Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig morsomt å lese, du antar at Titanfall blir ekstremt bra samtidig som du antar at Infamous blir helt latterlig dårlig, uten å ha noe grunnlag for påstandene bortsett fra at du tydelig favoriserer den ene. Latterlig.

 

Jeg har da sett videoer av gameplay, så hvis ikke det er noe grunnlag så vet ikke jeg.

 

 

Jeg tror Titanfall blir helt utrolig, utrolig bra at MS sikret seg denne potensielle perlen eksklusivt. Håper de får til mange slike avtaler i fremtiden.

 

Rettet innlegget ditt.

 

Nei, det blir utrolig. Ikke noe jeg tror, like slike spill.

Lenke til kommentar

http://n4g.com/news/1447315/thuway-titanfall-360-close-to-x1-cboat-leak-was-genuine

"Ahsan Rasheed @thuway

 

 

Hva betyr dette mon tro, vil Xbox One ha bare litt bedre teksturer en Xbox 360? Tas med en klype salt dette ryktet, men han fyren har hatt mye rett i dem siste åra.

Lenke til kommentar

http://n4g.com/news/1447315/thuway-titanfall-360-close-to-x1-cboat-leak-was-genuine

"Ahsan Rasheed @thuway

 

 

Hva betyr dette mon tro, vil Xbox One ha bare litt bedre teksturer en Xbox 360? Tas med en klype salt dette ryktet, men han fyren har hatt mye rett i dem siste åra.

 

Kanskje det lider av å være for optimalisert rundt 360 hardware ja. Slik vi ser det på første generasjons multiplatform titlene .

Lenke til kommentar

@Urgelol: Tror Sepiroth bryr seg fordi han har (tror jeg) både PS4 og Xbone, så han sjekker uten tvil hvilken plattform som får den beste versjonen.

 

Om Sepiroth har en gaming PC burde fyren uansett bare velge å ha Titanfall på PC. 1080p + 60 FPS er alltid en winning for meg.

 

Jeg ville nok skaffet meg Titanfall på PC uansett om jeg hadde en Xbone. TItanfall bruker tross alt Source motoren som er bygd for PC, så optimaliseringen av PC-versjonen burde være veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Urgelol: Tror Sepiroth bryr seg fordi han har (tror jeg) både PS4 og Xbone, så han sjekker uten tvil hvilken plattform som får den beste versjonen.

 

Om Sepiroth har en gaming PC burde fyren uansett bare velge å ha Titanfall på PC. 1080p + 60 FPS er alltid en winning for meg.

 

Jeg ville nok skaffet meg Titanfall på PC uansett om jeg hadde en Xbone. TItanfall bruker tross alt Source motoren som er bygd for PC, så optimaliseringen av PC-versjonen burde være veldig bra.

 

Jeg har PS4, WiiU og Xbox One, et bilde er et greit bevis på at jeg har disse konsollene :). Har PC også jeg bruker når jeg ikke spiller på konsollene.

Men jeg skal ikke ha TitanFall uansett om det blir 1080p på gamingPC, X1, en revolusjon innen fps sjangeren m.m fordi det mangler singelplayer og det er virkelig dritt.qgd8.jpg

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ja, det er jeg også interessert i. I vennelista mi har ca 20 % PS Plus.

 

 

 

Finner ikke PS+ tall, men ifølge M$ så har dem 48 mill på Gold Live. Om dette er aktive brukere per idag eller hvor mange som totalt har hatt Gold Live konto kommer ikke fram.

 

Uansett så er det litt over halvparten av de 82+ mill solgte 360 / 3+ mill solgte? Xbox One så langt.

 

http://www.xbox.com/en-GB/live

 

 

PS+ er garantert mye mindre, men vil sikkert vokse raskere med PS4.

 

 

Feil. Xbox Live har 48 millioner, men av desse er det både Xbox Live (tidligare Xbox Live Free(tidligare Xbox Live Silver)) og Xbox Live Gold.

 

Det er antyda at ca 50% av Xbox Live på 48 millioner har Xbox Live Gold som blir sånn ca 24 millioner. På sida du viser til står det: "Xbox Live: 48 million people and growing."

Da er det mye hold i de tallene. Fordelt på 2 husstander i min familie har vi 4 xbox live kontoer, selv om vi ikke lenger disponerer konsollene.

Lenke til kommentar

 

Jeg har PS4, WiiU og Xbox One, et bilde er et greit bevis på at jeg har disse konsollene :). Har PC også jeg bruker når jeg ikke spiller på konsollene.

Men jeg skal ikke ha TitanFall uansett om det blir 1080p på gamingPC, X1, en revolusjon innen fps sjangeren m.m fordi det mangler singelplayer og det er virkelig dritt.

 

 

Jeg digger hvor mye det oser gamer-lidenskap av det rommet ditt Toman! Du burde fått lånt deg ett skikkelig kamera og knipset ett uttall bilder, for det er en del snakcs der! :)

 

Drømmen min når jeg omsider får meg noe annet enn leiligheten jer har nå, er en kjellerstue dedikert til musikkens verden og ett separat rom hvor spillesjela får total utfoldelse. Oppsettet jeg har nå er ett komprimiss.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Titanfall blir helt utrolig, utrolig bra at MS sikret seg denne perlen eksklusivt. Håper de får til mange slike avtaler i fremtiden.

 

Hallo, hvofor er det bra for forbrukerne at spill blir eksklusiv? Det er jo de som taper på det.

 

:wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

 

Det er ikke eksklusivt. Det kommer på Origins til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...