Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det ser ut som om de har fjerna Killzone Bundle fra nettsiden deres nå. Regner med at det er fordi de fikk inn veldig mange forhåndsbestillinger.

 

Du får si ifra hva du får som svar da, jeg er også interessert i høre hva de sier!

Har hatt planer lenge om å vente til Januar og spasere inn på elkjøp eller lignende og bare kjøpe en rundt den 15. Skjønte jo fort at det ikke ble tilfelle. Håper på svar i morgen, så legger ut et svar da :)

Lenke til kommentar

Fikk svar fra Dustin på mail angående når de får PS4. Først svarte de: "Dette er ikke informasjon jeg sitter med. Neste levering på PS4 vet jeg kommer i løpet av desember. Jeg vet ikke når dessverre." Dette stemte da ikke helt med "i begynnelsen av desember" som de tidligere har sendt ut. Da jeg spurte om dette var endret svarte samme kundebehandler plutselig: "Alt jeg vet er at de er forventet at de skal sendes i løpet av uken." Jaja, satser på at det siste stemmer. Andre som venter på Dustin?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Nå funker det igjen. Kjør på!

Jeg får ikke lov å legge den i handlevognen. Trykker på "kjøp" men den havner ikke i handlevognen. Har prøvd med to forskjellige nettlesere.

 

Når man søker den opp, står den i listen markert med "på lager".

Når man går inn på produktet, står det "Registrer deg for varsling når dette produktet er tilgjengelig"

 

Driver å snakker med en nå :)

Kudos!

Endret av schkaidaiv
Lenke til kommentar

Sweet :w00t:

Bestilte den monitoren selv siden den var på black friday salget på komplett.

Var den noe tess? Tenker ikke på 3D delen, men er den god i "2D"?

 

Tror du vil bli veldig overrasket over bilde kvaliteten på denne skjermen, det er faktisk helt sykt, følger ikke med fjernkontroll :( men følger med killzone 3 og GT5 og to par briller, kjøpte den på blackfriday tilbud selv på mpx.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke lov å legge den i handlevognen. Trykker på "kjøp" men den havner ikke i handlevognen. Har prøvd med to forskjellige nettlesere.

 

Når man søker den opp, står den i listen markert med "på lager".

Når man går inn på produktet, står det "Registrer deg for varsling når dette produktet er tilgjengelig"

 

Kudos!

surt, kanskje dem fleste ble sendt til dem som hadde forhåndsbestillt?:/

Lenke til kommentar

las at det er mange som er misfornøyd med opplegget til coolshop ang ps4, hadde jeg visst at den hadde kommet så hadde jeg ikke stilt meg i kø hos expert!

 

Å? Utdyp gjerne.. Tar det langt tid før man får konsollen?

 

Jeg får ikke lov å legge den i handlevognen. Trykker på "kjøp" men den havner ikke i handlevognen. Har prøvd med to forskjellige nettlesere.

 

Når man søker den opp, står den i listen markert med "på lager".

Når man går inn på produktet, står det "Registrer deg for varsling når dette produktet er tilgjengelig"

 

Kudos!

 

Jeg hadde også samme problem istad, men plutselig funka det igjen. Tror det har noe å gjøre med at folk ombestemmer seg, og avbestillier.. Dermed blir den tilgjengelig.. Vil anbefale deg om å fortsette å prøve i morgen, hvis du fortsatt er interessert.

Lenke til kommentar

 

Å? Utdyp gjerne..

jeg fikk vite at jeg ikke fikk før i januar pga de hadde sendt min til en slm bestillte i september selv om jeg bestillte tidlig juni, også null kommunikasjon, sendte 5 mailer som ikke ble besvart etc..

 

Jeg har jo langt igjen en god del penger der de siste året. Ikke at det skulle gi meg første rett såklart.

 

Utenom dette så har jeg vært super fornøyd kubde egentlig, var bare dårlig ps4 situasjons håndtering:/

Noen som jobber hos Expert eller Elkjøp som vet når neste runde PS4 kommer i butikken? Tenker det blir litt lette å få snappet en av de.

det er sagt midten av desember, 14 eller noe sånt:)

Lenke til kommentar

Samme her. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe til den stive prisen, men fristelsen ble for stor :p

Ja...jeg sitter å angrer meg bittelittegranne. Kunne heller betalt den prisen av en privatperson, enn ett firma som helt tydelig tyner det de kan. Men da får vi se når de faktisk klarer å levere den da.....det bør dukke opp et sporingsnummer i løpet av morgendagen.

 

Jaja, arti læll:D

Endret av schkaidaiv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...