Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Har egentlig aldri likt Kojima noe særlig, og blir ikke akuratt bedre når han kommer med slike utalelser: Its also excellent for graphics, being able to render 1080p at 60fps with room to spare.

 

MGS V bør være jævlig bra for å kunne forsvare 2 timer singelplayer.

Hva er egentlig galt med den uttalelsen?

 

For meg så virker det som Kojima påstår at PS4 er så kraftig at alle spill kan kjøre i 1080p 60fps med ressurser til overs, og dette er vel litt feil?

 

Er vel uansett en bekreftelse på at PS4 versjonen er 1080p 60fps :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Har egentlig aldri likt Kojima noe særlig, og blir ikke akuratt bedre når han kommer med slike utalelser: Its also excellent for graphics, being able to render 1080p at 60fps with room to spare.

 

MGS V bør være jævlig bra for å kunne forsvare 2 timer singelplayer.

Hva er egentlig galt med den uttalelsen?

For meg så virker det som Kojima påstår at PS4 er så kraftig at alle spill kan kjøre i 1080p 60fps med ressurser til overs, og dette er vel litt feil?

 

Er vel uansett en bekreftelse på at PS4 versjonen er 1080p 60fps :)

Da tror jeg du leser alt for mye inn i den uttalelsen. Han snakker jo selvfølgelig om ground zero. Du har kanskje en Xbox one, og derfor blir man litt overfølsom?

 

Om utviklerene hadde sluppet å tenkt på ps3, xbox 360 og Xbox one så hadde de sikkert gitt ut spillet i 1080p, 30 fps med dips bare for å pøse på med litt eyecandy til. Men siden spillet gies ut oå forrige generasjon samt xbox one så klarer de å gi ut spillet i 1080p og 60 fps æ, med room to spare som han sier. Ps4 har jo litt mer å gå på en konkurrenten, det er jo bare slik det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Har egentlig aldri likt Kojima noe særlig, og blir ikke akuratt bedre når han kommer med slike utalelser: Its also excellent for graphics, being able to render 1080p at 60fps with room to spare.

 

MGS V bør være jævlig bra for å kunne forsvare 2 timer singelplayer.

Hva er egentlig galt med den uttalelsen?

For meg så virker det som Kojima påstår at PS4 er så kraftig at alle spill kan kjøre i 1080p 60fps med ressurser til overs, og dette er vel litt feil?

 

Er vel uansett en bekreftelse på at PS4 versjonen er 1080p 60fps :)

Da tror jeg du leser alt for mye inn i den uttalelsen. Han snakker jo selvfølgelig om ground zero. Du har kanskje en Xbox one, og derfor blir man litt overfølsom?

 

Om utviklerene hadde sluppet å tenkt på ps3, xbox 360 og Xbox one så hadde de sikkert gitt ut spillet i 1080p, 30 fps med dips bare for å pøse på med litt eyecandy til. Men siden spillet gies ut oå forrige generasjon samt xbox one så klarer de å gi ut spillet i 1080p og 60 fps æ, med room to spare som han sier. Ps4 har jo litt mer å gå på en konkurrenten, det er jo bare slik det er.

 

Jeg har både en PS4 og Xbox One.

Er enig i at om spillet kjørte en egen optimalisert grafikkmotor for PS4 så hadde det både sett bedre ut og krevd mer maskinkraft.

Lenke til kommentar

Da må du gjerne forklare meg hvordan du resonnerte deg frem til at Kojima snakket om alle spill kan kjøre i 1080p 60fps? Du har kanskje noe personlig i mot han?

Jeg forstod det slik når jeg leste artikkelen.

Har ikke noe i mot han personlig, men syns han kommer med endel merkelige uttalelser, og er ikke noe fan av spill med under 2timer spilletid.

 

-The difference in power between the PS4 and Xbox One is small and nothing to worry about, Hideo Kojima has told 4Gamer. The difference is small, and I don't really need to worry about it,"

 

-Kojima said: "I think, between the home consoles available in the domestic market, the PS4 is the best. It’s also excellent for graphics, being able to render 1080p at 60fps with room to spare.

Lenke til kommentar

Med tanke på det for dårlige salget av Titanfall, tro hvor mye de angrer på ekslusivitets avtalen med MS.

Og hvor stor bump tror dere salget får når spillet er ute.

Kinectfri 400usd konsoll til sommeren er sannsynlig i mine øyne.

Dårlig salg, regner med det er drømmen at det skal selge dårlig? Du konkludere tidlig med at det selger dårlig, la oss heller vente å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nyheter for meg at Titanfall ikke er ute enda. Hva er det da slags eksklusivt spill som gjør XBONE-spillutvalget bedre enn PS4?

Hvis du sikter til meg så er det faktisk noe eg ikke bryr meg noe særlig om, som eg skrev tidligere Titanfall er et spill de med PS skal hate. Interessen for konsoll har dalt kraftig for min del de siste årene etter pc ble min store interesse. Så eg driter egentlig hva som har best ekslusiver. Så må du for gudskyld huske st alle har sin mening når det kommer til spill, spesielt når det kommer til ekslusiver. Kan være vanskelig å svelge for mange...

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du sikter til meg så er det faktisk noe eg ikke bryr meg noe særlig om, som eg skrev tidligere Titanfall er et spill de med PS skal hate. Interessen for konsoll har dalt kraftig for min del de siste årene etter pc ble min store interesse. Så eg driter egentlig hva som har best ekslusiver. Så må du for gudskyld huske st alle har sin mening når det kommer til spill, spesielt når det kommer til ekslusiver. Kan være vanskelig å svelge for mange...

Husker ikke hvem jeg sikter til, ble bare nevnt at PS4 ikke hadde spill kontra XBONE av flere personer så jeg fikk inntrykk av at Titanfall som jo skal være "den store tittelen" var ute. Når den ikke er ute så lurer jeg litt på hva slags spill som gjorde at XBONE kunne skilte med såkalt bedre spill?

Lenke til kommentar

Med tanke på det for dårlige salget av Titanfall, tro hvor mye de angrer på ekslusivitets avtalen med MS.

Og hvor stor bump tror dere salget får når spillet er ute.

 

Kinectfri 400usd konsoll til sommeren er sannsynlig i mine øyne.

 

Hvordan kan du konkludere med "det dårlige salget av Titanfall", når spillet ikke slippes før om 1.mnd?

 

Var det det dårlige salget av "X1 kontra PS4" du mente?

Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

XB salget sakker akter ut i moderlandet, bak PS4. Salget nesten 2:1 i januar.

http://gearnuke.com/playstation-4-sells-almost-twice-number-xbox-one-january-npd/

Xbox One er i ferd med å bli en fiasko i forhold til PS4, går det utover den enkle gamer? Eg eier bare en Xbox One, er sånn passe fornøyd. Men ble aldri helt forelsket som eg ble i 360, alderen begynner å sette sine spor

Lenke til kommentar

 

XB salget sakker akter ut i moderlandet, bak PS4. Salget nesten 2:1 i januar.

http://gearnuke.com/playstation-4-sells-almost-twice-number-xbox-one-january-npd/

Xbox One er i ferd med å bli en fiasko i forhold til PS4, går det utover den enkle gamer? Eg eier bare en Xbox One, er sånn passe fornøyd. Men ble aldri helt forelsket som eg ble i 360, alderen begynner å sette sine spor

 

 

Enig. Har både en Xbox One og en PS4. Forrige generasjon foregikk 99% av spillingen på Xbox 360 (Da majoriteten av multiplatform spill kjørte bedre vis a vis PS3'en, samt at jeg foretrakk Xbox Live, med alle dens funksjoner over PSN).

 

Men denne generasjonen, så har Microsoft virkelig skuffet med Xbox One. Ved å ha en betraktelig svakere hardware + den jævla påtvungene Kinecten (Som jeg har null interesse i) til en høyere pris enn PS4'en, så har Microsoft fått meg til å bli en PS4 fan. Når de fleste spillene ser og flyter bedre på PS4'en, kontra X1'en (Og de koster det samme), så er det ingen tvil om at jeg går for PS4 utgaven. Faen ta Microsoft for det.

Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...