Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

FFXIV har på veldig mange en veldig fengende effekt. Det er ikke nødvendigvis super innoverende på noen måte, men det er litt av alle elementer samt et nydelig grafikk og utfordring med å jobbe sammen i en gruppe.

 

Story questen på 46 slutter av med neste quest på 49, Fra der så gikk levlinga fortest med FATE-party i Ceruleum Processing plant. Kan få lv50 på en dag. Det er to mega-boss FATEs som ga meg 50k exp hver som en level49.

 

Heh, støtte nettopp på FATE-chainen populært kalt "DD", fikk rundt 150k exp på 20 minutter. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også en gruppe nordmenn på Shiva, men de ser ut til å være forholdsvis spredt. Vet om fem stykker i mitt FC. Kjennetegnes ofte med litt uvanlige navn, f.eks Liten Gris, Er Norsk eller Nord Mann.

 

Om noen skulle finne på å ønske seg inn i det FCet jeg er medlem i, send en /tell til Alaain Zetheus eller send meg en PM via forumet her. FCet er forholdsvis stort med over 300 medlemmer.

Lenke til kommentar

Nice, endt opp med å lage en ny character jeg. :tease:

Kuromu Dokuro (Anime - Chrome Dokuro - Kurōmu Dokurō) - Server - Cerberus, ren caster character, Conjurer -> White Mage, med litt Tham / Arc ved siden av for cross spells. Langsiktig åpne BLM/SMN/SCH såklart. Level 21 og nettopp ferdig med Ifrit / Joinet GC (Twin Adder).

Blåser fullt i craft/gathering og bare plukker med meg equipment man får fra quests. (Problemet mitt når jeg åpner alle classene er at jeg ikke klarer å bestemme hvilken class jeg skal spille "idag"). :p Så full fokus på Conjurer/White Mage denne gang og null crafting (føler man outlevler det fortere enn det er verdt å holde tritt uansett så).

 

Når det er sagt, merker jeg stor forskjell fra JP til EU server... EU serverne er jo fulle av spammers... legger ut nettlinker hvor man kan "kjøpe" ingame gils for ekte penger osv, folk som whisper om det også. Samme med folk som shouter etter FATE grupper. Merket ikke noe sånt på JP servere. :)

 

Å er det bare meg eller tar folk altfor mye for craftet item? sjekket ut level 20 chest gear (green item), 18-30K gil skulle alle ha.. what?? Som sagt, bruker nesten ikke penger nå, men hadde ikke mer enn ~16K gil jeg. :p

Blir dårlig marked når ingen av spillerne har råd. :p

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å finne quests, jeg. Er L15, og har main quest og Tharmaturgie Guild quest (Er Tharmaturgie). Men jeg må lvle litt før jeg klarer å ta dem, og jeg har ingen quests igjen å gjøre. Temmelig frusterende. Jeg er vant med at MMOs har en overflod med quests, her må jeg lete etter dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...