Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Sendte mail til komplett for å spørre om når jeg fikk PS4'en min, i går skrev de: Hei!

 

Vil si at det er STOR sannsynlighet at du får den til oppsatt dato.

 

Hvordan kan så mye skje på en dag? Fra STOR sannsynlighet til at datoen ble flyttet...

Nice, Håper jeg er like heldig å får den 16 feb. Hadde jeg ikke shoppa skjerm å div andre ting i samme bestilling så hadde jeg nok hoppa ut av komplett køen allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte mail til komplett for å spørre om når jeg fikk PS4'en min, i går skrev de: Hei!

 

Vil si at det er STOR sannsynlighet at du får den til oppsatt dato.

 

Hvordan kan så mye skje på en dag? Fra STOR sannsynlighet til at datoen ble flyttet...

Føler med deg, og andre som venter fra Komplett.

Jeg bestilte 15. september. Fikk lanseringsdato som forventet levering.

Så ble det desember, så ble det januar, så ble det februar......

 

Gav opp, fikk meg en PS4 i en Expert-butikk.

Skal si det var en gledens følelse å logge inn på Komplett og trykke "kanseller bestilling"

Var en periode jeg følte ALLE butikker foruten Komplett fikk PS4.

 

Så vil påstå at Komplett sin pre-orderlist nok er et rimelig stort "luftslott" for mange kunder som blir holdt på pinebenken.

De skubber datoen litt og litt for å holde dere på pinebenken, leve i troen om at neste levering er du med på. Men så for å flytte og flytte den igjen. Bare så ikke forhåndsbestillingen blir avlyst.

 

Tenk om de kunne publisert en liste med hvor mange som står på listen, hvor din plass er, og hvor mange konsoller de forventer inn.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe fra Coolshop nå. Er dem til å stole på? Har de den faktisk på lager sånn som de sier?

Var tidlig ut i køen for min PS4 men de klarte allikevel å sende ut feil. De låser også av pengene om jeg ikke husker feil. Men jeg fikk min til slutt, dog en uke senere.

Lenke til kommentar

Ringte med Lefdal idag, jeg var nummer 4 i køen der. Får sannsynligvis min 11.februar. Har klart å holde meg tålmodig, nekter å betale mer enn 3500.

 

Er tragisk å se visse butikker kreve 5000 pga stor etterspørsel, der kommer jeg aldri til å handle noenting noensinne hvertfall.

Lenke til kommentar

 

 

Da ser det ut som at cdon leverer konsollen til redusert pris :-) fikk akkurat forhåndsvarsel på pakke fra posten i sporingsappen min. *gledeseg*

Hvordan fikk du den til redusert pris?

En Rabattkode cdon la ut på Facebook i november som slo ut feil. Var vel noe som at man fikk 100,- rabatt om man kjøpte spill for 300,-. Men den viste seg å virke på konsoller også. Og så ga den 100,- rabatt per 300,- man handlet for. Endte opp med 1400,- rabatt på ps4. Fungerte også på xbox one og spill.

 

Bestilte ps4 bare for å prøve og de leverte. Ps4 til 2899,-.

Lenke til kommentar

Noen tips til dette Komplett-dilemmaet? Er sinnssykt frustrert over å bli flyttet på hele tiden. Hvis folk som bestilte i september enda ikke har fått konsollen sin tror jeg at vi som har bestilt den i november får konsollen i midten av juli... Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med å kunne se hvor mange konsoller de har bestilt og hvor mange som er på ventelisten og gi oss den korrekte sendingsdatoen. Man må jo ikke være rakettforsker for å kunne finne ut av dette. Imorgen blir det vell nok en heftig mail til Komplett hvor jeg krever å få den korrekte sendingsdatoen, dette er rett og slett lavmål. Jeg skal aldri mer forhåndsbestille noe hos Komplett igjen, vet ikke om jeg gidder å bruke mer penger der heller...

Lenke til kommentar

 

 

Da ser det ut som at cdon leverer konsollen til redusert pris :-) fikk akkurat forhåndsvarsel på pakke fra posten i sporingsappen min. *gledeseg*

 

Venter i spenning jeg å :) Håpe bare virkelig det stemmer at vi får den til 2899 :D

Får vel det definitive svaret i morgen når det står sendt på ordrestatusen ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...