Gå til innhold

Hva syns du om iOS 7?


Anbefalte innlegg

Hmm, ser ut som iOS 7.0 BETA4 kommer i kveld ja.

 

Sterke rykter indikerer at Apple forventer å være ferdig etter BETA6, så det som da ville vært BETA7 blir antagelig GM som burde bety noe ala:

 

12. August = BETA5

26. August = BETA6

9. September = GM

16. September = Release

 

 

Det er om ting går etter planen, det kan vell fort gå raskere enn det også da det ryktes at BETA5 kommer allerede neste mandag som et resultat av at BETA4 ble en uke forsinket og Apple har fortsatt utviklingen selv om BETA4 aldri ble tilgjengelig. Det står jo i sterk kontrast til alle surrehuene som innbilte seg at iOS 7.0 ville bli forsinket som et resultat av at BETA4 ble utsatt med en uke.

 

 

Apple selv påstår at de er ferdig med så godt som samtlige "zero day priority bugs" som skulle bety at alle vesentlige feil er rettet og at iOS 7.0 er temmelig nære å være klar for release. Da spørs det om vi faktisk ikke vil få se noen mer gjennomførte applikasjonsikoner før iOS 7.1, det må jeg ærlig talt si er veldig overraskende om det viser seg å bli tilfellet.

 

 

Det betyr også at iPhone holder sin sedvanlige September lansering så da blir det vell en konferanse med lansering av iPhone 5C, iPhone 5S og ferdig iOS 7.0 rundt 9 - 16. September. Normalt så blir vell også OS X Mavericks ferdigstilt to noe ala samme tid så det er fort duket for to nye iPhone modeller, ny serie med MacBook Pro Retina modeller, nye Mac Mini modeller, iOS 7.0 og OS X Mavericks i September, også kommer vell ny iPad og iPad mini i oktober også lar vell nye iMac modeller vente på seg til slutten av oktober, starten av november vil jeg vell tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig irriterende det med Spotify, men sett bort fra det er jeg egentlig veldig fornøyd med iOS 7 så langt. Det som er merkelig er at Spotify feilen hos meg kommer å går litt, men er klikk mesteparten av tiden. En annen ting som irriterte meg veldig var når jeg var i Trykia forrige uke var kameraet, men det ser ut til å være fikset nå. Det som var problemet var at når jeg dro opp kameraet fra lock-screen så ble det automatisk på kameraet forann, hvis jeg da byttet klikket det og jeg måtte gå ut å starte kameraet fra selve hjemskjermen.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Har nå funnet årsaken til at batteriet mitt tappes relativt fort, jeg har ikke brukt telefonen min konstant siden jeg ladet den i natt.

 

Jeg har nå skrudd av "background app refresh", men ser at den fortsetter å telle oppover på Usage.

 

Mail oppdateres automatisk hver time, så vet det ikke mailen som trekker batteri hele tiden.

 

 

Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

post-197903-0-30464300-1375188719_thumb.png

Lenke til kommentar

Er det med iOS6 det ble slik at man kan kjøre oppdateringer én og én uten å måtte hoppe frem og tilbake og søke opp alle oppdateringene? Har ikke lagt merke til dette før en stund etter jeg oppdaterte til iOS6 (måneds tid siden).

 

Årsaken til at jeg spør er i tilfelle det er en av forberedelsene de gjør i backend ift. iOS7? Vet at man med iOS7 skal slippe å taste apple-id passord for å kjøpe apps som er gratis etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...