Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Nei, Just Cause 2 er mye større enn Witcher 3, men (selv om JC2 er fantastisk bra) så er det ikke størrelsen på et kart som gjør det bra, noen ganger er det bedre med litt mindre verden.

Det er ikke større. Jeg har spilt jc2 massevis av ganger så dette kan jeg garantere deg. Witcher 3 er 35 ganger større enn witcher 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir nok et av de beste spillene til ps4 i år, får snart spillet selv, er spent på hvordan spillet høres ut på engelsk framfor polsk som er original språket :)

 

Blir små irritert av alle stearinlysene de har lagt ved siden av hver jævla loot crate.

Helt unødvendig og irriterende når det skjer litt for ofte.

Helt enig, helt unødvendig

 

 

De som blir irritert av stearinlys, fakler osv som skal tennes på og slukkes så er det en enkel løsning på dette.

 

Åpne input.settings med notepad (ligger under The witcher 3 i My documents/Mine dokumenter folderen)

 

Her kan du forandre ignite/extinguish keybind til noe annet sånn at det ikke blir samme som loot knappen. Husker ikke hva det heter direkte, men søk på ignite og extinguish. Kopier koden inn i "edit - replace" og forandre alle med det samme. 

 

Skrev tidligere om auto looting system tidligere og, men det krever litt mer.

Endret av Quantri
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen hus eller sikre kister eller lignende man kan plassere objekter i? Har funnet etpar rustninger, sverd og annet som har myyyye høyere level enn meg, som sikkert er fint å bruke om 10 timer eller mer. Men i mellomtiden ønsker jeg mest mulig ledig plass i sekken min, for å kunne selge skrapmetall til den lokale smeden for å få masse penger.. 

 

Nei, det finnes ikke enda i hvert fall. Men man kan legge det på bakken ved f.eks. en smed, fast travel sted, e.l., det vil ikke forsvinne.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Dette blir nok et av de beste spillene til ps4 i år, får snart spillet selv, er spent på hvordan spillet høres ut på engelsk framfor polsk som er original språket :)

 

 

Blir små irritert av alle stearinlysene de har lagt ved siden av hver jævla loot crate.

Helt unødvendig og irriterende når det skjer litt for ofte.

 

Helt enig, helt unødvendig

Man får ikke gjort dette på ps4 da

 

 

De som blir irritert av stearinlys, fakler osv som skal tennes på og slukkes så er det en enkel løsning på dette.

 

Åpne input.settings med notepad (ligger under The witcher 3 i My documents/Mine dokumenter folderen)

 

Her kan du forandre ignite/extinguish keybind til noe annet sånn at det ikke blir samme som loot knappen. Husker ikke hva det heter direkte, men søk på ignite og extinguish. Kopier koden inn i "edit - replace" og forandre alle med det samme. 

 

Skrev tidligere om auto looting system tidligere og, men det krever litt mer.

Lenke til kommentar

 

Finnes det noen hus eller sikre kister eller lignende man kan plassere objekter i? Har funnet etpar rustninger, sverd og annet som har myyyye høyere level enn meg, som sikkert er fint å bruke om 10 timer eller mer. Men i mellomtiden ønsker jeg mest mulig ledig plass i sekken min, for å kunne selge skrapmetall til den lokale smeden for å få masse penger.. 

 

Nei, det finnes ikke enda i hvert fall. Men man kan legge det på bakken ved f.eks. en smed, fast travel sted, e.l., det vil ikke forsvinne.

 

Seriøst? I en verden full av fattigdom, pirater, desertører, hekser og andre monstre - går helt fint å legge et lass med verdifulle gjenstander på bakken? Hehe. Hadde dog vært mest praktisk med en kiste eller noe sånt. 

Jaja, får legge ting på bakken et sted jeg husker da. 

Lenke til kommentar

 

 

Finnes det noen hus eller sikre kister eller lignende man kan plassere objekter i? Har funnet etpar rustninger, sverd og annet som har myyyye høyere level enn meg, som sikkert er fint å bruke om 10 timer eller mer. Men i mellomtiden ønsker jeg mest mulig ledig plass i sekken min, for å kunne selge skrapmetall til den lokale smeden for å få masse penger.. 

 

Nei, det finnes ikke enda i hvert fall. Men man kan legge det på bakken ved f.eks. en smed, fast travel sted, e.l., det vil ikke forsvinne.

 

Seriøst? I en verden full av fattigdom, pirater, desertører, hekser og andre monstre - går helt fint å legge et lass med verdifulle gjenstander på bakken? Hehe. Hadde dog vært mest praktisk med en kiste eller noe sånt. 

Jaja, får legge ting på bakken et sted jeg husker da. 

 

 

Forsvinner det ikke selv om man logger ut og inn av spillet igjen? Det er jo glimrende isåfall, kan lage min egen skattehaug rett ved en fast travel da :)

Lenke til kommentar

Blir små irritert av alle stearinlysene de har lagt ved siden av hver jævla loot crate.

Helt unødvendig og irriterende når det skjer litt for ofte.

Det er helt grusomt, var mange ganger i min gjennomspilling hvor dette var den største irritasjonen. Skjedde også når jeg skulle snakke med folk for ett oppdrag så tente jeg stearinlyset på bordet istedenfor og komme inn i samtalen. Skulle vært mulig å skru det av i menyen. Eller binde det til en annen knapp om mulig. 

 

Level 2, gadd ikke mer. Gikk helt fint videre i spillet på Blood and Broken Bones.

Hvis spillet hadde vært utfordrende hadde jeg sett en grunn til å kjøre gjennom alle mulige sidequests, men jeg tar bare sidequests når jeg trenger penger.

 

Har heller ikke giddet å røre Crafting-systemet, våpnene jeg plukker opp i kister og fra lik er mer enn gode nok.

 

EDIT:

Men potions bruker jeg støtt og stadig, og kjøper all alkoholen jeg kan få henda på så jeg kan spamme mest mulig signs.

 

Syns nesten White Orchard var en litt dårlig måte og starte spillet på. The Witcher 2 sin intro var jo fenomenal, kanskje en av de beste jeg har spilt. Den her var tam og jeg syns ikke spillet starter ordentlig før du møter Emhyr. Vesemir var der da, stort pluss.

 

Crafting systemet er kun nyttig hvis du går for de forskjellige type rustningen settene man kan finne. School of the Cat, School of the griffing, og ursine armor er veldig nyttige. Kan holde de oppgradert spillet igjennom. 

 

Potions ble jeg vant med etterhvert, litt frustrerende i starten med at de varte så kort. Spesielt med tanke på hva man er vant til. Godt at de fyller seg opp på meditasjon om man har alkohol til det. Spesielt med tanke på at man ikke får tilbake helse på høyere vanskelighetsgrad. På Sword and Story og den under så tror jeg man får helse på meditasjon. 

 

Jeg syns spillet er alt for lett. Det er ikke noe skryte faktor på gang, men så lenge man følger nøye med og bygger karakteren så har man alltid overhånd. Jeg rullet over siste boss. Det som skuffet meg mest i hele spillet. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Finnes det noen hus eller sikre kister eller lignende man kan plassere objekter i? Har funnet etpar rustninger, sverd og annet som har myyyye høyere level enn meg, som sikkert er fint å bruke om 10 timer eller mer. Men i mellomtiden ønsker jeg mest mulig ledig plass i sekken min, for å kunne selge skrapmetall til den lokale smeden for å få masse penger.. 

 

Nei, det finnes ikke enda i hvert fall. Men man kan legge det på bakken ved f.eks. en smed, fast travel sted, e.l., det vil ikke forsvinne.

 

Seriøst? I en verden full av fattigdom, pirater, desertører, hekser og andre monstre - går helt fint å legge et lass med verdifulle gjenstander på bakken? Hehe. Hadde dog vært mest praktisk med en kiste eller noe sånt. 

Jaja, får legge ting på bakken et sted jeg husker da. 

 

 

Forsvinner det ikke selv om man logger ut og inn av spillet igjen? Det er jo glimrende isåfall, kan lage min egen skattehaug rett ved en fast travel da :)

 

 

 

Det var noen tips sider som sa du kunne legge ting rundt omkring. Spesielt ved ditt favoritt fast travel spot. Så mange endte opp med å legge hele inventoryen sin der. Så kom informasjonen om at folk plutselig mistet alt de hadde lagt ut  :)

Endret av Quantri
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Finnes det noen hus eller sikre kister eller lignende man kan plassere objekter i? Har funnet etpar rustninger, sverd og annet som har myyyye høyere level enn meg, som sikkert er fint å bruke om 10 timer eller mer. Men i mellomtiden ønsker jeg mest mulig ledig plass i sekken min, for å kunne selge skrapmetall til den lokale smeden for å få masse penger.. 

 

Nei, det finnes ikke enda i hvert fall. Men man kan legge det på bakken ved f.eks. en smed, fast travel sted, e.l., det vil ikke forsvinne.

 

Seriøst? I en verden full av fattigdom, pirater, desertører, hekser og andre monstre - går helt fint å legge et lass med verdifulle gjenstander på bakken? Hehe. Hadde dog vært mest praktisk med en kiste eller noe sånt. 

Jaja, får legge ting på bakken et sted jeg husker da. 

 

 

Forsvinner det ikke selv om man logger ut og inn av spillet igjen? Det er jo glimrende isåfall, kan lage min egen skattehaug rett ved en fast travel da :)

 

 

 

Det var noen tips sider som sa du kunne legge ting rundt omkring. Spesielt ved ditt favoritt fast travel spot. Så mange endte opp med å legge hele inventoryen sin der. Så kom informasjonen om at folk plutselig mistet alt de hadde lagt ut  :)

 

Ahh, så det er der Treasure goblins får dritten sin fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk "syter" over vektgrensa. Selv har jeg aldri vært over, å jeg hamstrer det meste jeg kommer over. Jeg seller dog alt jeg ikke trenger hver gang jeg er med en shop av noe slag. Sitter og nå med så mye penger at jeg ikke engang vet hva jeg skal bruke det på. Det av armor og våpen som er verdt å ha enten crafter man eller finner rundt om i verdenen.

 

edit: Om en og tar en del hesteløp tidlig i spillet får en og ganske fort den største saddle baggen til hesten som vel gir deg 70+ inventory om jeg ikke tar fryktelig feil.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk "syter" over vektgrensa. Selv har jeg aldri vært over, å jeg hamstrer det meste jeg kommer over. Jeg seller dog alt jeg ikke trenger hver gang jeg er med en shop av noe slag. Sitter og nå med så mye penger at jeg ikke engang vet hva jeg skal bruke det på. Det av armor og våpen som er verdt å ha enten crafter man eller finner rundt om i verdenen.

 

edit: Om en og tar en del hesteløp tidlig i spillet får en og ganske fort den største saddle baggen til hesten som vel gir deg 70+ inventory om jeg ikke tar fryktelig feil.

 

Saddlebag med plass til 70 selges også i Oreton i Velen

Lenke til kommentar

 

 

 

Det var noen tips sider som sa du kunne legge ting rundt omkring. Spesielt ved ditt favoritt fast travel spot. Så mange endte opp med å legge hele inventoryen sin der. Så kom informasjonen om at folk plutselig mistet alt de hadde lagt ut  :)

 

 

 

Virkelig? Da håper jeg ingen hørte på mitt forslag... :)

Lenke til kommentar

I Novigrad er det jo en bank som man kunne ha brukt til og oppbevare ting i. Merkelig at de ikke har introdusert dette i spillet fra før av. Jeg har 3 armor sets jeg sparte på fordi de er spesielle og kan oppgraderes igjennom hele spillet. Hvis jeg kunne ha oppbevart dem et sted ville alt vært mer praktisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...