Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SMS på telefonen da eg våknet og før eg får åpnet den helt så ser eg bare litt av meldingen.

 

"Pakken din fra GAMEZONE AS med kolinummer..." Så tenker eg jess, er ankommet utleveringssted osv osv, går innpå meldingen og leser videre

 

"er dessverre blitt forsinket. Pakken antas å være fremme 3. Desember. Vi sender deg en ny SMS når pakken ankommer. Vi beklager forsinkelsen"

 

Nei... er den forsinket!?! NO SHIT SHERLOCK! Skulle vært her 30 Nov og NÅ får eg mld om at den er forsinket... godt dere sier ifra i det minste...................

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å plukke opp en Ps4 omkring 15-16 Januar. Mye grunnet at jeg får stipend da, hadde i utgangspunktet planer om å spasere inn i en butikk og hjem igjen. Regnet med at dette skulle gå bra siden det var 2 måneder etter release. Noe jeg nå har innsett at ikke skjer i mine villeste drømmer.

 

Jeg lurer derfor på og forhåndsbestille en, og lurte på hvor det er størst sjanse til å motta en i Januar? Tidligere enn det er ikke aktuelt hverken for økonomien min ei heller for Sony ser det ut som.

 

DD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SMS på telefonen da eg våknet og før eg får åpnet den helt så ser eg bare litt av meldingen.

 

"Pakken din fra GAMEZONE AS med kolinummer..." Så tenker eg jess, er ankommet utleveringssted osv osv, går innpå meldingen og leser videre

 

"er dessverre blitt forsinket. Pakken antas å være fremme 3. Desember. Vi sender deg en ny SMS når pakken ankommer. Vi beklager forsinkelsen"

 

Nei... er den forsinket!?! NO SHIT SHERLOCK! Skulle vært her 30 Nov og NÅ får eg mld om at den er forsinket... godt dere sier ifra i det minste...................

Fikk den meldinga der jeg også, men fikk like etter melding om at den var på vei til meg, så jeg fikk den nå nettopp. 3. desember er jo i morgen, hang in there! :)

Lenke til kommentar

Har lett litt etter mulighet for å bestille Killzone bundle'n som er meldt til landet om en ukes(?) tid, men ikke funnet den mange plasser. Noen som har lagt inn bestilling "her og der"? Og eventuelt hvor?

 

Har funnet en, men syns 6690,- for konsoll, ekstra kontroller, Killzone og kamera var bittelittegranne stiv pris:/

 

Et annet spørsmål er jo om den faktisk kommer i desember, men den som lever får se:)

Endret av schkaidaiv
Lenke til kommentar

 

Hadde tenkt å plukke opp en Ps4 omkring 15-16 Januar. Mye grunnet at jeg får stipend da, hadde i utgangspunktet planer om å spasere inn i en butikk og hjem igjen. Regnet med at dette skulle gå bra siden det var 2 måneder etter release. Noe jeg nå har innsett at ikke skjer i mine villeste drømmer.

 

Jeg lurer derfor på og forhåndsbestille en, og lurte på hvor det er størst sjanse til å motta en i Januar? Tidligere enn det er ikke aktuelt hverken for økonomien min ei heller for Sony ser det ut som.

 

DD

Siden det ikke var så mye respons å få, regner med at flesteparten har rettet synet sitt mot tv skjermen :)

 

La iallefall inn en bestilling på spillsjappa.no da de var de eneste utenom komplett som tilbød bestilling. Og komplett hadde ubekreftet i februar.

 

Sendte de også en mail for å forhøre meg litt, så får man bare vente på svar.

Lenke til kommentar

Noen som vet om coolshop sender faktura samtidig med konsollen? Fikk akkurat faktura fra dem, vis den blir sendt i natt så blir d ps4 nr 2 xD men skal ikke selge den til blodspris:)

De gjorde det i mitt tilfelle!

 

Klikk på "pilen" på høyre side, over "pris" på ordren din. Da skal du få opp "ordrestatus". Hos meg ligger det sporingsnummer og greier :)

Lenke til kommentar

Siden det ikke var så mye respons å få, regner med at flesteparten har rettet synet sitt mot tv skjermen :)

 

La iallefall inn en bestilling på spillsjappa.no da de var de eneste utenom komplett som tilbød bestilling. Og komplett hadde ubekreftet i februar.

 

Sendte de også en mail for å forhøre meg litt, så får man bare vente på svar.

 

Det ser ut som om de har fjerna Killzone Bundle fra nettsiden deres nå. Regner med at det er fordi de fikk inn veldig mange forhåndsbestillinger.

 

Du får si ifra hva du får som svar da, jeg er også interessert i høre hva de sier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...