Gå til innhold

Har lyst til å prøve et elendig Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrev du nettopp skyHØYE produksjonsverdier? Call of Duty er den eneste grunne til at FPSer står helt i ro, Ikke noen form for nyskapning i det hele tatt, det er ikke i tanken engang. Det er mere skyLAVE verdier, hvor man da skaper en hjernedød skyter, hvor man ikke blir fornøyd med 1 kill, man forventer 30+ per runde, noe som er feil i mine øyne. Det er bare holde inne skyteknappen og se score-O-Meteret strømme oppover.

Min mening er at IW og Treyarch alene har ødelagt denne generasjon med for lite fokus på ferdighet og mye fokus på simpelhet. De er gått et skritt fram og 2 skritt tilbake.

Det der er ikke hva produksjonsverdier betyr

  • Liker 1
Lenke til kommentar

BIOINF1.jpg

 

Så du mener dette er sånn ca det dårligste vi kommer når det gjelder grafikken på dagens spill?

 

Flott jobba. Greit å ikke like et spill, men litt seriøs kan man være for det.

Vell visst betalte kritikere gir spillet 10 av 10 når det ikke fortjener det, hvorfor kan ikke vi gi det 1 av 10.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

BIOINF1.jpg

 

Så du mener dette er sånn ca det dårligste vi kommer når det gjelder grafikken på dagens spill?

 

Flott jobba. Greit å ikke like et spill, men litt seriøs kan man være for det.

Det er bra grafikk, det er det. Men det betyr ikke at jeg liker den for det ;) Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Skrev du nettopp skyHØYE produksjonsverdier? Call of Duty er den eneste grunne til at FPSer står helt i ro, Ikke noen form for nyskapning i det hele tatt, det er ikke i tanken engang. Det er mere skyLAVE verdier, hvor man da skaper en hjernedød skyter, hvor man ikke blir fornøyd med 1 kill, man forventer 30+ per runde, noe som er feil i mine øyne. Det er bare holde inne skyteknappen og se score-O-Meteret strømme oppover.

Min mening er at IW og Treyarch alene har ødelagt denne generasjon med for lite fokus på ferdighet og mye fokus på simpelhet. De er gått et skritt fram og 2 skritt tilbake.

 

Dummeste jeg noen gang har lest. Bare idéen om at spill som applerer til et vidt publikum ødelegger andre spill er så hjernedød. Se på musikk, film eller TV. Der har man store artister, filmer eller serier som appelerer til et bredt spekter med mennesker, likevel har man et enormt mangfold. Det er akkurat samme situasjon med spill, og om noe, så har Call of Duty bidratt med å skape en større brukerbase, også for de mindre spillene.

 

Men for all del, hva kan man forvente av en som sier, og jeg siterer "skylave"...

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...