!

Ser jeg har samme problemet, kortet mitt ble avvist og jeg får ikke lagt inn noen ny betaling. Har du funnet ut noe?

Lenke til kommentar

Ser jeg har samme problemet, kortet mitt ble avvist og jeg får ikke lagt inn noen ny betaling. Har du funnet ut noe?

 

 

09:32:59 Coolshop NO: Invitation to chat with Coolshop NO has been accepted by Martin

09:32:01 Martin: Hej, velkommen til Coolshop. Hvad kan jeg hjælpe med?
09:34:00 Christian H: Hei! Jeg ønsker å legge inn en betaling på ordrenummer 6981103, men jeg får kun feilmeldinger etter at jeg har lagt inn kortdetaljene mine. Det funket heller ikke å velge faktura som betalingsmetode, da fikk jeg også en feilmelding. Vet du hva som kan være problemet?
09:38:50 Christian H: Og jeg har sjekket mange ganger at alle kordetaljene er riktige, så det er ikke det som skal være problemet.
09:39:39 Martin: Det eneste jeg kan se, er vi får afslag af banken, desværre - Har du mulighed for at prøve et andet kort?
09:42:02 Christian H: Jeg kan forsøke det, ja. Men jeg fikk også avslag da jeg forsøkte å velge faktura som betalingsmetode. Er det mulig å prøve å velge dette på nytt?
09:43:07 Martin: Nej, det er ikke muligt da denne ikke er mulig at bestille på hjemmesiden mere
09:43:11 Martin: Da den er udsolgt
09:45:32 Christian H: Betyr det da at varen jeg har bestilt dessverre uansett ikke blir sendt i nærmeste framtid?
09:46:24 Martin: Ja, nok når bestillingen ikke er gennemført og varen bliver udsolgt i mellem tiden
09:49:12 Christian H: Åh, det var dumt! Da ønsker jeg like gjerne å avbestille, er det mulig å gjøre dette nå? :)
09:51:51 Martin: Den er hermed slettet fra din oversigt :-)
09:53:58 Christian H: Ok, takk! Jakten på Playstation 4 får vel bare fortsette videre! Takk for hjelpen :)
10:01:32 Martin: Det var så lidt :-) Held og lykke!
10:01:36 Martin: Tak for chatten og rigtig god dag HUSK at du 24 timer i døgnet kan finde hjælp ved at klikke på Kundeservice knappen i toppen af Coolshop
10:01:38 Martin: Chat session has been closed by the agent.

 

Kjipt at det skulle bli sånn da. Også merkelig at jeg fikk avslag fra banken, jeg har jo mer enn nok på kortet... Menmen, da blir det vel å stå i kø for Killzone-bundle allikevel.

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

 

 

 

Kjipt at det skulle bli sånn da. Også merkelig at jeg fikk avslag fra banken, jeg har jo mer enn nok på kortet... Menmen, da blir det vel å stå i kø for Killzone-bundle allikevel.

Her er det noe muffens. Kortet jeg fikk avvist brukte jeg til annen netthandel ca. 10 minutter før jeg la det inn på Killzone bundlen og jeg har også brukt det i dag - bare for å dobbeltsjekke at det virker. Her har de enten klusset til noe med eller uten vilje....

Lenke til kommentar

Her er det noe muffens. Kortet jeg fikk avvist brukte jeg til annen netthandel ca. 10 minutter før jeg la det inn på Killzone bundlen og jeg har også brukt det i dag - bare for å dobbeltsjekke at det virker. Her har de enten klusset til noe med eller uten vilje....

 

Ja jeg vet det, men siden de uansett var utsolgt valgte jeg å ikke bry meg lenger og ville avbestille. Men slik han formulerte seg så virker som om jeg ble dyttet bakover i køen fordi jeg ikke fikk betalt, og at det dermed ble utsolgt i mellomtiden. Det er jo egentlig litt amatørmessig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...