Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platekompaniet i Oslo område skal få inn konsoller denne uka. Dette gjelder da kun konsoll til 4000.

Ser ut som at mange butikker begynner å få inn ps4 nå, jeg synes det er rart at sony er så treig å produsere, de skulle ha produsert mer enn de trodde de ville selge før den kom ut i salg, da hadde dette ikke skjedd.
Lenke til kommentar

 

Platekompaniet i Oslo område skal få inn konsoller denne uka. Dette gjelder da kun konsoll til 4000.

Ser ut som at mange butikker begynner å få inn ps4 nå, jeg synes det er rart at sony er så treig å produsere, de skulle ha produsert mer enn de trodde de ville selge før den kom ut i salg, da hadde dette ikke skjedd.

 

 

Prioriteringer mot land der hvor One er lansert, og da er det ikke så nøye om lille Norge må vente litt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Platekompaniet i Oslo område skal få inn konsoller denne uka. Dette gjelder da kun konsoll til 4000.

Ser ut som at mange butikkerbegynner å få inn ps4 nå, jeg synes det er rart at sony er så treig å produsere, de skulle ha produsert mer enn de trodde de ville selge før den kom ut i salg, da hadde dette ikke skjedd.

Prioriteringer mot land der hvor One er lansert, og da er det ikke så nøye om lille Norge må vente litt.

Gjør egentlig ikke så mye for meg, siden jeg skal kjøpe gamer laptop etter konfimasjon, så blir en ps4 kansje om par 3 år. Forresten den heter lenovo y50 ganske beast; 4k skjerm, 8gb ram, sshd, 860m kansje 870m og ser lekker ut. Sjekk den ut.
Lenke til kommentar

Blir sliten av Komplett... Fikk dette som svar på meldingen min:

Hei.

Vi har desverre ingen spesifikk dato for kunder som har bestilt PS4 tidlig November enda. Det vil komme en spesifikk bekreftet dato på ordren din, så fort vi har dette klart. Pr dags dato, leverer vi ut konsoller til kunder som har bestilt dette i Oktober.

 

Noen som vet hva de mener med per dags dato? Om de mener utsendingen de hadde 01.02 eller er det utsendingen til 16.02?

Endret av XxAnonymousxX
Lenke til kommentar

 

 

Bestilte fra Amazon.co.uk i går + en ekstra kontroller og 3 spill. Ekspress levering inkl mva for ca 580£. Levering 4. febr. Etter hva jeg kan se er powerkabelen temmelig standard, får ev. sette på annet støpsel om jeg ikke har en slik slengende.

Jeg bestilte en på fredag men uten ekspress levering og nå fikk jeg mail om at de er utsolgt.

 

Fuck!

 

Det var da merkelig. Ser at de er utsolgt i dag, men jeg bestilte ytterligere en i går (søndag) for en kompis og har nå to underveis som skal lande på døra i morgen om UPS trackingen holder ord. 290£ + norsk MVA pr stk. Rart at hastigheten på forsendelsen skal ha noe som helst med hvor kjapt de henter på lager å gjøre... Det var overraskende dårlig av Amazon at rekkefølgen ikke følger ordreinngangen. Prisen på ekspress levering var forøvrig ikke særlig avskrekkende (18£ vs 10£ for standard til Akershus).

 

Etter mange sure emails med unnvikende svar fra India. Som toppet seg i dag med at de sa grunnen til at den ikke var sendt er fordi den er en brannfarlig vare som ikke kan sendes med vanlig post. Har jeg klagd og krevet å få tilsendt en fra en av deres underleverandører uten noe ekstra kostnad.

 

Det funket! Ba Inderen gå ut og kjøpe en stor curry så vil han se brannfarlig, ti min etter jeg spurte om det var den interne forbrennings motoren eller flux capasitatoren som utgjorde brannfaren fikk jeg sporings nr fra UPS, forventet levert i morgen.

 

Hjelper å klage, hvertfall om det er ett indisk sentralbord og man truer med å ringe hoved administrerende i USA.

 

Fikk bekreftelsen to min etter jeg tok på meg sko for å stikke til Elkjøp. Lykke.

Endret av Bango
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...