Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha skumlest de siste 7-8 sidene. For meg som ikke har noen voldsom interesse av de eksklusive spillene til PS4, eller ørlite høyere oppløsning, så kan jeg like greit spare noen hundre kroner på å velge Xbox One?

Ser for meg at konsollen sannsynligvis blir brukt mer som et mediacenter enn spillkonsoll.

Korrekt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Xbox one tilbyr en ganske bra Media del til Spillkonsoll å være. Den kan kjøre MKV, samt mange filformater ps4 ikke kan. Spotify kommer ettersom jeg har hørt i slutten av året, og konsollen har Netflix og Viaplay. Den kan også kjøre bluray.

 

Klart at dersom man ikke skal spille spill, så kjøper man jo ikke en spillkonsoll.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Nå som den "nye" XBO maskinen er annonsert av Microsoft. Og hvor eneste forskjell er matt finish or en større harddisk. Så kan en spørre seg selv om Sony vil igjen være først med å ha det nyeste optiske drevet? Tenker da på Ultra HD Blu-ray. Sony har alltid vært tidelig ute med å ha på plass dette i tidligere konsoller.

 

PS1 med CD-rom, PS2 med DVD og PS3 med Blu-ray. Disse konsollene gjorde at millioner fikk tilgang til ikke bare en ny moderne konsoll. Men også det nyeste optiske drevet og mediet.

 

Vil PS4 være først ute med Ultra HD Blu-ray tro? Og la oss ikke glemme 4K via Netflix. Noe Netflix har gått rett ut å sagt at Sony har lovet å få på plass med en 4K codec brikke.

 

E3 er rett rundt hjørnet...spennende!

 

Når lanseres denne tro?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

til mandag tenker jeg. Skal ikke se bort ifra at komplett allerede har den inne på lager, og starter salget så fort den er vist på E3. De gjorde jo det samme med slim utgaven av 360 husker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...