Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel nå var jeg ute i kassa, og der låg det kun 2 kjipe reklamebrev. Posten.no har tryna, og sporingen på tollpost viser fremdeles at den var sist innom Stavanger.

Og der har den vært siden i går formiddag. Vet ikke om det vanker diplom eller nakkeskudd her altså... Er det faen mulig.

 

EDIT: Ringte ned på Bunnpris og oppgav sporingsnummeret, bare sånn i tilfelle. De har ikke mottatt en dritt. Nå er jeg oppgitt rett og slett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Det ser ut som om de har fjerna Killzone Bundle fra nettsiden deres nå. Regner med at det er fordi de fikk inn veldig mange forhåndsbestillinger.

 

Du får si ifra hva du får som svar da, jeg er også interessert i høre hva de sier!

Da har jeg fått noen veldig korte svar fra Spillsjappa, hadde vel i grunn håpet på litt mer utfyllende svar. Men det får gå.

 

Spørsmålene mine var som følgende

 

 

1. Vet det er veldig diffus informasjon utsalgsstedene får fra Sony/Nordisk film, lurte likevel på når man kan forvente seg en bekreftelse på når den blir levert. Eventuelt en kø- liste?

 

2. Skulle gjerne hatt en Dualshock 4 kontroller med i bestillingen min, men ser dessverre ikke ut som det teer noe dere selger? Kommer det inn ved en senere anledning, og kan jeg evt legge den til min nåværende ordre?

 

3. Vil prisen som foreligger på min bestilling nå holde seg slik? Eller MÅ jeg ta forbehold om prisøkninger og evt hvor store?

 

 

 

Svarene var som følger;

 

 

 

1. Leveringsbekreftelserblir sendt ut fortløpende etter hvert som de kommer inn.Følg også med på twitter G+ og FB i tillegg til våre hjemmesiden

 

2. Ekstra kontrollere og tilbehør er på vei inn og blir lagt ut fortløpende. Innen helgen bør alt være klart.

 

3. Prisen er det den er.

 

 

Lenke til kommentar

Tror ikke Sony har blitt så avanserte på online biten at det går an enda nei. Har fårstått det slik at selve PSN ID`en er låst, men man kan fremstå med fullt navn og tjohei på PSN nå, men om dete er dette som vises i spill eller ikke vet jeg ikke. Regner med det er PSN ID`en som fremstilles i spill.

Lenke til kommentar

Gamestop melder på fjesboka at de får killzone bundle 13 desember. Game sier ditto at alle deres butikker får påfyll andre uka i desember, dog ikke noe om antall. De sier heller ikke noe om bundle, men regner med det er killzone pakka det går i.

Gamezone lovet meg en PS4 før jul, men fikk ikke til launch. Kontaktet dem derfor via mail, og fikk svar tilbake at neste ladning kommer rundt midten av desember.

Lenke til kommentar

Tror ikke Sony har blitt så avanserte på online biten at det går an enda nei. Har fårstått det slik at selve PSN ID`en er låst, men man kan fremstå med fullt navn og tjohei på PSN nå, men om dete er dette som vises i spill eller ikke vet jeg ikke. Regner med det er PSN ID`en som fremstilles i spill.

man kan velge dette når man logger seg på første gang om man vil vise sitt navn, man får 3 valg, kun venner, alle, eller ingen, jeg tok ingen, så får de som vil ha mitt navn sende meg name request siden begge parter må vise sitt fulle navn viss man godtar dette, men man kan endre personverninnstillingene sener vis man angrer på sine valg, men viss man velger å vise sitt navn til alle så er det kun dette som vises når man spiller online, men som du sa så går det ikke ann å skifte gametag, å veldi usikker på om dette noen gang kommer til å bli mulig...

 

Var litt feil plass å ta opp dette men siden jeg allerede har svart så gidder jeg ikke flytte det over i ps4 delen av forummet :blush:

 

Btw håper du får konsollen snart mr, virker som du har sinnsykt uflaks når det kommer til leveringa

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...