Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Hvorfor vil xox støye mer? trodde de kom til å bruke flytende serverkjøling i xox. De sa de på pressekonferansen iallefall. ps4 pro bruker ikke serverkjøler.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

 

Mhm, sure, Microsoft lager Xbox for å være snille.

 

Kanskje de ser fremover? Ikke akkurat et ukjent fenomen, og Microsoft har råd til å blø litt for fremtidig inntekt.

 

Paul Thurrott er forreten et navn alle som liker Microsoft burde kjenne godt til.

 

Ja, og det tror jeg godt kan være tilfelle med den originale Xboxen, for å komme inn i markedet.

Men etter 360's suksess og spesielt Xbox Live, har jeg ingen som helst tro på at Microsoft taper penger på Xbox totalt sett.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil xox støye mer? trodde de kom til å bruke flytende serverkjøling i xox. De sa de på pressekonferansen iallefall. ps4 pro bruker ikke serverkjøler.

Det er jo for det meste "marketing speak" ved å bruke nøkkelord som vannkjøling og serverkjøling for å få det til å virke sværere enn det faktisk er. Det som blir brukt i Xbox One X er et såskalt "vapor chamber" eventuelt et fordampningskammer om du føler for å fornorske ordet, det har vert helt vanlig å bruke i CPU kjølere og GPU kjølere de siste 5-6 årene da det er mer effektivt på å lede varme enn vanlige solide kjølere. Uansett ikke ansett av noen som vannkjøling selv om den inneholder noen milliliter væske, spesielt for serverkjøling er det heller ikke, kanskje for 10 år siden, men i dag bruker de fleste kjølere i det litt høyere segmentet denne type kjøling i en helt vanlig PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen lo nei, av alle de jeg kjente som hadde 360 og som måtte sende inn minst én gang  :p Inkludert meg...3 ganger :roll: Forferdelig kvalitet på den konsollen de første årene.

 

Men MS ordnet jo opp,så vi holdt oss på den platformen likevel.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Glemmer aldri når jeg kom hjem etter å ha stått i kø for å kjøpe X360. Bodde i en bitte liten leilighet i Oslo og samboer lurte på om det hadde klikka for meg da hun lå og skulle sove men ble vekt av drevet i maskinen som bråket som F....

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

Glemmer aldri når jeg kom hjem etter å ha stått i kø for å kjøpe X360. Bodde i en bitte liten leilighet i Oslo og samboer lurte på om det hadde klikka for meg da hun lå og skulle sove men ble vekt av drevet i maskinen som bråket som F....

Kjøpte en brukt 360 et par dager etter lansering sammen med project gotham racing. Skjønte rimelig fort hvorfor noen allerede hadde byttet inn maskinen hos GS, 3 løp inn i spillet og plutselig begynte alt å glitche før disse tre berømte lysene blinket mot meg :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...