Gå til innhold

Har lyst til å prøve et elendig Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...

"skyLAVE"

Men nå skal ikke jeg kommentere din frekke tone. Det jeg skal fremheve nå er at Call of Duty har bidratt til å skape en standard som Casual spillerne fullt og helt forventer fra alle spill, til og med min kjære Battlefield har fått kjenne det. Den simpelheten som IW og Treyarch presser ut er rett og slett smakløs. Hvor ble det av den taktiske delen hvor man faktisk TENKER før man skyter, eller sikter før man trekker av. Og siden Causal spillerne styrer markedet, må de som er litt mer integrert i spilling bare følge strømmen.

Lenke til kommentar

Vell visst betalte kritikere gir spillet 10 av 10 når det ikke fortjener det, hvorfor kan ikke vi gi det 1 av 10.

Fordi det er logikk for tolvåringer: dum og ensporet. Begrunn påstandene dine skikkelig, og kom med rimelige påstander, så blir du tatt litt mer seriøst neste gang :)

 

Mulig å være så paranoid? Latterlig. Voks opp.

Påstanden gir ingen grunn til å tro at Realzi er paranoid, kanskje du burde brukt ordet simpel i stedet?

 

Det tjener ikke deg at du stigmatiserer slik, og det er noe ironisk at du anklager andre for dårlig ordforråd når du kommer med slike poster.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Påstanden gir ingen grunn til å tro at Realzi er paranoid, kanskje du burde brukt ordet simpel i stedet?

 

Det tjener ikke deg at du stigmatiserer slik, og det er noe ironisk at du anklager andre for dårlig ordforråd når du kommer med slike poster.

 

"Exhibiting or characterized by extreme and irrational fear or distrust of others"

 

Paranoid er altså et svært dekkende ord, og passer perfekt i den konteksten jeg brukte det. Blir du ikke lei av å alltid ta feil? :)

Lenke til kommentar

Hva er det du babbler om?

Jeg trudde det var jeg som kun skrev tull så sent.

 

Du er paranoid hvis du tror spillanmeldere tar seg betalt for å gi spill bedre karakter. De som gjør det blir avslørt med en gang, og har ingen kredibilitet. Uten kredibilitet er du ikke anmelder lenger.

 

Og jeg spør igjen, hvorfor følger du med på Gamer, hvis du ikke stoler på redaksjonen her?

Lenke til kommentar

Jeg skjønte hva du mente, og jeg gjentar, er det mulig å være så paranoid? Uansett, hva gjør du på en side som du selv ikke føler du kan stole på?

Om du går rundt å tror at korrupsjon ikke eksisterer er du utrolig naiv.

Men for all del, gå rundt i den lille boblen du lever i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er paranoid hvis du tror spillanmeldere tar seg betalt for å gi spill bedre karakter. De som gjør det blir avslørt med en gang, og har ingen kredibilitet. Uten kredibilitet er du ikke anmelder lenger.

 

Og jeg spør igjen, hvorfor følger du med på Gamer, hvis du ikke stoler på redaksjonen her?

 

Jeg tror du har misforstått. Det er ikke snakk om korrupte anmeldere, men profesjonelle. Altså at de tar seg betalt for å gi spillene karakter i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Om du går rundt å tror at korrupsjon ikke eksisterer er du utrolig naiv.

Men for all del, gå rundt i den lille boblen du lever i.

 

Korrupsjon ekisterer, det har jeg ikke sagt noe på, men om du går rundt og tror at det er vanlig at spillanmeldere blir bestukket, vet du rett og slett ingen verdens ting.

 

Jeg tror du har misforstått. Det er ikke snakk om korrupte anmeldere, men profesjonelle. Altså at de tar seg betalt for å gi spillene karakter i det hele tatt.

 

Det er mulig jeg leste kommentaren feil. Lønnede anmeldere hadde vel vært bedre for å unngå misforståelser.

Lenke til kommentar

Korrupsjon ekisterer, det har jeg ikke sagt noe på, men om du går rundt og tror at det er vanlig at spillanmeldere blir bestukket, vet du rett og slett ingen verdens ting.

Tror du virkelig at IGN eller Gamespot aldri har mottatt en sum penger for litt mer positiv feedback av MS eller Activisions produkter?

Lenke til kommentar

Tror du virkelig at IGN eller Gamespot aldri har mottatt en sum penger for litt mer positiv feedback av MS eller Activisions produkter?

 

Jeg er helt sikker på at Gamespot og IGN ikke mottar bestikkelser, og om de gjør det, så tar de ikke imot bestikkelsene. Jeg er ikke enig i alt det de sidene skriver, men jeg er helt sikker på at de begge er rene.

 

Er ikke enig med alt Marcus Beer sier, men i denne episoden av Annoyed Gamer får han det sagt. Anbefaler deg å se fra omtrent fire minutter og 20 sekunder.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qPkLFfngYps

Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker på at Gamespot og IGN ikke mottar bestikkelser, og om de gjør det, så tar de ikke imot bestikkelsene.

 

Ting kan ihvertfall tyde på bestikkelser når IGN gir Bioshock: Infinite 9.5/10, og begrunner med

 

...BioShock Infinite is a brilliant shooter...

Jeg har mye positivt å si om Bioshock, men maken til uinspirerte skytemekanikker er sjelden kost.

Endret av olefurz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ting kan ihvertfall tyde på bestikkelser når IGN gir Bioshock: Infinite 9.5/10, og begrunner med

 

 

Jeg har mye positivt å si om Bioshock, men maken til uinspirerte skytemekanikker er sjelden kost.

 

Når de sier at det er "a brilliant shooter" snakker de om sjangeren og perspektivet du spiller i. Her er aspektene som er merket som positive og negative:

 

+Rich, satisfying story

+Luscious art direction

+Myriad combat options

+Elizabeth matters to both story and gameplay

– Feels a bit padded in the middle

Lenke til kommentar

Når de sier at det er "a brilliant shooter" snakker de om sjangeren og perspektivet du spiller i. Her er aspektene som er merket som positive og negative:

 

+Rich, satisfying story

+Luscious art direction

+Myriad combat options

+Elizabeth matters to both story and gameplay

– Feels a bit padded in the middle

Så hvorfor ikke "a brilliant story-telling action game"? Hva er det første du tenker når du hører "brilliant shooter"? Jo, at skytesekvensene og skytemekanikkene i spillet er top-notch. Brilliant shooter er jo i dette tilfellet intetsigende hva kvaliteten på selve shootingen angår.

Lenke til kommentar

Så hvorfor ikke "a brilliant story-telling action game"? Hva er det første du tenker når du hører "brilliant shooter"? Jo, at skytesekvensene og skytemekanikkene i spillet er top-notch. Brilliant shooter er jo i dette tilfellet intetsigende hva kvaliteten på selve shootingen angår.

 

Jeg tenker at det er et skytespill, og at det er bra. Uansett, det vi diskuterer her er semantikk. Leser man anmeldelsen ser man jo hva de mener er godt og mindre godt med spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...