Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

"Vi har nu kontrollerat detta. Order 40827854 är dessvärre makulerad på grund av ett systemfel och därför har denna inte skickats. Om ni fortfarande önskade denna ber vi er vänligen lägga upp en ny order. Jag beklagar detta."

 

 

 

1.......2.......3......4..........5.......6....................... :realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::realmad::realmad::realmad::realmad::wallbash::wallbash::wallbash::realmad::realmad::wallbash:

Hva Faen? Og dette finner de ut først nå? Fy faen for noen amøber. Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Vi har nu kontrollerat detta. Order 40827854 är dessvärre makulerad på grund av ett systemfel och därför har denna inte skickats. Om ni fortfarande önskade denna ber vi er vänligen lägga upp en ny order. Jag beklagar detta."

 

 

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt inn en ny bestilling, vist til din egen kopi av ordrebekreftelsen av den opprinnelige ordren og datoen da denne ble lagt inn, og krevd at de skulle plassere deg i køen med utgangspunkt i den datoen du opprinnelig bestilte konsollen. Vil tippe du da vil bli stående helt øverst, og få konsoll ved neste levering uansett.

Lenke til kommentar

 

"Vi har nu kontrollerat detta. Order 40827854 är dessvärre makulerad på grund av ett systemfel och därför har denna inte skickats. Om ni fortfarande önskade denna ber vi er vänligen lägga upp en ny order. Jag beklagar detta."

 

 

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt inn en ny bestilling, vist til din egen kopi av ordrebekreftelsen av den opprinnelige ordren og datoen da denne ble lagt inn, og krevd at de skulle plassere deg i køen med utgangspunkt i den datoen du opprinnelig bestilte konsollen. Vil tippe du da vil bli stående helt øverst, og få konsoll ved neste levering uansett.

 

 

 

Eg prøver på det. Takk for godt innspel!

Lenke til kommentar

 

"Hei!


Det er desverre pga at sony ikke leverte bekreftet antall konsoller.
Vi beklager konsollen.

Med vennlig hilsen,
Salg og Kundeservice."
Komplett er typer ass. I tillegg har de samme dato for de som bestiller nå som for de som bestilte for flere måneder siden...

 

Hva er rart med den forklaringen? Det blir jo bare gjetting for Komplett (og de andre) når de ikke vet hvor mange konsoller de får.

 

Lurer på hvor mye cdon taper i kroner og øre når de må sende konsollen til 2899,- for oss som bestilte ved hjelp av rabattkode feilen :p

Ikke så voldsomt mye, anbefalt utsalgspris på konsollen er fortsatt 3500,-. Det den selger for i butikker nå er jo med kraftig oppblåst fortjeneste.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Tror ikke 3500 er reell utsalgspris. Hvis butikker legger seg på det taper de nok noe penger. Jeg vet med sikkerhet at Elkjøp tjener rundt 700 kroner på å selge konsollen til 4495. (Ikke spør hvordan jeg vet det)

 

Når det er sagt har både Elkjøp og Lefdal solgt både ps3 og xbox 360 med tap i årevis.

Lenke til kommentar

 

 

"Hei!

Det er desverre pga at sony ikke leverte bekreftet antall konsoller.

Vi beklager konsollen.

Med vennlig hilsen,

Salg og Kundeservice."

Komplett er typer ass. I tillegg har de samme dato for de som bestiller nå som for de som bestilte for flere måneder siden...

 

Hva er rart med den forklaringen? Det blir jo bare gjetting for Komplett (og de andre) når de ikke vet hvor mange konsoller de får.

 

Da kunne de heller sagt "ukjent dato" eller noe slikt. Unødvendig å bytte datoen hele tiden slik at vi blir skuffet hele tiden...

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mye cdon taper i kroner og øre når de må sende konsollen til 2899,- for oss som bestilte ved hjelp av rabattkode feilen :p

 

Når man ser hvor høyt de har priset bundlene og importutgaven av Xbox One så tror jeg de tar igjen det tapte der, uten at jeg tror det er noen sammenheng mellom dette.

 

De taper uansett ikke mye på dette, heller tvert om. Tenk deg den gode PRen de får fra oss nå. Og hvor mye tror du noen få sekunder med TV-reklame koster? Dette er lommerusk i forhold, og bedre reklame. Jungeltelegrafen. Jeg har i hvert fall fortalt mange om dette og kommer til å handle hos CDON igjen pga dette.

Lenke til kommentar

Bestilte fra Amazon.co.uk i går + en ekstra kontroller og 3 spill. Ekspress levering inkl mva for ca 580£. Levering 4. febr. Etter hva jeg kan se er powerkabelen temmelig standard, får ev. sette på annet støpsel om jeg ikke har en slik slengende.

Jeg bestilte en på fredag men uten ekspress levering og nå fikk jeg mail om at de er utsolgt.

 

Fuck!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...