Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sett en del flere i det siste. Har nok en sammenheng med at spillet nå har blitt ganske billig. I det siste er det spilt en del med kjenninger som nettopp har startet med BF og da bare har standard versjon, spiller da vanilla maps. Hvis man spiller på hvertfall de tre siste map packs er det en del mindre sannsynlig da disse koster ekstra. China Rising var vel en del som fikk med.

Er mange mistenkelige stats på han duden der. Eks 44 magnum, 324 kills, 279 headshots.

CZ3A1, 6 kills per minute, 27 % accuracy, dette er crazy høyt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FC1 var jo konge, men syns ikke FC2 var så ille nei, ser ikke helt hva som var så dårlig, sett borti ifra de uendelige kontrollpostene som alltid respawna i det du snudde ryggen til de også relativt lange/store avstander.

 

Helt enig. Kontrollpostene som respawna konstant var litt irriterende og avstandene så klart. Husker jeg spilte FC1 mye da det kom ut ja, siden kom jo Crysis også.

Lenke til kommentar

Jeg ender nesten alltid opp med samme klasse og våpen(assault og ace23, noen ganger g36c Engi.) når jeg spiller, og begynner å bli litt lei. Jeg spiller også på akkurat samme måten, ekstrem offensiv og capture flag så det synger eller spawner på ett flagg som blir tatt, conquest 64p.

Jeg føler at jeg må gjøre dette for at laget skal vinne, eller ha en sjanse til å vinne ihvertfall :p Det begynner å gå mer på at laget skal vinne enn at jeg skal ha det moro, noen som kjenner seg igjen? Hva skal til for å bryte ut av mønsteret her? Det er jo tross alt ett spill, der jeg skal ha det moro og ikke ofre "alt" for laget...

 

Jeg har spilt en del silent dmr med rødpunkt sikte, det var ganske artig.

Har så vidt prøvd offensiv sniper(hva er beste sniper egentlig?) med kikkert sikte, der jeg tar ut folk på nær og halvdistanse.

Jeg er relativt dårlig med kjøretøy, så her er det ingen håp.

 

Noen som har tips til å bryte ut av mønsteret?

 

Lenke til kommentar

Hadde vært kult om det er en crossbow du kan bruke på Assault rifla. Har sett på youtube at det visstnok skal finnes i det virkelige liv. Håper bare ikke assignmenten for å få den blir helt hull i haue som enkelte av de andre våpnene har hatt. Har enda ikke unlocket DAO-12 eller Gol rifla fordi man må gjøre helt tullete ting for å få de.

Lenke til kommentar

Hadde vært kult om det er en crossbow du kan bruke på Assault rifla. Har sett på youtube at det visstnok skal finnes i det virkelige liv. Håper bare ikke assignmenten for å få den blir helt hull i haue som enkelte av de andre våpnene har hatt. Har enda ikke unlocket DAO-12 eller Gol rifla fordi man må gjøre helt tullete ting for å få de.

Buen blir en primary for alle klasser

Lenke til kommentar

 

Hadde vært kult om det er en crossbow du kan bruke på Assault rifla. Har sett på youtube at det visstnok skal finnes i det virkelige liv. Håper bare ikke assignmenten for å få den blir helt hull i haue som enkelte av de andre våpnene har hatt. Har enda ikke unlocket DAO-12 eller Gol rifla fordi man må gjøre helt tullete ting for å få de.

Buen blir en primary for alle klasser

 

Det hørtes ut som et elendig opplegg visst du bruker eksplosive eller scan bolt på den. Sikker på at den ikke bare blir en gadget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...