Gå til innhold

Hva syns du om iOS 7?


Anbefalte innlegg

Ja, det er det som plager meg.

 

Jeg vil ha hatt den som den var før, at du dobbeltklikker for å få frem klokken på låseskjermen.. :p

 

Men får ikke gjort noe med det da.

 

Har funnet ut at man kan trykke en gang på home knappen for å få frem klokken når du spiller av musikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eksempel på den ikke-så-tiltalende gråfargen som blir brukt rundt omkring i iPhone 4 og de tidligeste iPad-modellene. Skal visstnok ikke være nok prosessorkraft til å lage den effekten der fargene skinner gjennom.

 

EDIT: Det andre bilde skal ikke være der, men det går ikke ann å ta det vekk på mobil.

post-289589-78544_thumb.jpg

post-289589-12844_thumb.jpg

post-289589-65331_thumb.jpg

Endret av pederlh
Lenke til kommentar

Flere som opplever problem med statuslinjen når du er på hjem skjermen? Den viser til vanlig når eg har oppe apper osv, men når eg går "hjem" forsvinner den :s opplever og litt mer kresj med beta 5 enn beta 4... Ellers veldig fornøyd så langt :)

post-297001-21591_thumb.jpg

Endret av Baugenyeah
Lenke til kommentar

Den funksjonen kommer ikke til å plage meg heller, er jo bare morsomt det. Det jeg er skeptisk til er at den bruker GPS i større grad som igjen spiser batteri som bare det.

 

Sist jeg prøvde en GPS app på telefonen min så kunne jeg nermest se prosentene tikke nedover.

Lenke til kommentar

Lydløs - Ta bilde - Skru på lyden igjen. Problem solved?

forsåvidt men hvorfor ikke muligheten til å kunne ha sms-send og fotolyd av uten å sette hele telefonen på lydløs? fort gjort å glemme å slå den på igjen, har hvertfall skjedd meg noen ganger, ikke at jeg bruker det så mye på foto men kjekt når man ikke vil lage støy (bruker da heller ikke flash). Savner også muligheten til å sette lydløs i tidsintervaller, eks. lydløs 5-15-30-60-120min osv. Det er fort gjort å glemme telefonen i total og absolutt lydløstilstand.

 

Kommer dette i iOS7?

 

Nyttig funksjon som er grei å skru av:

 

http://www.teknofil....ene-dine/136178

Egentlig det samme som Google Now i Android? Endret av Theo343
Lenke til kommentar

forsåvidt men hvorfor ikke muligheten til å kunne ha sms-send og fotolyd av uten å sette hele telefonen på lydløs? fort gjort å glemme å slå den på igjen, har hvertfall skjedd meg noen ganger, ikke at jeg bruker det så mye på foto men kjekt når man ikke vil lage støy (bruker da heller ikke flash). Savner også muligheten til å sette lydløs i tidsintervaller, eks. lydløs 5-15-30-60-120min osv. Det er fort gjort å glemme telefonen i total og absolutt lydløstilstand.

 

Kommer dette i iOS7?

 

Så langt er det ingen indikasjoner på at man kan «sette lydløs i tidsintervaller» i iOS 7. Du kan derimot velge tidsintervaller for «Ikke forstyrr», som fjerner lyden fra innkommende anrop og varsler.

Lenke til kommentar

Ikke dumt det Runar, det gir jo noe.

 

Nei, i iOS 6, så må man dobbeltklikke på hjemknappen for å få frem klokka, i iOS 7 trenger man bare å trykke en gang.

Jaha? Når jeg har spiller spotify og har låst/slukket skjermen så trenger jeg bare trykke 1 gang på homeknappen for å se avspillerskjermen med klokke. iOS 6 på iP4 og 4s.

Jeg vil ha hatt den som den var før, at du dobbeltklikker for å få frem klokken på låseskjermen.. :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Telefonen min (iPhone 5) virker mye raskere med beta 5. Det virker som om det nå er mulig å trykke på ting (apps, knapper, osv.) mens en animasjon pågår, f.eks. hvis jeg lukker en app kan jeg trykke på ikonet til en annen app før lukke-animasjonen er ferdig.

 

Vanskelig å forklare, men prøv det selv. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...