Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bare med Uhd drevet skiller MS seg fra «unger» til et mere gammel bruker base..

 

Rapport: PS4 Pro selger kanskje bedre til jul enn Xbox One X

 

Ifølge undersøkelser gjort av IDC forventes Sonys konsoll å vinne julestriden i Nord-Amerika.

https://www.gamereactor.no/nyheter/603613/Rapport+PS4+Pro+selger+kanskje+bedre+til+jul+enn+Xbox+One+X/

Siden jeg ikke eier aksjer i noen av selskapene

, betyr det zero for meg hvem eller hva som selger bedre .... håper du får utbytte av intresensen din for salgs nummere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste du din egen kommentar, heller? Jeg er glad for alle spill som kommer til plattformene jeg spiller på, selv om jeg selv ikke er interessert i spillet. For det er positivt for PLATTFORMEN.

 

Og ja, du bør prøve å bruke det UHD-drevet til til å se noen Studio Ghibli-filmer, så kanskje du forandrer syn på ting. Kanskje ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Leste du din egen kommentar, heller? Jeg er glad for alle spill som kommer til plattformene jeg spiller på, selv om jeg selv ikke er interessert i spillet. For det er positivt for PLATTFORMEN.

 

Og ja, du bør prøve å bruke det UHD-drevet til til å se noen Studio Ghibli-filmer, så kanskje du forandrer syn på ting. Kanskje ikke.

 

Kjøper ikke en konsoll basert på antall solgte ... er ingen lemming som følger mass hysteria.

Og har passert «noen» Uhds for lenge siden har litt over gjennom snittet interesse for kvalitet på fysisk media.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men du forstår vel at mangfold i spill på en platform er viktig. Sånn at flere potensielle kjøpere kanskje lufter interessen, som igjen fører til flere solgte enheter og større etterspørsel..som da igjen gjør det mer attraktivt for utviklere å gidde å gi ut spill der? Du ser sikkert hvor jeg er på vei ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Leste du din egen kommentar, heller? Jeg er glad for alle spill som kommer til plattformene jeg spiller på, selv om jeg selv ikke er interessert i spillet. For det er positivt for PLATTFORMEN.

 

Og ja, du bør prøve å bruke det UHD-drevet til til å se noen Studio Ghibli-filmer, så kanskje du forandrer syn på ting. Kanskje ikke.

Kjøper ikke en konsoll basert på antall solgte ... er ingen lemming som følger mass hysteria.

Og har passert «noen» Uhds for lenge siden har litt over gjennom snittet interesse for kvalitet på fysisk media.

 

Vet du grunnen til jeg kjøpte Xbox One, her er svaret, resten kjøper til pc å ps4 å switch.

Lenke til kommentar

Nei om Ms følgde Sony spille policy så hadde jeg nokk hoppa av plattformen for lenge siden.

Ser at Sony tiltrekker litt yngre garde med titler som er helt greit om man liker slikt.

 

Om man setter mere pris på 4k og high end konsoll spilling så er X et etterlengtet produkt som fyller et tomromm i markedet ikke alle yngre garde ser plusser med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om MS hadde fulgt Sony hadde de vært i en evinnelig bedre posisjon i markedet :roll: Og det er sikkert noe alle hos MS ønsker, men det blir spennende å se hvordan det går når One X kommer i hver fall.

 

VW selger i antall .... Ferrari selger færre med bedre kvalitet

 

Tar Ferrarin selv ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei om Ms følgde Sony spille policy så hadde jeg nokk hoppa av plattformen for lenge siden.

Ser at Sony tiltrekker litt yngre garde med titler som er helt greit om man liker slikt.

 

Om man setter mere pris på 4k og high end konsoll spilling så er X et etterlengtet produkt som fyller et tomromm i markedet ikke alle yngre garde ser plusser med.

 

Har sendt denne til deg før, når du legger opp til at kun voksne spiller Xbox. Du har nok rett i at det er færre kids som kjøper en Xbox One X, men generelt sett viser denne studien til Google at folk i aldersgruppen 13-17 år synes Xbox er kulere enn Playstation.

 

https://www.gamespot.com/articles/teens-think-xbox-is-cooler-than-playstation-study-/1100-6449195/

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei om Ms følgde Sony spille policy så hadde jeg nokk hoppa av plattformen for lenge siden.

Ser at Sony tiltrekker litt yngre garde med titler som er helt greit om man liker slikt.

 

Om man setter mere pris på 4k og high end konsoll spilling så er X et etterlengtet produkt som fyller et tomromm i markedet ikke alle yngre garde ser plusser med.

 

Velkommen til PC-gaming. 

Lenke til kommentar

 

Nei om Ms følgde Sony spille policy så hadde jeg nokk hoppa av plattformen for lenge siden.

Ser at Sony tiltrekker litt yngre garde med titler som er helt greit om man liker slikt.

Om man setter mere pris på 4k og high end konsoll spilling så er X et etterlengtet produkt som fyller et tomromm i markedet ikke alle yngre garde ser plusser med.

 

 

 

Har sendt denne til deg før, når du legger opp til at kun voksne spiller Xbox. Du har nok rett i at det er færre kids som kjøper en Xbox One X, men generelt sett viser denne studien til Google at folk i aldersgruppen 13-17 år synes Xbox er kulere enn Playstation.

 

https://www.gamespot.com/articles/teens-think-xbox-is-cooler-than-playstation-study-/1100-6449195/

Litt usikker på hvor relevant det er for meg hva andre synes? Liker best å finne mine egne preferanser for intreresser og gadgets som jeg bruker. Men om man liker å følge hva andre mener å gjør mot å tenke selv? Fungere det sikkert for enkelte.

 

Tror ikke Colombus ville ha oppdaget Amerika om han hadde hørt på andres råd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei om Ms følgde Sony spille policy så hadde jeg nokk hoppa av plattformen for lenge siden.

Ser at Sony tiltrekker litt yngre garde med titler som er helt greit om man liker slikt.

Om man setter mere pris på 4k og high end konsoll spilling så er X et etterlengtet produkt som fyller et tomromm i markedet ikke alle yngre garde ser plusser med.

 

Velkommen til PC-gaming.

Nei har liten skjerm allergi har aldri forstått hvorfor ingen PC spillere ikke heller bruker en 55» pluss Oled tv mot små skjermer.

 

En av mine store why do they bother?

 

20k pluss på en high end PC med å ødelegge bilde med en lcd monitor ? Hmm? Logisk

 

Inspirasjon video...

 

https://m.youtube.com/watch?v=4kBLJK4FdfQ

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nei om Ms følgde Sony spille policy så hadde jeg nokk hoppa av plattformen for lenge siden.

Ser at Sony tiltrekker litt yngre garde med titler som er helt greit om man liker slikt.

Om man setter mere pris på 4k og high end konsoll spilling så er X et etterlengtet produkt som fyller et tomromm i markedet ikke alle yngre garde ser plusser med.

 

 

Har sendt denne til deg før, når du legger opp til at kun voksne spiller Xbox. Du har nok rett i at det er færre kids som kjøper en Xbox One X, men generelt sett viser denne studien til Google at folk i aldersgruppen 13-17 år synes Xbox er kulere enn Playstation.

 

https://www.gamespot.com/articles/teens-think-xbox-is-cooler-than-playstation-study-/1100-6449195/

Litt usikker på hvor relevant det er for meg hva andre synes? Liker best å finne mine egne preferanser for intreresser og gadgets som jeg bruker. Men om man liker å følge hva andre mener å gjør mot å tenke selv? Fungere det sikkert for enkelte.

 

Tror ikke Colombus ville ha oppdaget Amerika om han hadde hørt på andres råd?

Nei, selvfølgelig er det ikke direkte relevant, men sett i sammenheng med at du alltid skal ha det til at det er så mange barn som spiller PlayStation, at det er derfor du velger vekk PS til fordel for Xbox, så er det jo veldig relevant i og med at det på en måte avkrefter det du sier. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Troller du bare, eller hva er greia?

 

Det er fett for Xbox med flere spill, (potensielt) bra spill, uavhengig om du vil kjøpe de selv eller ei. Du vet, du snakker om preferanser og slikt. Noe andre som har Xbox nok også har, og jeg har sett mange kun har Xbox One som var STRÅLENDE fornøyd når ryktene om Ni No Kuni II kanskje skulle komme til Xbox One.

 

Men du, du er glad for at de ikke får muligheten til å spille det, om de ikke kjøper PS4 (som de kanskje ikke har råd til, siden ikke alle driter penger slik man gjør i Norge), bare fordi spillet er uinteressant for deg.

Og du maser om at det er for barn, Xbox er for voksne, PS4 for den yngre garde, så kommer noen med noe som viser at det kanskje er motsatt, og da maser du om preferanser osv osv.

Og på PC spiller jeg på min TV, med min Xbox One gamepad. Jeg får konsoll-opplevelsen i spillene mine, men de kjører bare bedre enn på Xbox One (X). Og jeg har tilgang til mer "voksne" spill, slik du liker. 
 

Når det gjelder skjermer, det er folk her på forumet som spiller konsoll på PC-skjerm, og sitter nærme. Og vet du hva? De har mest sannsynlig en skjerm som dekker mer av synsvidden enn hva du har siden de sitter nærmere.

/end of rant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er en av få som mener et godt display er viktigere en source signalet in.

 

PC på en lcd monitor mot en Ps pro/Xbox X på en Oled tv holde jeg på konsollen ser bedre ut.

Så fatter ikke hvorfor PC gutta ødlegger bilde kvaliteten sin med lcd monitorer rimelig bortkastet tid å penger på en PC rigg som blir limited av skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...