Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt uenig.
Prinsippet er fortsatt nøyaktig det samme. Selv om det er bedre mic og bedre kamera.
Et det fortsatt bare en mic som hører deg og et kamera som ser deg.

Og synes stadig jeg leser om folk som deaktiverer kinect, eller ikke engang kobler den opp.

 

Etter kort tid kom gyroen i alle PS3 Kontrollere.
Ble aldri noen revolusjon det heller. Så argumentet at noe skal bli bra, bare fordi alle har det, tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med Xbox 360 så fikk jo Kinect minimalt med oppmerksomhet for det var jo en forsvinnende liten markedsandel som overhode hadde tilgang på Kinect, hvem ved sine fulle fem dedikerer noe særlig med ressurser på utvikle noe mot et tilbehør som kun en brøkdel av konsolleiere der ute faktisk har tilgang på? Svaret var ingen uten om Microsoft sine egne studio som de punget ut penger for at skulle komme med noe halvveis fornuftig til Kinect.

 

Vil bare påpeke at forsvinnende liten markedsandel var det akkuart ikke. For 2 år siden ser jeg at det var solgt 18 millioner enheter og for ett år siden var det solgt 24 millioner Kinect av 75 - 80 millioner solgte 360. Det blir jo nesten 1 av 3 som hadde det da.

 

Så vil ikke si min sammenligning er total meningsløs, og det jeg "quote'er" deg på blir ihvertfall feil :-)

 

http://www.huffingtonpost.com/2012/01/09/microsoft-kinect-ces-keynote_n_1195735.html

 

http://www.gamespot.com/articles/kinect-sales-reach-24-million/1100-6403766/

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt uenig.

Prinsippet er fortsatt nøyaktig det samme. Selv om det er bedre mic og bedre kamera.

Et det fortsatt bare en mic som hører deg og et kamera som ser deg.

Og synes stadig jeg leser om folk som deaktiverer kinect, eller ikke engang kobler den opp.

 

Etter kort tid kom gyroen i alle PS3 Kontrollere.

Ble aldri noen revolusjon det heller. Så argumentet at noe skal bli bra, bare fordi alle har det, tror jeg ikke.

 

Så basically så er det ingen vits i å kjøpe nye konsoller heller, er jo bare egentlig det samme med bedre grafikk.

 

Den jeg ikke helt forstod her var det med gyro i ps3 kontrolleren. Ps3 hadde gyro fra lansering men manglet rumble.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

 

Nei, men hvorfor skal man kjøpe en dyrere og dårligere maskin?

Eg kjøper maskin utifra flere faktorer. Hvorfor kjøpte folk PS3, var dyrere og dårligere enn Xbox 360. Jo fordi grafikk ikke er alt. Man har også en favoritt når alt kommer til alt

 

Hadde alt sist generasjon og eldre generasjoner og Microsoft med Xbox 360 gjorde det dårligst hos meg pga fåtall eksklusiver som var gode, spesielt dem siste 3 årene har vært tragiske. Men endte opp med mange multiplats på Xbox 360, når det var forskjeller med for eks Red Dead Redemption og Bayonetta som var soleklart bedre på Xbox 360 kontra PS3.

 

Så nå har jeg både Xbox One og PS4, begge ble kjøpt den 29.november. Har også sammen med X1 og PS4 en Wii U som får flere eksklusiver jeg har lyst på en Xbox One når jeg ser objektivt på det.

 

Xbox One er for dem fåe eksklusivene jeg vil ha og PS4 får alle multiplatts om forskjelltrenden vil fortsette og eksklusivene PS4 tilbyr.

Kontrollerene er omtrent like gode, selvom DS4 ligger bedre i mine hender.

 

Grafikkforskjeller eller framerates er avgjørende om man har begge å orker ikke å skaffe seg ny PC for bare multiplatts.

Så om dette stemmer at PS4 utgaven av Metal Gear Solid: Ground Zeroes blir 1080p og 60 FPS på PS4, så kjøper jeg det til PS4.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Har egentlig aldri likt Kojima noe særlig, og blir ikke akuratt bedre når han kommer med slike utalelser: “It’s also excellent for graphics, being able to render 1080p at 60fps with room to spare.

 

MGS V bør være jævlig bra for å kunne forsvare 2 timer singelplayer.

Lenke til kommentar

 

Har egentlig aldri likt Kojima noe særlig, og blir ikke akuratt bedre når han kommer med slike utalelser: “It’s also excellent for graphics, being able to render 1080p at 60fps with room to spare.

 

MGS V bør være jævlig bra for å kunne forsvare 2 timer singelplayer.

 

 

Er jo ikke til å stikke under en stol at Sony sine konsoller sitter litt i hjertet hos den mannen akkurat :) Med god grunn også.

Lenke til kommentar

 

Har egentlig aldri likt Kojima noe særlig, og blir ikke akuratt bedre når han kommer med slike utalelser: Its also excellent for graphics, being able to render 1080p at 60fps with room to spare.

 

MGS V bør være jævlig bra for å kunne forsvare 2 timer singelplayer.

Hva er egentlig galt med den uttalelsen?
Lenke til kommentar

 

 

Har egentlig aldri likt Kojima noe særlig, og blir ikke akuratt bedre når han kommer med slike utalelser: “It’s also excellent for graphics, being able to render 1080p at 60fps with room to spare.

 

MGS V bør være jævlig bra for å kunne forsvare 2 timer singelplayer.

 

 

Er jo ikke til å stikke under en stol at Sony sine konsoller sitter litt i hjertet hos den mannen akkurat :) Med god grunn også.

 

Joda, ingen tvil om at han er en sony mann med metal gear serien. Synes bare den uttalelsen var litt drøy.

Mannen må forresten være verdens ungdommeligste 50åring :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...