Gå til innhold

Hva syns du om iOS 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat sett litt på beta 5, og inntrykkene frem til nå er veldig positive. Alt flyter kjappere, det er mindre ventetid mellom bytte av tastatur, og batteritiden virker forlenget. :)

 

Det som er litt dumt er at jeg nå merker at min iPhone 4 synger på siste visa. Nå er det ikke bare de fysiske knappene som sakte begynner å bli mindre responsive, men mye av de fine funksjonene til 4s og 5 mangler.

 

Tastaturene og Notification Center er så smått gjennomsiktige, men mangler effekten til å vise fargene til det som ligger bak. Hele konseptet om "hierarki" blir litt utvannet. Litt av finpussen til enkelte apper mangler og, som animasjoene i vær-appen Ikke minst er Control Center nesten helt grå. :(

 

iOS 7 til iPhone 4 er vel og bra, og jeg er imponert over hvor flinke Apple er til å støtte flere år gammelt hardware. Håper nå at siden ytelsen og flyten i OSet har blitt så bra, at Apple vurderer å legge inn enda flere elementer som til nå har manglet. Lov å håpe :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sammendrag av endringer i beta 5:

  • New Icons in Settings
  • New Slide to Shutdown
  • New icons on the call screen.
  • New options for Short Name (under Settings > Contacts)
  • Boot screen now depends on the colour of your iDevice.
  • Option to disable control centre within Apps
  • Notification now features a grab bar
  • Fixed Twitter
  • (??) When you pull up control centre, there's an animation to change the colour of the transparency colour
  • (??) Font (size?) change for notification badges

Lenke til kommentar

Synes beta 5 er ok.

 

Noen som også har merket at på låseskjermen, mens man hører på musikk ikke kan dobbelttrykke på hjemknappen for å få frem musikkspilleren på selve skjermen? Var veldig glad i den funksjonen...

 

Det er ikke lenger nødvendig å dobbeltrykke på hjemknappen for å få frem musikkspilleren, den er der automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...