Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Til alle mulige nye (og tidligere spillere) av FFXIV:

 

FFXIV ARR er nå i beta fase 2, og nærmer seg stadig launch. Vi krysser fingrene for at spillet blir lansert før sommeren :-)

 

I den anledning ønsker vi å rekruttere nye medlemmer til vårt lille nordiske linkshell (guild) "Midgard". Gruppen ledes av norske spillere som spilte ganske aktivt gjennom den forrige versjonen av FFXIV.

 

Vi har spillere som holder aktivt på i alle av spillets faser, og har flere spillere som har mye erfaring fra tidligere mmo og som gjør endgame. Enten du spiller sjeldent, eller hver dag, lite eller mye erfaring, er du velkommen hos oss! Er du helt ny, skal vi selvsagt hjelpe deg med du trenger underveis.

 

Om dette høres interessant ut, ta turen til http://midgard.guildwork.com/ og legg inn en søknad der, så ordner vi resten.

 

Mvh Midgard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri spillet FF 14, men Realm Reborn var konge, god musikk kult design bra landskap og kul magi,

(er Mage)

Dette blir day 1 buy. håper ikke det er noen store feil i spillet senere, og at ikke sider som IGN, Gametrailers og andre møkk sider gir dårlig rykte til spillet, som de gjør med de fleste Japanske spill som ikke har noe med dungeons og gjøre -_- gawd..

Lenke til kommentar

Jeg hadde nesten lagt i glemmeboka at jeg hadde meldt meg på betaen, før jeg plutselig så at jeg hadde fått invite i dag. Så nå laster jeg ned, håper å få prøvd det i morra :) Prøvde aldri den første utgaven av XIV, men var heller lunken til den i utgangspunktet også, og da hjalp det ikke på at reaksjonene til folk var dårlige når den kom ut. Litt spent på om de greier det bedre denne gangen.

Lenke til kommentar

Holder på å lage meg character nå, og selv om jeg ikke har kommet inn i selve spillet enda, så kjenner jeg at jeg er oppspilt og engasjert. Så langt ser det veldig bra ut, liker at det er bra med muligheter til å få til figuren slik man vil, selv om jeg helst ville sett enda mer redigeringstilgjengelighet. Men har vært borti spill hvor det har vært helt fraværende, så er godt fornøyd. :)

Hvilken server er det folk spiller på her forresten? Har vel ikke så mye å si nå i betafasen, men greit å vite evt. til launch :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Vi er en norsk gjeng som spiller på tonberry nå i beta fase 2.

 

Når Beta phase 3 begynner, vil de teste ut utenlandske servere og sette opp nye og flere, så da kommer jeg til å prøve å koordinere med flest mulig nordiske spillere til å komme på samme server.

 

håper at jeg får samlet en god gjeng fra launch som har lyst å spille sammen og være i linkshell (guild)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du får visstnok spille din gamle avatar i denne fasen av betaen! Selv om level cappen er 35 så vil alle klassene du hadde over 35 være der men du kan ikke levele de opp.

 

Hvor leste du dette, det står spesifisert i beta schedulen at 1.0 characters er tilgjengelig i andre runde av beta phase 3.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Veldig enig i mye han sier, og spillet har jo allerede vært ute en gang før. Til elendige anmeldelser. Folk trenger å få se at dette nå har blitt et mye bedre spill. Kanskje Square Enix satser for mye på at spillet vil selge seg selv på navnet, men problemet er at majoriteten av folk der ute som fikk med seg hvor dårlig XIV var i utgangspunktet, kommer til å tenke det samme om dette. De må få se hvor store forbedringene faktisk er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...