Gå til innhold

Har lyst til å prøve et elendig Spill


Anbefalte innlegg

 

Så hvorfor ikke "a brilliant story-telling action game"? Hva er det første du tenker når du hører "brilliant shooter"? Jo, at skytesekvensene og skytemekanikkene i spillet er top-notch. Brilliant shooter er jo i dette tilfellet intetsigende hva kvaliteten på selve shootingen angår.

 

Det første jeg tenker er at det må være et brilliant skytespill. Trenger ikke å bety at skytemekanismen er så brilliant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker at det er et skytespill, og at det er bra. Uansett, det vi diskuterer her er semantikk. Leser man anmeldelsen ser man jo hva de mener er godt og mindre godt med spillet.

Vil bare vise til Steam's side for spillet. http://store.steampowered.com/app/8870/ Her er det brilliant shooter som trekkes frem, og nok en gang vil jeg påstå at en spiller da vil gå ut fra at skytemekanikkene er brilliante

 

Med det sagt, er historien fantastisk, og at Bioshock Infinite i det hele tatt nevnes i denne tråden er helt på jordet.

Lenke til kommentar

Vil bare vise til Steam's side for spillet. http://store.steampo...d.com/app/8870/ Her er det brilliant shooter som trekkes frem, og nok en gang vil jeg påstå at en spiller da vil gå ut fra at skytemekanikkene er brilliante

 

Med det sagt, er historien fantastisk, og at Bioshock Infinite i det hele tatt nevnes i denne tråden er helt på jordet.

 

Regner med at en forbruker selv samler nok informasjon til å ta en god kjøpsbeslutning. Igjen, det er sjangeren de snakker om. Det er uansett ikke noe i veien med skytemekanikkene slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er helt sikker på at Gamespot og IGN ikke mottar bestikkelser, og om de gjør det, så tar de ikke imot bestikkelsene. Jeg er ikke enig i alt det de sidene skriver, men jeg er helt sikker på at de begge er rene.

 

 

Tror nok ikke de mottar penger, men tipper de går glipp av enkelte eksklusive sniktitter etc om de ikke er snille med store spill fra store utgivere.

Lenke til kommentar

WarZ er vel det absolutt dårligste spillet jeg har spilt i hele mitt liv, så om du er masochist så kan du jo alltids prøve det. Men ikke kjøp det, lån det av noen. Ville aldri i livet bedt noen om å støtte de folka som står bak dette. Det er rett og slett svindel!

Lenke til kommentar

WarZ er vel det absolutt dårligste spillet jeg har spilt i hele mitt liv, så om du er masochist så kan du jo alltids prøve det. Men ikke kjøp det, lån det av noen. Ville aldri i livet bedt noen om å støtte de folka som står bak dette. Det er rett og slett svindel!

Prøv å fortell det til broren min. Han tilbringer minst 6 timer om dagen bak det spillet. Enda mer i helgene. Ille nok å spille så sykt mye, men da kan man i hvert fall spille noe bra.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Skrev du nettopp skyHØYE produksjonsverdier? Call of Duty er den eneste grunne til at FPSer står helt i ro, Ikke noen form for nyskapning i det hele tatt, det er ikke i tanken engang. Det er mere skyLAVE verdier, hvor man da skaper en hjernedød skyter, hvor man ikke blir fornøyd med 1 kill, man forventer 30+ per runde, noe som er feil i mine øyne. Det er bare holde inne skyteknappen og se score-O-Meteret strømme oppover.

Min mening er at IW og Treyarch alene har ødelagt denne generasjon med for lite fokus på ferdighet og mye fokus på simpelhet. De er gått et skritt fram og 2 skritt tilbake.

 

D er jo slik et online fps skal være. Det skal være masse kills å kaotisk slik som unreal tournament, tribes, quake arena, cod osv ikke sånn drit der du bare går rundt å løger uten å få noen kills.

Lenke til kommentar

ikke sånn drit der du bare går rundt å løger uten å få noen kills.

 

Det handler mer om å samarbeide med andre for et felles mål, f.eks. uskadeliggjøre en bombe. Hvis alle klarer å fokusere på oppgaven så er dette kjempemorsomt. Men såklart så kommer du på lag med sånne som deg, som bare er ute etter killscore, og det er kjedelig.

Lenke til kommentar

Men såklart så kommer du på lag med sånne som deg, som bare er ute etter killscore, og det er kjedelig.

 

Oh yes. Folk som kun tenker på KDR i f.eks Battlefield er så jævla kjipe. Faen så morsomt det kan være når lag samarbeider og tenker på å vinne en kamp og ikke bare det å pynte på sine egne stats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

D er jo slik et online fps skal være. Det skal være masse kills å kaotisk slik som unreal tournament, tribes, quake arena, cod osv ikke sånn drit der du bare går rundt å løger uten å få noen kills.

Sammenligner du COD med Quake og Unreal på den måten? Vår diskusjon er ferdig.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Jeg får grøsninger før jeg ser videoen.

 

Haha, ja ikke rart..

 

1. Hos gametrailers (17:00 ut i videon)

 

4. Plass på denne listen

 

Sitat fra Wikipedia siden

Awards and rankings

 

The game was rated as number seven in the list of "20 Worst Games of All Time" in a list created by Seanbaby in Electronic Gaming Monthly.[15] It was also named second in the G4 series Filter's "Top 10 Worst Games of the '90s". Nintendo Power magazine rated it as the worst game on a Nintendo system.[16] On MTV's Gamer's 2.0, it was rated the No. 1 worst game of 1999. The game also topped GameSpy's list of the ten worst comic book based video games, as compiled by journalist David Chapman.[17] On GameTrailers, it was ranked No. 1 on their 'worst game of all time' list in 2006, just ahead of E.T. the Extra-Terrestrial for the Atari 2600.[18] The game was featured in the Guinness World Records Gamer's Edition 2009 book for lowest rated superhero game. For a number of issues following the release of the game, the British and Australian Nintendo Official Magazine featured a tongue-in-cheek maze game presented by Lex Luthor entitled Lex Luthor's "Solve My Maze" after his words in the game's infamous "hoop" sections. The game also topped Gametrailers "Top 10 worst games of all time" as voted by its viewers.

Endret av 1-600-doctorb
Lenke til kommentar

Det handler mer om å samarbeide med andre for et felles mål, f.eks. uskadeliggjøre en bombe. Hvis alle klarer å fokusere på oppgaven så er dette kjempemorsomt. Men såklart så kommer du på lag med sånne som deg, som bare er ute etter killscore, og det er kjedelig.

 

D er kids som deg som har ødelagt mye for FPS sjangeren desverre

Lenke til kommentar

det går jo ut på akkurat det samme, få flest mulig kills

Se utenfor boksen, det handler om hvordan man får poengene. I Quake kreves det at du timer skuddene og kan kartene like godt som du kjenner ditt eget hjem. I Unreal handler det som presisjon og bli kjent med våpengalleriet, hvor da alle våpen fungerer og er forskjellig.

 

I COD derimot, er 97% våpnene like, har samme rekyl. Du velger bare utifra dets utsende, blir det samme som om du har 10 biler, de har samme spesifikasjoner men fargen er annerldes og det er noen små detaljer utenpå som er endret, men du velger utifra det du finner penest. Og poengsamling, der har IW og Treyarch missforstått, det er alt for lett å samle poeng når hver enkelt tåler 2-3 kuler og rekylen er veldig forutsigbar, du trenger bare å holde inn skyteknappen og poeng strømmer inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...