Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

18 FPS i Tomb Raider, som egentlig er et spill fra forrige generasjon? Skuffende.

 

Skuffende er det, men må huske at det er to forskjellige studioer som har stått for denne porten. Der PS4 gjengen visstnok også har bidratt litt på One utgaven. Kan det tyde på at dev-kittene til One fortsatt er underlegne Sony sine ?

 

http://www.ign.com/articles/2014/01/24/tomb-raider-definitive-edition-ps4-and-xbox-one-had-different-devs

 

Kjipt for de som kun har One er det uansett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

PS4 som jeg har størst troen på! Har noen noen gode argumenter i mot PS4?

Du kan ikke snakke til den.

 

Er det en veldig stor bakdel?

Kan du ta et eksempel på hvordan det kan være vedlig nyttig? :)

 

 

PS4 som jeg har størst troen på! Har noen noen gode argumenter i mot PS4?

Færre spill. Jeg skjønner i grunn hvorfor ikke Sony stresset med å få ut Playstation 4. Microsoft hadde helt klart planer om å vente, men lanserte Xbox som et resultat av at Sony stresset med å få ut sin konsoll. Med så få spill ved lansering, og i tillegg utsettelse av Driveclub og Watch Dogs burde de ihvertfall ha ventet til Infamous var lanseringsklart.

 

Ferre? Trodde det var så og si det samme jeg?

Hva slags spill kan jeg f.eks. ikke få da?

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen gode argumenter for at jeg burde kjøpe PS4 da? =)

Noe XboX ikke har som PS4 har?

Trenger du bli fortalt andre hva du skal kjøpe, ta den der du har mest venner.

 

Nei. Bare opptatt av forskjellene. =)

Drive Club får man på begge konsollene, sant?

 

Nei, Drive club er bare på PS4. Vil anbefale PS4 hvis du skal ha en konsoll akkurat nå, lettere å få venner til å skaffe en også

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Er det noen gode argumenter for at jeg burde kjøpe PS4 da? =)

Noe XboX ikke har som PS4 har?

Trenger du bli fortalt andre hva du skal kjøpe, ta den der du har mest venner.

 

Nei. Bare opptatt av forskjellene. =)

Drive Club får man på begge konsollene, sant?

 

Nei, Drive club er bare på PS4. Vil anbefale PS4 hvis du skal ha en konsoll akkurat nå, lettere å få venner til å skaffe en også

 

Okei! Da skal jeg uansett ha PS4. Drive Club er et must!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tullete, ikke søren om jeg betaler for Gold pluss èn gang i mnd for ett spill, hvis de tror det er framtiden for mmo spill så burde de revurdere noe

Lenke til kommentar

tullete, ikke søren om jeg betaler for Gold pluss èn gang i mnd for ett spill, hvis de tror det er framtiden for mmo spill så burde de revurdere noe

 

Så du er ikke opptatt av bra og mye innhold. Oppdatering av innhold ved jevne mellomrom, bra servere. Eller support som kan hjelpe deg 24/7? Som når kontoen din blir tatt over av tullinger og flere år med arbeid er borte?

 

Det er ikke en skrivefeil når jeg skriver flere år. Et bra mmo spill er noe dedikerte spillere spiller nesten hver dag. Og ikke i uker eller mnd. Men gjerne over flere år. Jeg spilte WoW i nesten 5 år pga fordelene det har som en P2P spill.

 

Skjønner F2P frister mer for dem som ikke bruker flere år på et spill. Men for dedikerte mmo spillere så er F2P kroken på døra for spillet og sjangeren om utviklere velger å prioritere casual markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...