Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg henta min i januar, spurte jeg hvordan det ble med levering videre. Da sa karen bak kassa at gamestop hadde avtale med sony om å få god tilgang og før de fleste andre butikker/nettbutikker. Har en kompis som satt seg på liste for 2 uker siden, han fikk den torsdag forrige uke. Da sa dem til han at de får hver uke fra nå og utover. Håper det kan hjelpe deg, komplett virker ikke trivelig kan jeg se.

Lenke til kommentar

Da jeg henta min i januar, spurte jeg hvordan det ble med levering videre. Da sa karen bak kassa at gamestop hadde avtale med sony om å få god tilgang og før de fleste andre butikker/nettbutikker. Har en kompis som satt seg på liste for 2 uker siden, han fikk den torsdag forrige uke. Da sa dem til han at de får hver uke fra nå og utover. Håper det kan hjelpe deg, komplett virker ikke trivelig kan jeg se.

 

Liker ikke komplett nå nei, ikke svarer dem på mail heller. Er det bare for dem som har forhåndsbestilt?

Lenke til kommentar

Forstår det godt! Vet ikke om dem har fått unna til alle som står listene dems, men vil ikke si en uke er lang tid. Kontakt dine nærmeste Gamestop butikker og hør om hvor lang tid det tar før du får om du evt setter deg opp. De svarer ærlig. De lovet 2 uker for meg, noe som stemte. Dem sa også 2 uker til min kompis. Han fikk allerede sin etter 1 uke. Så vil tro det går unna om du kjøper via en butikk og ikke nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...