Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er god blanding. Vi ha en Coil gruppe som jobber med turn 5,noen andre som sliter med turn 4 og prøver å oppfordre flere til å bli med slik at vi har flere samtidige grupper per uke som kan gjøre Coil. Og på tanke med at man trenger 24 folk til crystal tower ved 2.1 patchen.

 

Men vi ønsker 'casual' folk som ikke har mulighet til å spille like mye skal og være med på laget da vi har et veldig godt samhold og stemning i fc.

Lenke til kommentar

nu har jeg blitt med i midgard på guildwork nettsiden, men hvem må jeg ta kontakt me på FF XIV får å få inv til guilden i selv spillet? btw, skal jobbe i dag, men skal ta meg en dag til å snakke med folk å bli litt kjent med dere :)

 

Du kan ta kontakt med følgende for å få invite

Zozma Facinaturu

Maetislet Fhildhemsyn

Waterboy Lamictal

Gaderian Blackheart

Dimmbidla Tibnir

Lenke til kommentar

Jeg byttet selv fra non-legacy til Ragnarok Legacy, der Midgard holder til. Kan gi et kort inntrykk av hvordan jeg opplever byttet fra Shiva.

 

Så langt er det liten forskjell å merke egentlig. Økonomien er mer stabil, og folkene virker å være mer av gammel FFXI-årgang. Det er mindre tullprat og WoW-stemning i chat/shout, og tålmodigheten er større.

 

Men enkelte holder naturligvis høyrere nivå i flere jobs og crafts. Og ja, det finnes elitister som krever party med veldig bra gear til endgame dungeons. Men, Midgard er så pass stort at det er fullt mulig å få til ting med FCet. Folk der er så langt veldig hyggelige og hjelpsomme.

 

Jeg har ikke angret på byttet dit et sekund så langt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...