Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen butikker den røde eller svarte kontrollen egentlig?

 

EDIT: Ser også ut som at Gamestop har fått inn PS4 i noen fler butikker.

 

Ser ut som noen få butikker har fått den inn, ja. Men det er nok svært begrensede leveranser. Spillsjappa og Ellos har bekreftet at rød og blå DS4 først kommer på lager i mars.

 

Jeg ville uansett ikke stolt på lagerstatus i butikk som Gamestop viser til. Men vet at Spaceworld og Expert har hatt dem inne en liten periode.

Endret av MixTheMaster
Lenke til kommentar

Sendte inn spørsmål til cdon no. Spurte når dei fekk inn reine ps4-pakker og ikkje berre dei jævla bundlene.

 

svar:

 

"Desverre har vi ingen eksakt informasjon om når PS4 kommer inn igjen, men vi forventer at de som har forhåndsbestilt produktet vil motta det i løpet av februar. Men jeg kan desverre ikke garantere noe, Hvis det ikke er noe annet jeg kan hjelpe deg med, så lukker jeg chatvinduet nå."

Lenke til kommentar

Kjøpte bundle jeg også. Vanskelig å se om ting er på lager eller ikke. Regner med hvis man får kjøp så er det på lager? Vanlig PS4 stod det bare reservere på.

Hopper gjennom ruta og hyler hvis denne blir sendt nå. (Ja jeg gleder meg til PS4)

Dersom den var rød og stod kjøp da du bestilte så var den nok på lager ja :-)

Lenke til kommentar

 

Kjøpte bundle jeg også. Vanskelig å se om ting er på lager eller ikke. Regner med hvis man får kjøp så er det på lager? Vanlig PS4 stod det bare reservere på.

Hopper gjennom ruta og hyler hvis denne blir sendt nå. (Ja jeg gleder meg til PS4)

Dersom den var rød og stod kjøp da du bestilte så var den nok på lager ja :-)

 

 

Nice! Men hvordan fikk du kjøpt den til 2899? Står 4000 her. Ble 5 til meg pga bundle.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjøpte bundle jeg også. Vanskelig å se om ting er på lager eller ikke. Regner med hvis man får kjøp så er det på lager? Vanlig PS4 stod det bare reservere på.

Hopper gjennom ruta og hyler hvis denne blir sendt nå. (Ja jeg gleder meg til PS4)

Dersom den var rød og stod kjøp da du bestilte så var den nok på lager ja :-)

Nice! Men hvordan fikk du kjøpt den til 2899? Står 4000 her. Ble 5 til meg pga bundle.

Var en rabattkode som cdon hadde i november som slo litt feil ut på ps4en. Flere som slo til på den og har fått levert andre varer som spill osv. Men konsollen har jo ikke vært tilgjengelig før nå så har vært spennende å se om cdon leverer til den prisen. Foreløpig så har ikke jeg hørt noe, ordren står fortsatt som ikke sendt og pengene ble trukket fra konto i dag så tyder på at noe skjer nå.

Lenke til kommentar

 

cdon.no har trukket 2899 fra meg også igår.

 

Noen endring i status når du logger deg på mine sider på cdon? Min står fortsatt som "Ikke levert". Tror det skal komme opp "Mottatt av lageret" når ordren er sendt til pakking eller "varene pakkes" når den blir pakket.

 

Ikke endring på min side på cdon.no nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...